Pewnego dnia czyli 13.07.2021r. postanowiłam stworzyć własną ekipę na podobieństwo ekipy rapy..
Rozdział I
Kiedy zastanawiałam się już nad zrobieniem ekipy wpadłam na pomysł "Ekipa Perła" bardzo mi się to spodobało szczerze powiedziawszy..
Stworzyłam serwer discord, który z początku nie wyglądał za dobrze ,ale teraz wygląda o wiele lepiej..Rozdział II
Pewnego dnia zrobiłam rekrutację.. wzięłam około 8/9 osób .. były różne kłótnie i ekipa została podzielona na 5 osób w ekipie perle..
Ja, Maya, sominix, kacperix i herios.Przed wrześniem ja i sominix zaczęliśmy nagrywać na yt..również herios został wyrzucony z ekipy..
Później została dodana nasza przyjaciółka (szczególnie moja i Maji)W około październiku yt zbanowało mi konto z 20 subami..
Ale gdyby nie to teraz bym nie miała tylu wyświetleń oraz subskrypcji.Rozdział III
W styczniu 11.01.2022..ekipa perła się rozpadła..
Było to przyczyną dodania osoby do ekipy.. w tamtym czasie zbanowałam wszystkich na serwerze.. czego żałuję do teraz..
Pewnego dnia juz po tym zdarzeniu (bodajże 13.01) umówiłam się na dworzu z całą ekipą, aby odbudować naszą ekipę.. tak znamy się z irl jakby ktoś nie wiedział..
Udało mi się ich przekonać/pogodzić..
Udało się również, aby osoba, która chciałam dodać również jest w ekipie.. Agata ;)
____________________________________Jak z kim się poznaliśmy?
2016/2017r.
Maja.. poznaliśmy się w szkole w klasie której nie mogę powiedzieć
Na początku jakoś nie była to przyjaźń bardziej koleżeństwo, albo coś..2017r.
Basia..poznaliśmy się również w szkole, ale tutaj przyjaźń była już od poznania po roku czyli w około 2018r.lub w końcówce 2017r.2020r.
Sominix..poznaliśmy się na dworzu(Maja znała go już wcześniej) graliśmy razem na początku tylko w fortnite później w roblox i Minecraft..2020r.
Kacperix..tutaj akurat przez gre (fortnite) raz grałam z sominixem i tak jakoś wyszło, że razem graliśmy, a później wyszliśmy na dwór (sominix go znał dłużej ile to nie wiem)2021r.
Agata..grudzień 29.. poznaliśmy się w internecieMam nadzieję, że wam się spodobało ;)
Jak chcecie więcej takich historii piszcie!
CZYTASZ
Ekipa perła..
Короткий рассказHistoria opowiadająca pięcioro osobowej przyjaźni, ale niedługo miało to się zmienić..