Wprowadzenie

21 5 0
                                    

31 sierpień 22:37
14-letni George przeprowadza się z Wielkiej Brytanii a dokladniej z Londynu do małej miejscowości na Florydzie niedaleko Orlando. Jutro zaczyna naukę w nowej szkole zobaczymy jak mu pójdzie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Chodzą plotki że w tym lesie są magiczne stworzenia-Powiedział ojciec.
-Tatoooo daj spokój mam 14 lat, jestem już duży nie wierze w takie historie- odrzekł znudzony chłopak.
-Jeszcze w to uwierzysz zobaczysz-chytrze się zaśmiał
-No a teraz do spania bo jutro idziesz do nowej szkoły- powiedział i pocałował swojego synka w czoło.
-Dobranoc tato.
-Dobranoc Gogy
Brunet długi czas nie mógł zasnać cały czas myśląc nad historią którą opowiedział mu przed chwilą ojciec. Nie chciał przyznawać ale uwielbia gdy jego ojciec opowiada mu takie historie i we wszytkie wierzy. Po kilku minutach patrzenia w sufit chłopak zasnął.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Clay dziecko moje drogie kiedy zrozumiesz że ludzie są niebezpieczni- odpowiedziala spokojnie jego matka.
-Jak się dowiedzą kim jesteś zabiją Ciebie, mnie i wszystkich którzy tu żyją!- wydzierał się zirytowany ojciec.
Clay miał mętlik w głowie. Dobrze wiedział że ludzie to niebezpieczne bestie przynajmniej tak uważał jego ojciec. Blond włosy elf myślał inaczej, nie znał żadnego człowieka ale chciał poznac dla tego postanowił iść do ludziej szkoły.
-Tato spokojnie będę się dobrze ukrywał, nic się nie stanie na prawdę- chiał trochę uspokoić ojca i nawet mu się udało.
-Dobra jak chcesz ale masz być bardzo ostrożny oraz masz zakaz przyprowadzania do lasu jakiegokolwiek czlowieka ZROZUMIANO?
-Dobrze kocham was, dobranoc- powiedział szczęśliwy i pobiegl do swojego pokoju.

Ciekawe co się tam wydarzy...

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
HEJ HEJ TO ZNOWU JA. MUSZĘ PRZYZNAC ZE TAMTA KSIAZKA TO JEDNO WIELKIE X D WIEC TERAZ MAM COŚ CIEKAWEGO ZAPRASZAM DO DALESZEGO CZYTANIA

Samobójcy nie idą do nieba kochanie||DreamNotFount||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz