"Açın dedim kapıyı!"
Tekrar gelen bağırtıyla telaşla kapıya doğru koşup,kapıyı açtım ancak gördüğüm kişiyle ağzım açık kalırken,gözlerim irileşti.
"Anne?"
Annem nefes nefese bir şekilde bir bana bir Tuna'ya baktı ve "Söylemedin değil mi?"dedi aşırı sinirli bir tonda.Onu ilk defa bu kadar sert ve sinirli gördüğüm için ister istemez afallayıp sertçe yutkundum.
Cevap vermeyince annem kolumu tuttu ve bedenimi sarsarak "Uzay cevap ver bana,söylemedim de!"diye bağırdı resmen.
Daha ben cevap vermeden Tuna aramıza girdi ve annemin omzunu kavrayıp "Sevgi teyze bir sakin ol.Biliyorum zor şeyler yaşadınız ama Uzay benim sevgilim,yaşadığı şeyleri bilmeye hakkım var.Belki size maddi açıdan ben yardım edemem ama yardım edecek birilerini bulurum."dedi sakin bir şekilde.
Annem kaşlarını çatıp Tuna'ya bakarak "Uzay sana tam olarak ne anlattı?"dedi.
Tuna anlamazca duraksayıp cevap vermeyince,annem "Konuşsana! Şu it sana ne dedi tam olarak?"diye diretti.
Tuna tereddütle bana bakıp ardından "İşte tefecilere borçlandığınızı ve Umay'ın kaçırıldığını ama polisin Umay'ı bulduğunu söyledi."dedi çekingence.
Annem Tuna'nın söyledikleriyle rahatlamış gibi bir nefes alıp "Başka bir şey anlatmadı değil mi?"dedi emin olmak istercesine.
Tuna kafasını iki yana sallayıp "Siz gelince yarım kaldı ve şu an tamalanmasını istiyorum."dedi son cümleyi bana bakarak kurmuştu.
Annemin sikici bakışları altında ezilirken kuruyan boğazımı yutkunarak ıslattım "A-aslında pek fazla bir şey kalmadı. Umay kurtuldu ama tefeciler hâlâ paralarını istiyorlar o yüzden bu aralar çok yoğun çalışacağım ve görüşmeye biliriz diyecektim."
Söylediklerimden sonra Tuna emin olmak ister gibi gözlerime bakınca içini rahatlatmak adına gülümseyip ona yaklaştım ve elini sıkıca tuttum.Aynı şekilde elimi tutup "Hep yanındayım biliyorsun."dedi sevgiyle yüzüme bakarak.
Bana böyle bakması normalde güzel hissetirirken yalan söyleyip onu kandırdığım için şimdi bok gibi hissetirmişti.Gözlerimi kaçırıp "Biz gidelim saat bayağı geç oldu."dedim kısık bir sesle.
Tuna yan gözle kollarını göğüsünde bağlamış dik dik bize bakan anneme bakıp "Zaten geç oldu burda kal-ın."dedi çekingence.Son anda cümlesine çoğluk eki kulanması bende güldürme hissi uyandırsa da,dudağımı ısırıp kendimi durdurdum.
Annem Tuna'ya kötü kötü bakıp "Olmaz öyle şey! Hem Umay evde yanlız,hadi Uzay geç olmadan bir taksi bulup gidelim."dedi.
Tuna telaşla "Bu saatte taksi bulamazsınız ben sizi bırakırım."dedi ardından cevap vermemizi beklemeden montunu alıp bizden önce evden çıktı.
Annem bana ters ters bakıp "Seninle evde konuşacağız."dedi parmağını havada sallayarak.Ardından beni beklemeden dışarı çıktı.Nefesimi sertçe dışarı verip saçlarımı karıştırarak evden çıktım.
Hep beraber asansöre binip boğucu bir sesizlik içinde otoparka indik.Tuna'nın arkadaşına ait olduğunu bildiğim arabasına binerken annem dilinin altında "O kadar da at hırsızı değil galiba."dedi.Ona gözlerimi devirip "Anne."diye uyarınca bana ters bir bakış atmakla yetindi.
Sonunda eve geldiğimizde Tuna'yla vedalaşıp,onu sonra arayıp kısa zamanda görüşceğimizi söyleyip arabadan annemle beraber indikten sonra eve girdik.Eve girer girmez gördüğüm kişiyle kaşlarımı çatıp "Sen ispiyonladın değil mi beni?"dedim dişlerimi sıkarak.
