Aachh blíží se konec😭

160 4 0
                                    

Právě teď je večer osm hodin. Sedím na gauči a koukám na Tiktok, odpovídám všem na ig (děkuju jim za přání) a vedle mě sedí Leo se který se mazlím.

"Doma" nikdo není.

Nick před hodinou odjel ještě do našeho starého domu kde si jde zabalit věci a stěhuje se na Hawai s Madison. Nejsem z toho úplně nadšená ale jsem ráda že je šťastný.

Ostatní je-li do restaurace měla jsem jet taky ale není mi moc dobře. Naštěstí to všichni pochopili a odjeli teda až na Vinnieho. Odmítal někam beze mě odjet a ještě když je mi špatně. Sedí v pokoji a co pět minut se přijde zeptat jestli něco nepotřebuju.

Nikdo zatím nevím že je Vinnie teď můj a já jeho. Mám to v plánu říct zítra holkám no a klukům to řekne buď Vinnie a nebo se to k nim donese přes holky 😂.

Vi: Tak jak ti je? Nepotřebuješ něco?
Já: Vinnie! Nechoď tady pořád dokola se ptát na stejné otázky. Nic nepotřebuju a je mi pořád špatně.

Vinnie v obličeji posmutněl kvůli mému hnusnému tónu v hlase.

Já: Promiiň. Vinnie já jsem nechtěla být hnusná pojď sem.

Nastavila jsem ruce na objetí.

(Leo už u mě nebyl šel si lehnout do pelíšku💗)

Vinnie na mě skočil. Svoji hlavu si uvelebil na mé hrudi a ruce mi omotal kolem pasu.

Dala jsem mu pusu na čelo. On zvedl hlavu takže se z neškodné pusy na čelo stalo líbání.

Samozřejmě co se nestalo domem se ozvalo třísknutí dveří. Aa spolubydlící jsou doma.

Snažila jsem se Vinnieho ze sebe dostat ale byl těžký a sám od sebe nevypadal že vstává.
Do obýváku přišla Charli a viděla jak na mě leží Vinnie. Neměli jsme deku takže šlo vidět jak má omotané ruce okolo mého pasu.

Char: PANEBOŽE..
Já: Charli já ti to vysvětlím..
Char: No to je jasné že jo

Charli se usmála a odcházela do našeho pokoje.
Když na ni ještě zařval Vinnie.

Vi: Charli! Můžu si půjčit tvoji Bestie?
Char: Jasně vezmu si k sobě Chase ALE ne že budete dělat hluk! Dneska se chci vyspat. Dobrou!
Já: Tak to se fakt neboj. Dobrou!

Vi: Půjdeme už spát?
Já: Jo prosím už jsem ospalá..
Zívla jsem si.
Vi: Tak pojď princezno moje.

Vinnie mě vzal do náručí a nesl mě k němu do pokoje. Ještě jsme se nezapomněli rozloučit s Leem a dát mu pusinku na dobrou noc. 💗

Vinnie mě položil do jeho postele.

Já: Vinnie ale já nemám pyžamo musím za Charli.
Protřela jsem si oči a zase zívla.
Vi: Dám ti moji mikinu a kraťasy no a převlíknout se můžeš u mě v koupelně:).

Jen jsem se usmála.
Vinnie mi dal nějaké ty kraťasy a mikinu a já jsem se šla převléct. Pak jsem se už zachumlala do peřiny a přitulila se k Vinniemu.

Já: Dobrou noc.
Vi: Dobrou noc princezno moje.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Předposlední část😭.

THE HYPE HOUSE GIRL🦋Kde žijí příběhy. Začni objevovat