Ekstra Bölüm 1

1.1K 114 77
                                    

Gizli Bilgiler

Kıtada neden kırmızı saç yasaktır?

Bing Jingwei'nin bulunduğu kıtanın adı "Asxuus" olarak bilinir.

Antik zamanlarda, daha tanrılar gökyüzüne çekilmeden önceki zamanlarda, Asxuus isimli bir şeytani tanrı, bu bölgede yaşardı.

Bölgenin tamamen Asxuus'un elinde olması ile aynı zamanda oyun bahçesi diye de geçerdi. Bölgede ki halk, birer oyuncaktan farksızdı.

Asxuus, eskiden bir insan olan tek tanrıydı. Kendi türünden kişilerin kanını kullanıp tanrı olmayı başarmıştı. Saçları kanla boyanmış ve kırmızıya dönmüştü.

Şeytani tanrı Asxuus, kendisi gibi kırmızı saçlı insanları etrafında toplamıştı.

İnsanlar, Şeytani tanrıdan nefret ettiği gibi kırmızı saçlı kişilerden de nefret ediyordu.

Haliyle de insanlar da bu nefret gelenek haline gelmişti. Görülen tüm kırmızı saçlı insanlar, şeytan olarak düşünülmüştü.

Tanrılar, göklere çekildiği zamanda ise bu kıtanın insanları, geride kalan tüm kırmızı saçlı kişileri öldürmeye başladı. Hepsini, Asxuus'un askerleri olarak görüyorlardı.

Nan Bei'nin kırmızı saçlarını saklamasının nedeni de buydu. Kıtanın insanlarında hala bu nefret ve öldürme işi devam ediyor ve edecekte.

Geum Yoon'a ne oldu?

Geum Yoon, binlerce yıl sonunda Bing Jingwei sayesinde 3021 puanlık bir beden elde etti. Bedenin genç olması dışında fazla da bir özelliği yoktu. Fakat Geum Yoon, bildiği şeyler sayesinde bedeni geliştirmeyi başardı.

Geum Yoon, uzun süren aramalar sonunda arkadaşının neslinden olan birisini bulmayı başardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geum Yoon, uzun süren aramalar sonunda arkadaşının neslinden olan birisini bulmayı başardı.

Fakat onu acı ve şok edici bir gerçek karşıladı.

Arkadaşı, zihinsel ve duygusal anlamda oldukça kararsızdı. Hele ki eşini ve çocuğunu kaybettikten sonra...

yaptığı zaman küresinin ne olursa olsun destekleyici bir ruha sahip olmazsa başarısız olacağını keşfetmişti.

Bu büyük bir eserin yok olması demekti. Haliyle de emeklerinin boşa gitmesini istemedi. Bir başarızlığı daha aldıramazdı. Bu şekilde onu seven ve saf olan arkadaşına kirli bir tuzak kurdu ve Geum Yoon'u zaman küresinin destekleyici ruhu olarak kullandı.

Fakat duygusal ve zihinsel bozukluğu yüzünden yaptıklarından pişman olmaya başladı. Geum Yoon'u kaybetmesi ile iyice yoldan çıkmıştı.

Geum Yoon'u küreden çıkartmanın yolunu araştırdı ama bulamadı. Ona gerçeği de söyleyemedi. Bu yüzden de zaman küresinden kurtuldu. Şansı olursa Geum Yoon'un kendi başına kurtulmasını umdu.

My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin