פרק 37

87 11 1
                                    


"Say it before it's too late"

———————
״זאין, איפה היית?״ שאל ליאם בזמן שישב על הספה את זאין שנכנס לבית של הארי בשעת בוקר מאוחרת.
זאין קם מוקדם והלך להפגש עם אפריל, הוא רצה להפרד ממנה כבר זמן מה אך לא ידע איך להתחיל. היום החליט להפסיק לשחק איתה ולהגיד לה את האמת בפנים.
״הלכתי לאפריל, נפרדתי ממנה״ הסביר בקצרה זאין וסגר את דלת הבית אחריו,מבטו לא פוגש את של ליאם.
״נפרדת ממנה? מה קרה פתאום?״ שאל ליאם מופתע,הוא קם אל זאין, הוא לא ידע איך זאין מרגיש בזמן האחרון.
״פשוט הבנתי שאני לא אוהב אותה יותר,לא רציתי להשלות אותה״ פירט זאין ,הפעם מבטו פוגש את של ליאם המודאג ,עיניו שקעו לרגע בעיניו של ליאם ואז נפלט לו, ״התאהבתי במישהו אחר״
״מה?!״ קרא ליאם, עיניו החומות נפערו בהלם ואז שאל בסקרנות,״מי זאת? איך לא שמעתי עליה עד עכשיו?״
״הוא אחד האנשים היותר מיוחדים שהכרתי,רציתי להיות בטוח לפני שאני אומר משהו״ ענה זאין והמשיך לנעוץ עיניים בעיניו של ליאם, הוא הרגיש כאילו וטובע בעיניו, הוא לא הצליח לפתע להתיק את עיניו משל ליאם ,״אני לא רוצה לאבד אותו״
״אותו..?״ תהה ליאם,״זה הוא?״
עיניו של זאין נפערו ,האם הוא הרגע יצא מהארון מול ליאם מבלי להתכוון לזה?
ולכן זאין עשה את הדבר הכי הגיוני לאותו הרגע. הוא פשוט דחף את ליאם בעדינות ורץ אל חדר האמבטיה.

ליאם נשאר באותו מבולבל ,הוא הסתכל על זאין ולא הבין אפילו לרגע אחד מה קרה פה ב10 דקות האחרונות.
באותו הזמן זאין היה בחדר האמבטיה, הוא נשען על הדלת מתנשף ולחוץ.
מה קרה פה עכשיו? איך מלהפריד מאפריל זה גרם לכך שהוא יצא מהארון מול ליאם?
עיניו התרוצצו בחדר בידיוק כמו שמחשבותיי התרוצצו בראשו.
איך ליאם היה מגיב? את הארי ולואי הוא קיבל ,למה זאין שונה? אולי הוא היה מגיב אחרת אם היה יודע שזאין אוהב אותו.
רגע מה? חשב זאין, אני אוהב את ליאם? אני מאוהב בו? אני מחבב אותו, ואני רוצה אותו, אבל לאוהב זה שונה, זה שמיים וארץ.
אני אוהב את ליאם, כן.
אני באמת אוהב אותו ,אני אוהב את הריח של השיער שלו אחרי שהוא מתקלח, ואני אוהב את הפרצוף שהוא עושה כשהוא מבין ששוב לואי הולך לרדוף אחריו. אני אוהב לראות אותו צוחק ושר, אני אוהב לראות אותו מרוכז בלימודים, הוא תמיד מכווץ שפתיים כשהוא מנסה להתרכז, וכשהוא רואה את המאכל האהוב עליו העיניים שלו תמיד נוצצות.
אני אוהב כל דבר בו .
אני אוהב אותו. באמת אוהב.

חיוך ענק נפרש על שפתיו של זאין, אני אוהב אותו ,אני לא מאמין. אני רוצה לנשק אותו כל כך עכשיו.

