Tine minte, copile, iubirea este cel mai întunecat infern plin cu cele mai putrezite oseminte și cele mai adânci buruieni, iar dacă vrei sa țintești la cel mai prețios diamant din raiul Domnului o sa ajung sfâșiat în cele mai cumplite prapastii.
Pentru Eliza moarte lui Alex care era îngerul ei salvator a fost prăbușirea în inima infernului care din perspectiva ei a fost cea mai cuplita perioada din viata sa și are cele mai sumbre amintiri. Clipele din timpul spitalizării sunt șterse ca un burete din mintea Elizei și, cu toate ca a fost internata în spital o luna de zile din cauza multiplelor complicații cauzate de pierderea sarcinii, dar mai ales a sufletului sau pereche nu distinge nici un chip omenesc sau un cuvânt spus de ea. Tot ceea ce ține minte este faptul că doar chipul lui Alex ii era întipărit în minte și o singura amintire care ii v a dicta viata pe tot parcursul călătoriei sale în viata pavata cu cărbuni încinși
Viata ii trecură ca orientul expres pe lângă ea, nefiind capabila sa și ia propriile responsabilități în serios. Hotărâtă sa și recladeasca viata se apuca sa pună cap la cap cărămizile prăbușite, reușind sa clădească un zid rigid, dar la ce bun dacă fundația era țăndări. Atunci Eliza a luat o decizie, s a pus pe primul loc pe ea și pe minunata sa fiica.
Deși nu pare , timpul a trecut cu viteza luminii pe lângă ea și, micuța Clara a ajuns domnișoara puternica și devotata din zilele de azi. Bucățică rupta din tatăl sau, Daniel, Clara este o fata cu trăsături bine definite, cu ochii albastrii ca marea învolburata, cu buzele trandafirii și cărnoase, cu tenul palid și parul alb ca zăpada, însă cum așchia nu sare departe de trunchi este o copie fidela la comportament mamei ei. Avocata de succes, având 34 de cazuri câștigate la activ și nici măcar unul pierdut și a dobândit renumele nu prin faima părinților ei ci prin propriul sau talent. Neuitând rădăcinile sale era cel mai sumbru și crud dintre vampiri omorând chiar și oameni nevinovați pentru propriul divertisment.
Eliza nu s a schimbat absolut deloc cu toate ca nu a trecut prin cele mai înflorate momente. Revenind în locul lui Alex în postura de lider, dar mai ales "om de afaceri", titlu pe care l a moștenit.
Alessia e cea care a condus imperiul lui Alex de la vârsta de 18 ani, dar îngropată și dedicata prea mult pasiunilor sale (arme, legale, etc) a uitat sa prioriteze haita, care s a răzvrătit împotriva ei și care a lăsat o complet sfâșiată
Eliza prin taria s a de caracter v a ajunge sa recladeasca imperiul? Ii v a ajuta Eliza sau Alessia? V a cuceri întreg orașul sau v a pierde fiecare piatra din dărăpănatura?
CITEȘTI
Viata unui vampir 2
ParanormalDupă pierderea care se resimte puternic în viata familiei Howell, Eliza revine mai puternica decât niciodată și gata sa recladeasca imperiul pe care l a construit împreună cu alesul sau. Dar viata niciodată plina de curcubee ii v a da lovituri conse...