Medya: Atakan (temsili)Şarkı: Mirkelam - Elma Değil Ayva
Keyifli okumalar~❤️
"Hadi Melih! Hadi abi yaparsın."
On beş dakikaya kalmadan sözleşilen mekânın önünde durup arabayı münasip bir yere park ettikten sonra, inmeden önce son bir kez dikiz aynasında kendime bakıp cesaret konuşması yapıyordum.
"Sen, aklına koyduğun her şeyin başarırsın. Kendine güven. Ulan senin soyadın Güven bir kere. Hadi koçum..."
Son anda fazla resmi olduğuna karar verdiğim bordo kravatımı (sanki iş görüşmesine gelmiştim) çıkarıp yan koltuğa bıraktım ve arabadan inip hızlı adımlarla köşedeki kafeye yürüdüm. İçerisi fazla kalabalık değildi. Oysa öğle saatlerinde kafelerin kalabalık olması gerekmez miydi?
İçeri geçip duvar dibindeki masalardan birine otururken, kız gelene kadar içim ısınsın diye bir çay söyledim. Saat 14.20'ydi ama dışarıda güneşin esamesi okunmuyordu. Kafenin bulunduğu binanın etrafı koca koca apartmanlarla çevrili olduğu içindi herhalde.
Daha söylediğim çay gelmeden, biraz sonra açılan kapıdan boyalı sarı saçları omuzlarında, süslü püslü, güzel, bakımlı bir kız girdi içeri. Ani bastıran panikle oturduğum yerde gizlenmek istercesine kafamı menüye gömerken, annemin benim için beğendiği kızın bu olmamış olmasını diledim.
Kız elindeki kocaman telefona bakarken bir yandan da merakla masaları süzüyordu.
Bu kız kesinlikle 'o' kızdı.
Korkunun ecele faydasının olmadığını bildiğim için utana sıkıla da olsa ortaya çıktım ve sanki hiç rahatsız olmamışım gibi(!) arkama yaslanıp kaçamak bakışlarla kızın şüpheli hareketlerini izlemeye koyuldum. Çok geçmeden bakışlarımız kesişti ve genç kız bana doğru yürümeye başladı.
Sertçe yutkundum.
Korktuğum, pembe stilettolarıyla süzüle süzüle, başıma geliyordu.
Ne yapacağımı bilemez halde iki yana açık duran bacaklarımı toparlayıp usulca ayağa kalktım. Beklenen an gelmişti.
"Merhaba, Melih sen misin?"
Bir iki saniyelik bir tereddütün ardından onayladım:
"Evet, Melih benim. Melih'im ben."
Ne diyorsun gerizekalı?!
Kız bana -haklı olarak- bir süre garip garip bakınca hemen silkelenip kendime geldim.
"Eee... Sen de Şebnem'sin herhalde?"
Kız bu sefer yüzünde güller açarak tatlı tatlı gülümseyip narin elini bana uzattı.
"Tanıştığımıza memnun oldum Melih."
"Ben de memnun oldum. Buyur, geç otur." dedim acemice sandalyesini çekerken.
Görücü usulü buluşmada neler yapılır, hiçbir fikrim yoktu. Daha önce hiç bu kadar ciddi bir buluşmaya gitmemiştim. Ama zamanla birbirimize ısınabileceğimize kanaat getirdim. Her ne kadar sarışın da olsa illaki ortak noktalarımız olacaktı onunla, değil mi?
Aniden gelen farkındalık hissiyle durup kendimi tokatlamak istedim.
Ne diyorsun oğlum sen?!
Şu an resmen annemin benim için seçtiği 'gelin adayı'nı sevmek için kendimi ikna etmeye çalışıyordum.
Yapma bunu kendine be oğlum, yapma işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü | bxb
Ficción GeneralGörücü usulüne zorlanan Melih, kader birliği yaptığı gelin adayı Şebnem'in abisine abayı yakacağını asla tahmin edemezdi. Atakan x Melih