Ya neden trip atıyor şimdi öff!Sizde gördünüz,ben sadece kızdım,o da bana haber vermedi diye zaten..Neyse hemen yola çıktım..
-Geldim ben Mert.Hastane kapısının içerisine girdim katı söyler misin?(15.03)
Sevgilim:3.Kat,oda 5.(15.10)
Gördüğünüz gibi tam 7 dk sonra yazdı.Net bu trip uzun sürer.Aynılarını o da görcek birazdan!Asansöre bindim.3.Kattaydım,hemen 5.odaya girdim.Meltem teyze'yi görüp hemen sarıldım.Sonra da ''Meltem teyzecim nasılsınn,iyi misin?'' dedim,Meltem teyze de ''İyiyim iyiyim,GELECEKTEKİ GELİNİM..'' dedi sesini bastırıp,Mert'e ters ters bakarken..Bende sadece gülümsemekle kaldım,buruk bir gülümseme o.Mert atladı hemen ''Eeee Melisa,nasılsın?'' dedi ama bana çok soğuktu sanki 2 gün önce tanışmışız gibi..Bende ona aynı tepkiyle ''İyiyim Mert se-'' derken Meltem teyze lafımı kesip ikimizi de yanına çağırdı,baş ucuna.Biz de gittik.Meltem teyze ''Aaaaaa!Yeter ama ya!Ben burada hastayım,sizin yaptığınıza bakın,beni b-böyle daha çok üzüyorsunuz..'' dedi.İkimizde başımızı eğdik.Mert bir anda sarıldı bana,tepkisiz kaldım,öylece dururken Meltem teyze kaş göz yaptı,bende ona sarıldım,Meltem teyze istedi diye değil,bizim mutluluğumuzu düşünen biri olduğu için ve onu hayal kırıklığına uğratmamak için, aynı şekilde bizi yani Mert'le beni yine bizi eskisi gibi yapmak için sarıldım ona,en fazla gücümle..Sonra geri çekilip annesine ''Anne,biz müsadenle bir dışarı çıkıp geliyoruz,gelininin gönlünü almam lazım,tekrardan:)'' dedi gülümseyerek..Meltem teyze de kafasını salladı.Ve Mert elimden tutup,birlikte dışarı çıktık..Bir anda beni kendine doğru çekip,kafasını boynuma gömdü..Aynen şunları söyledi.''Özür dilerim Sevgilim,özür dilerim,sana bu kadar soğuk davrandığım için annemin hastalığının içine düştüm,kafama çok taktığım için acısını senden çıkardım..Gerçekten elimde değildi bebeğim.Bir anlık boşluğuma denk geldi.Gerçekten çok öz-'' derken sözünü kestim.Kafasını boynumdan çekip avucumla yüzünü ellerimin arasına aldım.''Bilerek yapmadığını biliyorum Sevgilim..Bir daha olmasın lütfen..'' dedim.Mert'te yanağıma öpücük kondurup ''Asla güzelim asla..'' diyip bir buse kondurdu.O an ki his pekiiiii.Neyse sonra Meltem teyze'nin yanına gittik.(El ele,sevdiğim çocukla el ele)..