Doğunun yüzünde ki ifade yüzünden dudağımı ısırarak gülmemi bastırdım.Ebru hanım öyle bir atlamıştı ki üstene Doğu arkaya sendelemiş ve ellerimiz ayrılmıştı.
"Merhaba!"
Duyduğum sevecen ve nazik sesle kafamı o tarafa çevirdim.Ebru hanım'ın yanında duran kızdı.Yüzüme anlamlıramadığım bir bakışla bakarken "Merhaba."diye yanıt verdim.
Kız elini bana uzatıp "Aslı ben Doğu'nun çocukluk arkadaşıyım."dedi gülümseyerek.Nedense gülümsemesi çok yapmacık gelmişti bana,yinede tebessüm edip elini sıktım "Uzay bende.Kim olduğumu biliyorsunudur zaten."dedim sevecen bir şekilde.
Aslı kaşlarını havaya kaldırıp "Uzay mı? Uzay erkek ismi diye biliyordum ben? Kusura bakma sadece merak."dedi.
Zorla gülümseyip "Fikrette erkek ismi ama kadın ismi olarakta kullanılıyor. Uzay ismi de öyle işte."dedim durumu toparlayarak.
Kafasını sallayıp alnına düşen kıvırcık bir tutamı geriye attı ve bir şey demeden beni süzmeye başladı.İstemsizce bende onu süzdüm.Kız gerçekten çok güzeldi, esmer teni ışıldıyordu.Mavi gözleri esmer tenine çok yakışıyor ve küçük burnu ve kıvrımsız dolgun dudağıyla gerçekten tablo gibiydi.
Doğu'nun elimi tutup "Hadi sevgilim içeri geçelim artık. Annenler yanlız kalmasın."demesiyle bakışlarımı Aslı'dan çekip Doğu'yu onaylayan bir mırıltı çıkarttım.
Hep birlikte evin içine geçince,içerde en az on kişi olduğunu fark ettim ve derin bir nefes aldım.Tuhaf bir şekilde Doğu'nun elimi tutması rahatlatmıştı beni.
Ebru hanım annem ve Umay'ın yanına geçip evdekileri onlarla tanıştırırken.Aslı bana gülümseyip "İstersen seni de ben tanıştırayım tatlım.Bu evde büyüdüm her kesi tanıyorum."dedi ukalaca.
Bu kız da bir bokluk vardı ama...
Ne bu,ben bu evin kızıyım ayakları? Ayrıca Doğu'ya olan bir kaç bakışını da yakalamıştım.Lan dur,ben niye sinirlendim ki şimdi?
Tam ağzımı açmıştım ki Doğu benden daha önce davranıp konuştu ve "Gerek yok Aslı ben tanıştırırım."dedi buz gibi bir sesle.İtemsizce keyifle gülümsedim.
Aslı'nın çatılan kaşları ve sinirle parlayan gözlerini umursamadan,Doğu elimi daha sıkı tutarak evdeki herkesle bir bir tanıştırdı beni.Daha çok büyükler gelmiş ve genç ve ya çocuk yoktu.Doğu'nun iki halası, üç dayısı ve bir tane amcasıyla iki tane teyzesi gelmişti.
Hepsi çok sevecen ve sıcak tiplerdi ve benimle tanışınca sarılıp 'Aileye hoş geldin.' demişlerdi.Doğunun anne ve babasının o daha 10 yaşındayken ayrıldıklarını biliyordum zaten.Ayrıldıktan sonra da babası amerikaya taşınmış ve orada yaşamaya başlamıştı.
Eh,Askerlik arkadaşımı-ne kadar bana zorbalık yapsada-istemsizce tanıyordum.Çünkü bizim dönemde askeriyede çok az kişiydik ve ister istemez hepimiz muhattap oluyorduk.
Tanışma faslı bittikten sonra Ayşen teyzenin "Yemeğe geçelim isterseniz? Kurt gibi açım." demesiyle,her kes onu onaylamış ve ardından yemeklerle donatılmış ve bir ülkeyi bile doyurabilecek kapasitede olan msaya geçmiştik.
Ben yine annem ve Umaydan ayrı bir şekilde Doğu'nun yanında otururken Aslı karşıma geçip oturmuş ve gözlerini bize dikmişti.Onunla ilgilenmeyip masada ki yemeklere ağzımın suyunu akıtarak bakıyordum ki yanağımda hissettiğim yumuşak baskıyla donakaldım.
