"𝙅𝙖𝙚𝙢𝙞𝙣-𝙖𝙝~"
"𝙒𝙝𝙖𝙩~?"
"𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙙 𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜 𝙩𝙤𝙡𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙚𝙖𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤𝙤 𝙢𝙪𝙘𝙝 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩𝙨~?"
𝘛𝘩𝘦 𝘰𝘭𝘥𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘱𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘦𝘢𝘴𝘪𝘯𝘨𝘭𝘺 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘣𝘪𝘵𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘵𝘵𝘰𝘯 𝘤𝘢𝘯𝘥𝘺 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨.
"𝙔𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚?" 𝘛𝘩𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘯𝘨𝘦𝘳–𝘢 𝘣𝘰𝘺 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘑𝘢𝘦𝘮𝘪𝘯– 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘵𝘵𝘰𝘯 𝘤𝘢𝘯𝘥𝘺 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺 𝘰𝘭𝘥𝘦𝘳 𝘮𝘢𝘭𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘰𝘯 𝘱𝘰𝘶𝘵𝘪𝘯𝘨.
"𝙄 𝙩𝙤𝙡𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙨𝙩𝙤𝙥 𝙚𝙖𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙬𝙚𝙚𝙩𝙨, 𝙞𝙩'𝙨 𝙗𝙖𝙙 𝙛𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙝𝙚𝙖𝙡𝙩𝙝" 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘭𝘥𝘦𝘳 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘯𝘦𝘵𝘩𝘦𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘢 𝘣𝘪𝘵𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘵𝘵𝘰𝘯 𝘤𝘢𝘯𝘥𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮.
𝘑𝘢𝘦𝘮𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘨𝘳𝘪𝘯𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘰𝘯𝘴𝘦 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘯𝘥𝘭𝘺 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘭𝘥𝘦𝘳 𝘦𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘤𝘶𝘵𝘦 𝘱𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦.
"𝙎𝙚𝙧𝙞𝙤𝙪𝙨𝙡𝙮 𝙜𝙪𝙮𝙨, 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙞𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙨𝙞𝙣𝙜𝙡𝙚 𝙖𝙨𝙨?" 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘧𝘢𝘬𝘦 𝘨𝘢𝘨𝘨𝘦𝘥, 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘢𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘴𝘯𝘢𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘣𝘰𝘺𝘴 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥.
"𝙎𝙝𝙪𝙩 𝙪𝙥 𝙃𝙮𝙪𝙘𝙠. 𝙄𝙛 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙚𝙨𝙨 𝙩𝙤 𝙮𝙤𝙪-𝙠𝙣𝙤𝙬-𝙬𝙝𝙤 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙢𝙖𝙮𝙗𝙚 𝙮𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙞𝙣𝙜𝙡𝙚-𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚-𝙗𝙞𝙧𝙩𝙝 𝙥𝙝𝙖𝙨𝙚" 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘭𝘥𝘦𝘳–𝘢 𝘣𝘰𝘺 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘙𝘦𝘯𝘫𝘶𝘯– 𝘴𝘢𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘑𝘢𝘦𝘮𝘪𝘯 𝘸𝘩𝘰 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘪𝘭𝘺 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘵.
"𝙏𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙤𝙙𝙖𝙮, 𝙤𝙠𝙖𝙮?" 𝘙𝘦𝘯𝘫𝘶𝘯 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘑𝘢𝘦𝘮𝘪𝘯 𝘸𝘩𝘰 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦.
𝘙𝘦𝘯𝘫𝘶𝘯 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩, 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘑𝘢𝘦𝘮𝘪𝘯'𝘴 𝘴𝘪𝘨𝘯𝘢𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘮𝘪𝘴𝘤𝘩𝘪𝘦𝘷𝘰𝘶𝘴 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘴𝘰 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘦 𝘑𝘢𝘦𝘮𝘪𝘯'𝘴 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺.
"𝙒𝙝𝙮 𝙖𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙪𝙣 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙤𝙛 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙡𝙞𝙛𝙚" 𝘏𝘺𝘶𝘤𝘬 𝘰𝘳 𝘋𝘰𝘯𝘨𝘩𝘺𝘶𝘤𝘬 𝘱𝘰𝘶𝘵𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘢𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘩𝘪𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰.
YOU ARE READING
dancing with your ghost | renmin
Fanfiction"Do you believe in ghosts?" "Ghosts? They don't exist" "No. They do" "They're just harder to see than most" "Who knows, maybe one day you'll see"