Gerindi ve bir melodi mırıldanmaya başladı. Ama biraz yüksek seste mırıldanıyordu. Sanki kitap okumamı istemiyor gibiydi onunla ilgilenmemi mi istiyordu? Gözlerimi devirip ona baktım.
Eli: Nee?
Hard: Ne oldu kitap okuyorum?
Eli: Benimle ilgilen!
Hard: Amacım "Bebek Bakıcılığı" değil. Koruma olmak.
Eli: *çok sert bir şekilde bakar*
Hard: *aldırış etmez*
Eli: *birden fenalaşır* ahh....*hard ın üstüne düşer ve göğüsleri gözünün önüne gelir*
Hard: *gözlerini kapatır kızarmıştır*
g-git şurdanEli: *hınzırca zafer kazanmış gibi bakar* Sanırım bu senin gerçek yüzün. Savaşta acımasız bir katil aslan. Yatakta ise bir yavru kedi.
Hard: Beni kışkırtamazsın.
Eli: Öyle mi Adam....gerçekten mi?
Birden ağzıma bir şey damladığını hissettim. Gözlerimi açtığımda onun ağzında bir. Tüp olduğunu gördüm. Kapağı açılmış ve ağzıma damlıyordu. Hemen tükürdüm. Eli ise bana gururlu ve kibirli bir şekilde bakıyordu. Birden arkasından iki kanat çıktı. Benim başım dönmeye başlamıştı. Etraf bulanıklaştı ve herşey karanlık. Uyandığımda çırılçıplaktım. Yanıma baktığımda ise Eli uyuyordu. Hemen kalkıp giyindim. Elimi yüzümü yıkadım. Biraz sersemlemiştim. Dün gece ne olmuştu. Hayal mayal hatırlıyordum. Ceketimi aldım ve odadan çıktım. Anlaştığımız gibi parayla Clara bekliyordu.
Clara: Elizabeth nerde?
Hard: Odamda....
Bana şaşkınca baktı. Elindeki parayı aldım ve yoluma devam ettim. Artık tanınıyor olmalıydım. Birden paltolu birisi yaklaştı.
Kişi: Harddead?
Hard: Kim soruyor?
Kişi: Sana büyük miktarda para kazandıracak bir işimiz var.....
Hard: Beni para ilgilendirmiyor.
Kişi: Ama bunu senden başka kimse başaramaz....
Hard: *kişiye döner* Nedir?
Kişi: *hafif bi kıkırdama* Enterprise a girip bir şifre çalacaksın.
Hard: Şu silah imalat işlerini elinde bulunduran merkez banka.
Kişi: Tıpkı senden beklendiği gibi bunu bile biliyorsun. Eee ne diyorsun.
Hard: Neden olmasın.
Kişi uzaklaşmaya başladı. Bende Enterprise a doğru yola çıktım.