Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen :)
Wattpad : @veskerazem
Instagram : veskerazem
İyi okumalar!
7.Bölüm: ❝Mesaj❞
Bir Gökbaran'a bir Ada'ya bakıyordum. Toparlanıp bakışlarımı kaçırdım. Gökbaran "Merhaba," deyip içeri adımladı. "Nasılsın yenge?"
"İyiyim, sağ ol ağabey. İzin mi aldın sen? Haber verseydin keşke geleceğini!"
"Dün bir haftalık izin aldım," dedikten sonra bebeğin yanına gitti. "Aslan parçası!" Onu kucağına alıp yüzüne doğru eğildi. "Ne kadar yakışıklı! Bana çekmiş." Böbürlenerek konuştuğunda kendimi tutamayıp güldüm ve bu bana bakmasına neden oldu.
Gülerek bebeğe tekrar döndüğünde utandığımı hissettim. Gökbaran bebeği bıraktığında "Adını ne koydunuz?" diye sordu.
"Uyumlu olsun diye Arda koyduk. Göktuğ kimlik çıkarttırmak için gitti."
"Uyumlu olmuş." Ebru gidip bebeğe baktığında Mercan da onu takip etti. Meryem'le ikimiz de ayaklandığımızda Feride bebeği kucağıma verdi. "Ben tutamam ki!" diye telaşla konuştum. "Düşer mi? Hiç bebek tutmadım ben!"
"Bir şey olmaz," deyip gülümsedi. "Baksana sevdi seni galiba."
"Ya," diyerek dudağımı dişledim. "Minicik ama bu!"
"Öyle," dedi Gökbaran ve yeğeninin elini tuttu. "Parmaklarına bak, kraker diye yiyebilirsin." Gökbaran'ın elinin yanında küçücük kalan o parmaklara bakarken duyduğum ses kafamı kaldırmama neden oldu. Ada, elindeki telefonla fotoğrafımızı çekmişti. "Çok güzel çıktınız!" diye bağırdığında kardeşi ağlamaya başladı. Hemen Feride'nin kucağına bıraktım ve arkadaşlarımın yanına yaklaştım. Hepsi hediyelerini çıkardıklarında bende çıkardım ve bebeğin yanına bıraktım. "Sağlıkla büyür umarım," deyip yanağını okşadım. Feride hepimize teker teker teşekkür ettiğinde Gökbaran'la birlikte koridora geçtik. Kapıyı açtığında evden çıktık. Ayakkabılarımı giyinmeye çalışırken bakışlarını üzerimde hissediyordum. Doğrulduğumda gözlerine bakıp tebessüm ettim ve "İyi akşamlar," dedim.
"İyi akşamlar." Merdivenin başında beni bekleyen arkadaşlarımın yanına gittim. Feride ve Gökbaran hakkında hiç konuşulmadan yolculuğumuzu tamamladık. Evimin önünde bıraktıklarında teşekkür edip hızla apartmana girdim ve merdivenleri de koşarak çıktım. Zile bastığımsa babam kapıyı açtı ve içeri girdiğimde "Nasıldı?" diye sordu.
"Güzeldi. Sevdim Feride'yi. Gökbaran'ı da gördüm," dediğimde babamın bakışları hızla gözlerime çarptı. "Feride'nin kızı ona amca dedi."
Babam hiçbir şey söylemedi ama göz kırpıp yanımdan ayrıldı. Odama gidip üzerimdekileri değiştirdim ve aç olmadığımdan yarınki kıyafetlerimi ayarladım. Planıma bakıp hazırlık yaptığımda çay içmek için annemlerin yanına gittim. Bu defa çayı mutfakta içiyorlardı. Çayımı doldurup çekirdeği yanıma aldım ve onları dinlemeye başladım. Onlara bugün yaptıklarımı anlatıp çok yorgun olduğumdan bahsettim. Kalan işleri yapmasında anneme yardım ettikten sonra odama döndüm. Küçük koltuğuma oturup okumak için bir kitap seçtiğimde gelen bildirim sesi dikkatimi dağıttı. Telefonu elime aldığımda ekranda onun ismini gördüğümde heyecanımı engelleyemedim. Bir fotoğraf atmıştı. Fotoğrafın inmesini bekleyip indiğinde fotoğrafa tıkladım. Bugün Ada'nın çektiği fotoğrafı atmıştı. Altına ise şöyle yazmıştı: Mesaj atmak istiyordum ama ne yazacağımı bilmiyordum sonra Ada bunu gösterdi ve bende kullanabileceğimi düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahsef
RomanceAsker&öğretmen Ağrı'da görev yapan Dilhan Hande, sınıf öğretmenidir. Öğrencisinin elinde gördüğü dergiyi inceleyip şüphelendiğinde polis olan babasına haber verir. Askerler dergiyi bulmak için okula geldiğinde, işler çok farklı yollara sapar. ❝Bu be...