———————

״לו! אתה מוכן?״ קרא הארי, הוא לבש את החליפה ועניבה שלו כבר,הנעליים שלו כבר מצוחצחות. אבל הוא עדיין לא ראה את לואי.
״א-אי! האז אני-״ לואי לא סיים את המשפט והארי כבר פרץ לחדר במהירות. ברגע ששמע מילת כאב מלואי הוא עזב הכל ורץ אליו.
״אתה בסדר? למה אתה על הרצפה?״ שאל הארי בדאגה. לואי נאנח . הארי עזר לו להתרומם מהרצפה ואז לואי הסביר,״ניסיתי לשים את העניבה ולא הצלחתי אז ניסיתי לשים את הנעל השנייה שלי ואז החוט של העניבה התבלגן בשרוך של הנעל ונפלתי״
הארי לא יכל שלא לחייך כשלואי הסביר לו,״זה מה שקרה?״
״כן! עכשיו תעזור לי כבר״ הובך לואי , הארי צחק והתכופף לנעל של לואי, הוא קשר את השרוך במהירות ואז התרומם וקשר את העניבה מהר, הוא סידר את לואי ואת החליפה שמעט התקמטה. תוך 3 דקות לואי היה נראה כמו חדש.
״זהו״ הודיע הארי, לואי חייך ונשק לשפתיו של הארי תוך כדי שהודה לו.
״מה הייתי עושה בלעדיך?״ תהה לואי בזמן שחייך אל הארי חיוך חיוך מתוק .
״כנראה לא מצליח להתארגן״ ענה הארי בחיוך דומה לשל לואי.
״זוג יונים אתם באים?״ קרא נייל מהסלון,הארי השיב לו בחיוב ואז פנה אל לואי שוב.
״תודה שאתה בא איתי״
״ברור האז, שאף אחד אחר לא יחשוב על להתחיל איתך״ ענה לואי ברכושניות,הוא הצמיד את מותניו של הארי לשלו ונשק לשפתיו. הארי גיחך בנשיקה ולא ענה.

————————

החבורה נכנסה לאולם הנשף.
״האולם נראה מעולה בידיוק כמו שנה שעברה״ אמר זאין שעמד ליד ליאם .
״האז בוא לרקוד!״ קרא לואי בחיוך ענק,הוא התרגש כל כך בשביל הארי,ושמח בשבילו .
לואי משך את ידו של הארי והם הלכו במהירות אל רחבת הריקודים.
״האוכל השולחן הכיבודים קורא לי״ הצביע נייל על השולחן וחייך בזמן שהסתובב והלך.
״הם נעלמו די מהר״ העיר זאין,הוא הפנה את מבטו אל ליאם שבהה באוויר,״הי,אתה איתי?״
״מה?״ התעורר ליאם לרגע,״מצטער פשוט-״ משך בכתפיו והצביע עם עיניו על אוולין שנראתה רוקדת עם כריס (האקס שאיתו בגדה בליאם-למי שלא זוכרת .ה.כ.)
״היי לי תסתכל עלי״ תפס זאין את צווארו של ליאם בעדינות והפנה את עיניו של ליאם מהזוג אל עיניו החומות,״היא לא שווה את זה, אם היא לא מעריכה את מי שאתה ומזלזלת בך אז תתעלם ממנה, אתה שווה כל כך הרבה יותר ממנה״
כאב חד פגע בליבו של ליאם ,הוא השפיל לרגע את עיניו שעלו בהן דמעות ואז העלה שוב את שלו אל עיניו העמוקות של זאין שהתמקד לרגע בשפתיו של ליאם.
״תודה זאי״ מילמל ליאם וחיבק את זאין שרק נאנח כי החבר שהוא אוהב מחבב מישהי אחרת.

בנתיים בזמן הזה הבחורה עם השיער השחור שהסתכלה על נייל כשהוא עמד ליד שולחן השוקולדים ,היא הסתכלה עליו שוב, היא התחבטה עם עצמה אם לגשת אליו או לא, לבסוף החליטה שכן.
היא התחילה לפסוע אל כיוונו ואז כשהיא הגיעה אליו גבו היה מופנה אליה, היא תפחה על גבו תפיחה עדינה והוא הסתובב לראות מי נגע בו, עיניו הכחולות התמקדו בה ולרגע אבדה הנשימה שלה אך היא החזירה אותה במהירות . בלי פדיחות אמנדה .
״היי, ראיתי אותך מקודם וממש מצאת חן בעיני, רוצה אולי לרקוד איתי?״ הציעה לו בישירות .ליבה דפק בחוזקה, היא אחת ביישנית בדרך כלל היא לא תעשה מעשה כזה אך אחרי שהחברות שלה צחקו שעדיין לא היה לה חבר רציני ראשון היא החליטה לעשות צעד.
״היי, בטח שאשמח,אני נייל,איך קוראים לך?״ שאל בחיוך, הוא העריך בנות עם אומץ שבאו והתחילו עם בנים .
״אוי לא אמרתי, אני מצטערת. אני אמנדה , הספקתי כבר לעשות לעצמי פדיחות אה?״ היא דיברה במהירות בזמן שסומק קל נצבע על לחיה.
״זה בסדר״ צחק לרגע, הלחץ שלה הצחיק אותו,״בואי נלך לרקוד מעט״ הוא תפס את ידיה והלך איתה אל הרחבה לרקוד לצלילי הסלואו.

————
❤️

Best friend or not - L.SWhere stories live. Discover now