Bir kaç saniye gözlerimi kırpıştırıp ne olduğunu kavramaya çalıştım ve yanağımdan uzaklaşan baskıyla yanıma döndüm.
Bu mal durduk yere niye öpmüştü beni?Tam kaşlarımı çatıp ona sövecekken,elimi masanın altından tutup uyarırcasına sıktı ve yüzünde ki sahte gülümsemeyle "İnsanlar bakıyor."dedi.Derin bir nefes alıp aynı şekilde gülümsedim ve elinin üzerine tırnaklarımı bastırıp, "Bir daha beni öpersen seni öldürürüm."dedim alçak sesle.
Gözleri sinrle parladı ama gülümsemesini bozmadan bana yaklaşıp bu sefer alnıma uzun ve sıkı bır öpücük bıraktı.Dişerimi sıkıp tırnaklarımı bütün gücümle koluna geçirdim.Acıyla tıslasa bile geri çekilmeyip kulağıma yaklaştı ve "Bekliyorum gel öldür."dedi sinir bir şekilde.
Tam ağzımı açıp,ana bacı sövecekken Hamdi amca'nın "Şunlara bak hele nasılda mutlular."diye keyifle konuşmasıyla mecburen susup onlara gülümsedim.
Piç kurusu iştahımı kaçırmıştı!
Bu sefer Aslı konuşup "Doğu eskiden çok çapkındı,Uzay'ı üzmez inşallah."dedi,sinirli olduğu gözlerinden belli olsada sesi sakin ve dudaklarında gülümseme vardı.
Ona gıcık olduğum ve Doğu sinirimi bozduğu için Aslı'ya samimyetten uzak bir gülümseme gönderip "Ne kadar çapkın olduğunu çok iyi biliyorum,önceden tanışıyorduk.Sanırım onu yola getiren ben oldum.Ayrıca ona güveniyorum."dedim.
Kaşları havaya kalkarken "Hım,öyle mi? Önceden tanıştığınızı bilmiyordum.Nerden tanışıyorsunuz."dedi,ne kadar gizlesede sinrelndiğini anlamıştım ve keyfim yerine gelmişti.
Bu sefer benim yerime Doğu cevap verdi"Üçüz kardeşiyle askerlik arkadaşıydık."
Bizi dinleyen Hatice hala lafa atlayıp "Aa,Uzay senin üçüzün mü var?"dedi merakla.
Ona tebessüm edip "Aslında vardı,vefat etti.Şimdi Umayla ben kaldık."dedim keyifsiz çıkarmaya çalıştığım bir sesle.
Her kes vah vahlayıp annem,Umay ve bana baş salığı dilerken.Aslı hâlâ bana öldürücekmiş gibi bakıyordu.
Sanki kocasını elinden aldım tavırlara bak.Ebru hanım sessizleşen ve hüzün çöken ortamı değiştirmek adına "Doğu oğlum,nişan için bir tarih düşündünüzmü?"dedi tatlı bir sesle.
Doğu boğazını temizleyip "Hayır henüz bir tarih belirlemedik."dedi.
Ebru hanım kafasını sallayıp "Ben haftaya yapalım diyorum."dedi.
Söylediği şeyle içtiğim su boğazımda kalırken kısa bir öksürme krizine girdim.
Yuh! Ne iki hafta sonası? Birde yarın evlendir istersen!
Kaşlarımı çatıp "İki hafta biraz erken değil mi Ebru anneciğim?"dedim kibar tutmaya çabaladığım sesle.
Bu sefer annem konuşup "Bence gayet uygun.hem sizi tutan ne var ki?"dedi gözlerini belertip beni uyarmayı ihmal etmeden.
Bir soluk verip "Tamam.Yani Doğu içinde sorun yoksa."dedim son sözümle Doğu'ya bakarak.
Doğu ise omuz silkip "Benim için de sorun yok,ne kadar hızlı o kadar iyi."dedi.
Gözlerimi kıstım.Aslında haklıydı,ne kadar hızlı birlikteliğimize inanırlarsa o kadar hızlı Doğu şirketin başına geçer ve bu oyun biterdi.
Bunlar asıl problem değildi ki...
ben nasıl kına kıyafeti giyecektim lan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı | Gay
General Fiction+18 |Tamamlandı|√ • • Doğu kıp kırmızı olmuş bir şekilde,sakinleşmek için derin derin nefes alıp eliyle yüzünü sıvazladı ardından put gibi elimde ki tepsiyle dikilmiş beni gösterip "Erkek lan bu!Hem de askerlik arkadaşım olan bir erkek!"diye bağırd...