- Szia anya.
- Szia fiam. Szia Yoongi. Megvoltatok, amíg nem voltunk itt?
- Igen anya. Ne aggódj. -Megöleltem anyukámat- Hol voltatok?
- Egy kevéske dolgunk volt. Ugye mindjárt nyár van. Tudod hova szeretnél elköltözni?
- Ti is elköltöztök a nyáron? -Kérdezte Yoongi, mintha értetlen lenne és nem tudna semmit se- Mi is.
- És Yoongi, te hová szeretnél költözni? Van ötleted?
- Én Daeguba szeretnék költözni. -Válaszoltam egy kis gondolkozás után- Mindig oda szerettem volna költözni.
- Akkor mi is költözzünk Daeguba. -Bólintott Yoongi- Ott születtem és majd bemutatom neked a várost.
- Ez jó ötletnek hangzik. -Mosolygott anya, majd Junghee is vele együtt-
- Yoongi, Jimin jobban van már?
- Igen apa, már jobban van. Csak volt egy rémálma, de azon kívül jól volt.
- Megöltél az álmomban... -Morogtam, majd lehuppantam a kanapéra-
- Gondolom a pszichopata gyilkos miatt. -Leült mellém Yoongi. Anya meg Junghee velünk szemben egy másik kanapéra ültek le-
- Pszichopata gyilkos? -Nézett kérdőn anya. Egyszerre volt ijedt és értetlen-
- Meg akart ölni! Sétálgattam, és visszafordultam, hogy hazamenjek. De aztán jött az az őrült, és meg akart ölni.
- De szerencsére meghallottam, hogy történik valami.
- Hála Yoonginak életben vagyok. -Ránéztem a mellettem ülőre, aki mosolyogva átkarolta a vállamat-
- Maradjatok estére, már szerintem felesleges lenne hazamennetek. Főzök vacsorát, és talán tudok adni pizsamát. Yoongi, eldöntheted, hogy hol szeretnél aludni. Van 2 lehetőség. A nappali, vagy Jimin szobája.
- Inkább Jimin szobája. Félek, hogy hideg lesz. -Rám pillantott és bólogattam- Ha persze nem zavarom.
- Nem, nem zavar. Adok majd neki pizsamát, meg öhm..el tud férni az ágyon.
- Nagyszerű. Mit főzzek vacsorára? Tangsuyuk jó lesz?
- Azt én imádom. Csak nem tudom te hogyan csinálod.
- Ne aggódj Yoongi, finom lesz.
Time skip🦋
- Na jól van. Tessék, itt egy pizsama. És egy törölköző. Erre van a fürdőszoba, és a kék tubusból nyomj, mert az az enyém.
- Oké, köszi. Visszajövök nemsokára. -Bement a fürdőbe és 1 perccel később már azt hallottam, hogy folyik a víz. Ezek szerint fürdik-
A szobámban telefonoztam, amikor Yoongi belépett. A törölköző magára volt csavarva, és az ágyamhoz kullogott, hogy felöltözhessen.
- Bocsi. Nem vittem be a fürdőbe a ruhámat.
- Semmi baj. -Megfordultam, hogy Yoongi felöltözhessen. Nem tagadom, szívesen visszanéztem volna, de nem szabad. Tartanom kell magamat az ilyenektől. Oké, talán egy picit, de tényleg csak egy incuri pincurit fordultam vissza, de addigra Yoongi már a felsőt vette fel. Megkönnyebbülten néztem hátra, és Yoongi már mellettem is feküdt a telefonjával a kezében-
- Mehetsz fürdeni. -Mondta, majd a pizsamámmal a kezemben elindultam a fürdőszoba felé-
Beléptem a meleg, jó illatú fürdőszobába. Olyan...férfias illat volt, bár gondolom ez Yoongi volt, mert ő fürdött először.
- Jimin, bent vagy?
- Mi? I..igen anya. Bent vagyok. -Kinyitottam az ajtót és kikukkantottam. Anya mosolyogva állt előttem- Mit szeretnél?
- Csak fürdeni jöttem. De mivel te bent vagy, majd fürdök utánad. -Azzal el is ment, mielőtt visszaszóltam volna hozzá. 1 perc álldogálás után visszamentem a fürdőbe, hogy végre megfürödjek. A zuhany alá állva megengedtem a vizet, és a meleg víz hirtelen, váratlanul csapta meg hideg bőrömet. Felsikítottam.
- Jimin? Minden oké? -Berontott Yoongi a fürdőszobába, mögötte anya trappolt be. Én pedig ahogy tudtam, takartam magamat, mert nekünk fürdőkabin van és átlátszó az üvege- Ohh...bocsi. Nem akartam betörni, csak nem realizáltam, hogy fürdesz. Mi történt? Fáj a sebed?
- Hát...az is, de iszonyatosan meleg a víz.
- Fázol. Amúgy nem fürödtem olyan meleg vízzel. És a sebed?
- Az jól van. Talán egy kicsit csíp. Vízálló ez a kötés?
- Igen. Akkor igazából megvagy? Nem fáj semmid? Nem verted be magadat valahol, vagy ilyesmi? -Megráztam a fejemet, és közben jobban összehúztam magamat, hogy észre vegyék, hogy még mindig fürdők-
- Örülök, hogy nincsen semmi bajod. -Nyugodott meg anya, majd elhagyta a fürdő helyiséget. Yoongi még visszapillantott rám-
- Te nem mész ki?
- De, megyek. -Egy mosollyal az arcán, elhagyta a fürdőszobát. Van egy olyan érzésem, hogy Yoongi lesz a testvérem-
YOU ARE READING
I'm a mess [Yoonmin ff] ||BEFEJEZETT✓||
FanfictionPark Jimin 16 éves gimnazista fiú élete egy csapásra összedőlt. A régi boldog családi élete egy apró bökkenő miatt tönkrement. További élete nehezen ment, amíg meg nem ismert valakit. - Yoonmin - A borítókép saját tervezésű - 2022.01.07-2022.12.17. ...