"Güvenlik kameralarından o adamı bulabildiniz mi?" Jisung bııkınca konuşmuştu.
"Hayır ne girerken nede çıkarken kamerada gözüküyor." Hyungin yanıtlamıştı masasında otururken.
Jisung artık sıkılmaya başlamıştı bu vaka yüzünden.Ellerinde resmen hiç bir şey yoktu,sonuca varamıyorlardı.
"Arka kapıyı kullanıyor olmalı ama orada da kamera yok kahretsin!" Jeongin sinirle yerinden kalkıp kendine bir kahve koydu.
Üçüde masalarında gömülmüş en ufak bir delil aramak için uğraşıyorlarken kapı çalındı.
"Size bir haberim var çocuklar." Changbin içeri girip konuşmuştu.Herkes dikkatini ona verio devam etmesi için bekliyordu.
"Davayı sizden aldılar.Düzgün bir delil olmadığı için cinayet olarak geçmedi kayıtlara ve 3 cesette yüksek dozdan ölüm olarak kayıtlara geçti.Yani anlayacağınıız bu vaka narkotiğe devredildi."
Changbinin söylediklerini duyduğunda Jisung yıkılmıştı. "Nasıl ya? Böyle bir şey mümkün değil bu kadar kısa sürede nasıl kapandı dosya ."
"Malesef Jisung elimden bir şey gelmiyor cinayet olduğunu kanıtlar bir deliliniz yok." Changbinin kesin konuşmasına Hyunjin derin bir iç çekti. "Haklı malesef Jisung,elimizden geleni yaptık ve bir sonuca varamadık belkide gerçekten cinayet değildir." Hyunjin Jisungun yanına gelip omzunu patpatladı.
"Ben hala cinayet olduğunu düşünüyorum ve bu vakanın peşini bırakmayacağım!" Jisung sinirle yerinden kalktı cama doğru ilerledi.
Changbin sinirlenmeye başlamıştı bu tavıra karşı "Kendi başına hareket edemezsin Jisung ve emir böyle.Daha ilk vakan ve sen bana karşımı geliyorsun?" bir kaşını kaldırıp Jisungu sert bir bakış göndermişti Jisung.
"Hayır efendim öyle bir niyetim yok sadece hislerim bunun yanlış bir karar olduğunu söylüyor."
"Hislerle hareket etmiyoruz biz burda Jisung.Profesyonel olmak istiyorsan kanıtlara göre hareket etmelisin.Neyse bu konu burda kapanmıştır şimdilik çıkabilirsiniz." Diyip kapıya yönelmişti Changbin.
"Ama efendim..." Jisung lafını bitiremeden Changbinin sert bakışı Jisungu susturmuştu.
Changbin çıktıktan sonra Hyunjin Jisungun yanına geldi "Burda işler böyle yürür Jisung çok takılma yukardan karar ne gelirse ona uymalıyız daha ilk vakan böyle olduğu için normal,alışırsın zamanla." Omzunu patpatlamıştı.
"Eee bugün erken çıkıyoruz birşeyler yapmak ister misiniz beraber?" Jeonginin sorusuyla Hyunjin sevgilisinin boynuna atlayıp konuştu "Süper fikir bebeğim,nereye gitmek istersiniz?" Hyunjin sevgilisine sarılırken Jisunga baktı cevap almak için ama Jisung şuan çok düşünceli duruyordu.
"Hey Jisung takılmak ister misin?" sorusunu yineledi sesini biraz daha yükselterek.
"Ha, olur neden olmasın eve geçiyorum bana konum atarsınız." Ceketini giyerken konuştu Jisung.
"Tamam akşam 7 gibi attığım konumda ol yemek yeriz."
Jisung onaylayıp arabasına doğru yol aldı.Hala verilen bu saçma kararı düşünüyordu. 'Büyük hata yapıyorlar,birileri yüksek doz olaral gösterip cinayet işliyor ve bizi kandırıyor.' Diye mırıldandı arabasını çalıştırmadan önce.
Eve geldiğinde saat erken olduğu için daha kimse yoktu.Şortunu giyip evin bodrum katındaki kapalı havuza indi.Yardımcılardan havuz kenarında atıştırması için atıştırmalık ve bir kadeh şarap istedi.Mükemmel yüzemesede kendine göre iyi yüzücüydü Chan sayesinde.Küçüklüğünden beri Chan yüzmeye meraklıydı ve 10dan fazla madalyası vardı.Onu görüp heveslenmişti ama onun kadar profesyonel olamamıştı.Bir ka. Git gel yaptıktan sonra kendini rahatlamış hissetmişti.Havuzun kenarına geçip kadehini eline aldı.Boydan boya olan camlardan ormanlık alan gözüküyordu.Güneş bakmak üzere olduğu için ağaçların arasında hoş bir manzara vardı.Atıştırmalıklarını ağzına atıp şarabından büyük bir yudum aldı manzarayı izlerken.Tam o sırada havuzun kapısı açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Dünyalar (Stray Kids)
FanficHepsinin farklı hayatları vardı ama hepsini aynı noktaya getiren sadece aşktı. Ailesine karşı gelip Dedektif olan Han Jisung ,Yeni aile şirketinin ortağıyla tanışınca mesleğinden vazgeçecek mi? olaylar nasıl gelişecek kim bilir?? Hikayede ceset,ot...