Doğu beni takmadan bakışlarını kapıyı kapatan anneme dikip "Bir şey anlatmadı değil mi?"dedi telaşla.
Annem kafasını iki yana sallayıp "Hyır,son anda engel oldum ite."dedi.
Kaşlarımı çattım "Hey ben hâlâ burdayım?Ayrıca Tuna benim sevgilim, olanları bilmeye hakkı var!Sen bir anda gelince anın şokuyla bir şey söyleyemedim ama ona her şeyi anlatacağım anne!"dedim.
Annem sabır dilenir gibi kafasını ve ellerini havaya kaldırdı ardından bana bakıp "Oğlum sen gerizekalı mısın?Tuna ne kadar kıskanç bilmiyor musun?Sence ona gerçekleri söylediğinde duracak mı?Ona söylediğin an ya ayrılmak isteyecek yada oyunu bitirmeni! Aksine inanıyor musun sen? Eğer öyleyse gerçekten aptalsın."dedi azarlar tonda.
Yumuruklarımı sıktım "Bunların hepsini biliyorum!Ama ona yalan söylemek istemiyorum,böyle sanki ihanet ediyormuşum gibi geliyor ve bok gibi hissediyorum."dedim.
Bu sefer Doğu konuştu ve "Uzay bizim seninle bir ilişkimiz yok! Sadece iş ortağıyız, bir anlaşma yaptık ben senin borcunu ödedim ve sende benimle iş birliği yapmayı kabul ettin.Eğer sevgiline söylersen her şeyi sikip atarsın. İşte o zaman anlaşmayı fes ettiğin için bana olan borcunun iki kattını ödemek zorunda kalırsın."dedi ciddi bir şekilde.
Dişlerimi sıkıp "Anlamıyorsun! Onu saçma sapan bir şey yüzünden kaybermek istemiyorum!Ben bir şekilde ikna ederim Tuna'yı,kimseye bir şey söylemez."dedim inat ederek.
Bu sefer geldiğimden beri sessizce oturup telefonuyla oynayan Umay konuştu ve "İkiz kusura bakma ama annemler haklı.Tuna çok kıskanç birisi, asla böyle bir şeyi kabul etmez sende biliyorsun.Hem sen ve Doğu gerçek bir ilişkide değilsiniz.Yanı onu aldatmıyorsun."dedi sakin bir tonda.
Umay'ın konuşmasıyla omuzlarım çökerken bakışlarımı ayaklarıma diktim.Biliyordum,Tuna böyle bir şeyi kabul etmezdi.Kim ederdi ki?Haklılardı ama bu bok gibi hissetmemi engelemiyordu işte!
Doğu bana yaklaşıp omzumu kavradı ve "Senden sadec bir süreliğine sabıretmeni istiyorum Uzay.Annem tamamen ikna olup şirketi bana devrettikten sonra yollarımız ayrılacak ve bir daha kesişmeyecek.Tuna'nın olanlardan haberdar olmasına gerek yok."dedi bir çocuğu ikna edermiş gibi.
Derin bir nefes alıp omzumu elinden kurtardım ve "Tamam."dedim sadece.Zaten istesemde söyleyemezdim artık çünkü saatler önce o şansımı kaybetmiş ve yalan söylemiştim.
Doğu kafasını sallayıp montunun cebinden katlanmış bir kâğıt çıkarttı ve koltuğun önünde ki masaya koyup "Sana güvenmediğim için,kimseye söylemeyeceğine dağir bu sözleşmeyi imzalamanı istiyorum.Aslında üçünüzünde imzalamasını istiyorum."dedi annem,ben ve Umay'a bakarak.
Sinirle yanına yürüyüp elinde ki kalemi hırsla aldım ve kağıtta ne yazdığını okumadan sinirle imzalayıp kalemi Doğu'nun göğüsüne fırlattım ve "Bana bir şeyleri imzalatmaya çok alıştın sen!Ama bu sondu.Senin için bir dahakine imzalayacığım tek şey ölüm fermanı olur sadece."dedim ona omuz atıp odama girmeden önce.
Yine başladığım yere geri dönmüştüm.Yalan bir kara delik gibiydi seni yavaş yavaş içine çekiyor ve benliğini senden alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı | Gay
General Fiction+18 |Tamamlandı|√ • • Doğu kıp kırmızı olmuş bir şekilde,sakinleşmek için derin derin nefes alıp eliyle yüzünü sıvazladı ardından put gibi elimde ki tepsiyle dikilmiş beni gösterip "Erkek lan bu!Hem de askerlik arkadaşım olan bir erkek!"diye bağırd...