Bil ki sevgilim ben bırakmam seni, dünya bir olsa ayıramaz ellerimi...
Keyifli Okumalar...💙
...
Eve geldiğimizde Cemre duşa girmiş bende aşağıda annemin yanına inmiştim. Annemle sohbet ederken Cemre'nin ayrı eve çıkana kadar bizde kalacağını söylemeyi unuttuğum için, aklıma gelmişken babasıyla sıkıntı yaşadığını üstün körü anlatmıştım. Detayını defalarca sorsa da benim anlatmamın doğru olmadığını söyleyerek konuyu kapatmıştım. Annem kahvaltı hazırlamak için yanımdan ayrılmıştı, bense koltukta uzanırken içimdeki sıkıntı ile savaşıyor, İmran olayını kafamdan atmaya çalışıyordum. Bu konunun tamamen kapandığını İmran'ında anlaması için bir mesaj yazmaya karar verdim.
Benim için o kadar çok değerliydin ki seni kardeşimden ayırmadım, her anında yanında olmaya çalıştım, güldük, eğlendik, ağladık.. Ama son yaşadığımız olaylardan sonra benden uzak kalmayı tercih edip, ardından böyle bir şey yapmana anlam veremiyorum. Cemre'yi ne kadar sevdiğimi bildiğin halde, Cemre'nin hayatımda olduğunu bildiğin halde bana bu suç hissini yaşattığın için seni asla affetmeyeceğim. Bundan sonra merhaba merhaba bile yok. Lütfen bir daha beni arama. Hayatımı da mahvetme. Hoşça kal.
Mesajı tekrar okuyup gönderdim, ardından gönderdiğim mesajı silip, numarasını ve sosyal medya hesaplarını engelledim. Odamda ki balkona çıkıp bir sigara yaktım. Gözüm dolmuştu ama artık bunu geride bırakmam gerektiğinin farkındaydım. Kapı sesi geldiğinde Cemre'nin çıktığını anlamıştım. Hemen gözümde dolan yaşları silip toparlandım sigaramı küllüğe söndürmemin ardından, yüzüme de bir gülümseme ekleyip Cemre'nin yanına gittim.
Cemre'nin arkası dönük olduğu için sessizce arkasından yaklaşarak birden aşkımmm! deyip, beline sarıldım. Hafif irkilerek "aşkım ne yapıyorsun korkuttun ya." demesinin ardından karında birleştirdiğim elime vurdu. "Aşağıda değil miydin sen?" dedi. Öyleydim, sigara içmeye gelmiştim. Kokusunu içime çekip boynuna bir öpücük kondurmamın ardından iyi ki de gelmişim dedim. Kafasını geriye atarak dudaklarım için biraz daha yer açtığında boynunun her yerine öpücüklerimi kondurmuştum. "Aşkım şuan hiç şikayetçi değilim ama hazırlanmam gerek" Biliyorum deyip boynunu öpmeye devam etmiştim. Gülümseyerek bana doğru döndü dudaklarıma uzunca bir öpücük bahşettikten sonra "ama bu şekilde hazırlanamam" dedi. Tamam tamam bende duşa gireyim de sende rahat rahat hazırlan bari deyip boynuna bir öpücük daha kondurarak banyoya girdim.
Yaklaşık 20 Dakika sonra çıktığımda Cemre'nin odada olmadığını gördüm. Aşkım? neredesin? Telefonum yatağın üstünde ekranı açık şekilde duruyordu. Kaşlarımı çatıp telefonu elime aldığımda Ebru'dan bir mesaj vardı.
Dudaklarının tadını son kez tatmak güzeldi. Hoşça kal
İmran~Hayır ,hayır, hayır, hayır! görmüş olamazsın bunu hayır! üstüme elime ne gelirse giyip aşağı indim. Anne Cemre nerede? "Ne oluyor kızım bir sakin ol" Anne sakin olamam Cemre nerede! çıktı mı bir şey dedi mi? "Bilmiyorum ben sadece kapı sesi duydum sonra geri geldi arabanın anahtarlarını bıraktı gözleri kızarmıştı ağlamış gibiydi, bir şey söylemeden gitti. Erva ne oluyor kavga mı ettiniz?" Arabanın anahtarını aldığım gibi evden çıkmıştım. Gözümden yaşlar süzülüp akarken Cemre'yi aramaya devam ediyordum, hala telefonu kapalıydı. Bagaja baktığımda eşyaları yoktu.
Cemre'nin evine geldiğimde kapıyı kırarcasına çalmıştım. Cemre! Aç kapıyı Cemre! Kapıyı bir hışımla açan babasıydı. "Yine mi sen! Ne yaptığını sanıyorsun evi başımıza mı yıkacaksın şimdi de defol git buradan elimden bir kaza çıkacak şimdi." Cemre'yle konuşmam lazım çekilin önümden. "Cemre evde değil aramalarıma bile çıkmıyor çeldin kızımın aklını şimdi burada mı arıyorsun." Yalanınız işlemez bana çekilin dedim. "Eh sıktın ama artık sana Cemre evde yok dedik" diyerek omzumdan sertçe ittirdiğinde dengemi kaybedip başımı taşa vurmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL'ET (G&G) TAMAMLANDI ✅
Fiksi RemajaHer şeye rağmen... Erva'nın gönlüne düşen bir Cemre hikayesi. Keyifli okumalar 🌈