"Teşekkürler Doğu evladım."
Doğu anneme kafasını sallayıp "Rica ederim Sevgi hanım,görüşürüz."dedi kibarca.
Annem,Doğuya tekrar teşekkür ettikten sonra Umayla birlikte arabadan inmişti.Yarım saat önce Ebru hanımın onlarda kalmamız için ısrarlarına rağmen evlerinden çıkıp doğuyla beraber bizim eve gelmiştik.
Doğu hâlâ arabada oturan bana yan bir bakış atıp "Arabadan inmeye düşünüyor musun acaba?"dedi.
Derin bir nefes alıp direkt konuya girerek "Ben Tunya her şeyi anlatacağım."dedim.
Anlamazca kaşlarını çatıp gözlerini kırpıştırdı ve "Tuna kim?Neyi söyleyeceksin?"dedi.
Bedenimi tamamen ona taraf çevirdim"Tuna benim sevgilim ve ben ondan bir şey gizleyip ve ya yalan söylemek istemiyorum,o yüzden seninle aramızda geçenlerı söyleyeceğim."dedim ciddi bir şekilde.
Anında kaşlarını çattı ve "Saçmalama Uzay,öyle bir şey yapmıyacaksın!İzin vermiyorum."dedi sesini yükselterek.
Dilimi dudağımda gezdirdim ve "Senden izin alan yok zaten Doğu,sadece bu oyuna sende ortak olduğun için bilme hakkın var diye düşündüm.Yani Tunaya her türlü gerçekleri anlatacağım."dedim keskin bir tonda.
Sinirine hakim olmak istercesine derin bir soluk verdi, "Ona söylesen her şeyi kabul eder mi sanıyorsun? Sen olsan kabul eder miydin?"
Kabul etmezdim.Tuna'da etmeyecekti muhtemelen ama onu ikna edebilir,zor durumda olduğumu söyleyebilirdim.
Kafamı önüme çevirip "Kabul edip etmemesi önemli değil,ben ona yalan söylemek istemiyorum."dedim.
Sinirle gülüp "Lan düne kadar yalan makinası gibi ortalıkta geziyordun şimdi mi dürüstlüğün tuttu?"dedi.
Kaşlarımı çatıp "Neyse ne! Sana haber vermek istedim ve verdim gerisi seni ilgilendirmez."dedim ve elimi arabanın koluna atıp açtım.
Arabadan inemeden kolumdan tutup çekince yüzümü ona çevirmek zorunda kaldım.
Dişlerini sıkıp "Her şeyi bok edeceksin!Ya,Tuna denen herif gidip anneme her şeyi söylerse?O zaman ne yapacağız hım?"dedi kaşlarını havaya kaldırarak.
Kolumu sertçe elinden kurtarıp "Korkma annenin haberi falan olmayacak Doğu.Tunanın kimseye söylemeyeceğinden emin olacağım.Şimdi sal beni."dedim ve cevabını beklemden arabadan indim.
Bu iş bu gün bitecekti.Tunayla aramızda olan şeyi saçma sapan bir oyun yüzünden kaybetmeyecektim.
Saatin gece yarısını geçmesini umursamadan,hızlıca bir taksiye atlayıp Tuna'nın evini tarif ettim ve ardından telefonumu çıkartıp Tuna'ya mesaj attım.
-Sana geliyorum konuşmamız lazım.Evde misin?
Bir kaç dakika sonra cevap geldi,demek hâlâ uyumamıştı.
Tuna:Evdeyim de bu saatte ne konuşması?Bir şey mi oldu?
-Hayır bir şey olmadı sadece önemli bir şey hakkında konuşmamız lazım sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı | Gay
General Fiction+18 |Tamamlandı|√ • • Doğu kıp kırmızı olmuş bir şekilde,sakinleşmek için derin derin nefes alıp eliyle yüzünü sıvazladı ardından put gibi elimde ki tepsiyle dikilmiş beni gösterip "Erkek lan bu!Hem de askerlik arkadaşım olan bir erkek!"diye bağırd...