17|Arkadaşlarla tanışma partisi

717 55 18
                                    



"Daha yeni yemeğe gitmedik mi biz? Bu nerden çıktı şimdi!"diye isyan ettim telefonu omzum ve boynum arasında sıkıştırıp önümde ki çorbayı karıştırarak.

Doğu telefona nefesini sertçe üfleyip "Ne yapabillirim Uzay? Aslı seninle arkadaşlarımı tanıştırmak için küçük bir parti düzenlemiş işte.Gitmezsek olmaz."dedi bezgince.

Sızlanarak bir ses çıkarttım ve "Ben ne giyeceğim ya şimdi? Parti falansa elbise giymeliyim."dedim huysuzca.

"Bir şey bul giy işte Uzay, amma uzattın sende!Umay da vardır elbise falan ondan alıp giyersin.Benim şimdi gitmem lazım akşam 8 gibi alırım seni."

Kafımı sallayıp artık kıvama gelmiş çorbanın altını kapattım ve "Tamam hadi siktir git."dedim ve ardından sinirle "Ulan!"diye hırlamasını umursamadan telefonu yüzüne kapattım.

Mutfaktan çıkıp televezyonun önünde oturmuş örgü ören anneme "Çorba tamam."dedim.Annem gözlüklerinin üstünden bana bir bakış atıp kafasını tamam anlamında sallayınca Umay'la kaldığım odaya geçtim.

Tuna'yla konuşmamın,daha doğrusu konuşamamamın üzerinden bir hafta geçmişti ve bu bir hafta da sık sık görüşüp özlem gidermiştik.Tabii son iki gündür bar da ki işlerim yüzünden fazla konuşamamıştık ama aramız bayağı iyiydi.

Bu arada Doğu aramış Aslı denen kızın arkadaşlarıyla tanışmam için bir parti verdiğini söylemişti,ne kadar gitmeye üşensem de mecbur gidecektim.

Derin bir nefes alıp Umay'ın dolabını açıp içinde ki elbiseleri gözümle taramaya başladım.Çok fazla elbise yoktu ama güzel etek ve gömlekler vardı.Parti bar tarzı bir yerde olacağı için daha salaş ve iddialı giynmek istiyordum.Birde o Aslı denen kızı çatlatmak için sanırım?

Ben genellikle gay barda takılıp ve o tarz yerlerde çalıştığım için şimdi gideceğimiz bardan çekinmiyordum.Zaten beni tanıyan pek fazla kişide yoktu,olanlar da beni feminen bir tipte görmemişlerdi zaten.Tuna hariç tabii.

Dolabı biraz daha karıştırdıktan sonra, yandan yırtmacı olan ve yırtmacın altında şort gibi gözüken bir parça ve onun altında kemer gibi süsleri olan siyah mini bir etek bulmamla gülümseyip üzerime tuttum.Kemeri belime tam oturuyordu ama bacak boyum uzun olduğu için biraz kısa durmuştu.Eteğin kısalığını takmadan bir kenara bırakıp üst aramaya başladım.

Doğru düzgün bir şey bulmayınca kendi dolabımdan bana bol gelen ve genelde giymediğim siyah bir gömlek çıkarttım.Kafmada ki kombini tamamlayınca banyoya girip iyice temizlendikten sonra hazırlanmaya başladım.

Öğlen yemeğimi daha erken yediğim için annem ve Umay'a yemekte katılmayıp üzerimi giynmek ve saçlarımı yapmakla uğraştım.

Dudaklarıma tatlı bir pembe rengi rüj sürüp gözlerimin içine siyah kalem çektim.Gömleğimi tamamen eteğimin içine sokup çorap giymeden siyah ve düz tabanlı spor ayakkabılarımı da giyip boynuma da her zaman ki gibi taşlı bir kolye taktım.Saçlarımı tamamen düzleştieip yana ayırdım ve üzerimde ki siyah giysiler fazla kasvetli durmasın diye renkli tokalar taktım.

Telefonumun çalma sesiyle aynada kendime bakmayı kesip,Üzernde 'Doğu malı' yazan aramayı cevapladım."Efendim?"

"Aşağdayım hazırsan gel."dedi sesinden bariz bir şekilde yorgunluk yağıyordu.

Elimle eteğime dokunup son kez aynada kendime baktım ve "Hazırım,bekle geliyorum şimdi."dedim.

Beni onaylayan bir mırıltı çıkartınca telefonu kapatıp odadan çıktım.Annem ve Umay'ın bakışları bana dönünce Umay ıslık çalmış annem ise "Maşallah maşallah!"diyerek tüm bedenimi tükürüğe boğmuştu sağolsun.

Evden çıkıp evin önünde bekleyen arabaya yaklaştım ve kapısını açıp ön koltuğa oturdum.Doğu beni görünce baştan ayağı süzdü ardından bakışları çıplak bacaklarıma inince orada fazla oyalanıp derince yutkundu.

"Biraz daha bacaklarıma bakarsan birazdan bakabileceğin bir göz kalmıyacak Doğu."dedim tek kaşımı havaya kaldırarak.

Bu lafımla irkilip kaşlarını çatarak gözlerini çekti ve "Ne bakacağım ya senin kıllı çarpık bacaklarına? Dalmışım işte."dedi gıcık bir tonda.

Gözlerimi irileştirip "Benim mi bacaklarım kıllı ve çarpık? Beyinsizdin, şükür körde olmuşsun."dedim hırsla.Benim bacaklarım gayet güzel ve seksiydi bir kere!

Göz ucuyla bana bakıp "Çarpık tabii. Birde çirkin bacaklarınla etek giyiyorsun gözlerim kanadı."dedi arabayı çalıştırmadan hemen önce.

Kaşlarımı çatıp "Sen ne anlarsın lan? Zevksiz kör!"dedim huysuzca.Kıskanç herif güzel bacaklarımı kıskanıyordu.

Bu sefer cevap vermeyip yerine radyoya uzandı ve düğmesine basıp arabada sezen aksunun 'seni yerler yerler' şarkısının yankılanmasını sağladı.Gece klübüne varana kadar ara ara sataşmalar dışında aramızda bir diyalog geçmedi.

Gece külübüne gelince arabadan indik ve Doğu arabayı park etmeleri için birilerine verip ardından elimi tutarak dışardan bile sesi gelen klübün içine sürükledi.Hava hafif estiği için ona biraz daha yaklşatım ve birlikte korumalara ismimizi söyledikten sonra içeri geçtik.

İçerisi her barda olduğu gibi bayağı kalabalık ve gürültülüydü.Tabii bunuda söylemeliyim ki daha önce bu kadar kaliteli va pahalı bir bara gitmemiştim.İnsanların üzerinde ki kıyafetlerden tut ta ışığa kadar her şeyden kalite akıyordu.

Bar tezgahının önünde duran ve elinde şarabı,üzerinde mor mini elbisesiyle Aslı bizi görünce elini havaya kaldırıp sallayarak bize yanına gitmemiz için işaret verdi.Ona zoraki bir gülümseme gönderip kafamı salladım ardından Doğu'yla beraber yanına gittik.

Aslı biz yanına gelir gelmez Doğu'ya yapışıp sanki yıllardır görüşmüyorlarmış gibi sıkı ve uzunca sarılıp yanaklarından öptü.Bu hareketlerine karşı hırsla nefesimi dışarı verip göz devirdim.Aslı Doğu'yla hasret (!) giderdikten sonra bana yaklaşıp baştan ayağı ben süzdü ve sahte bir gülümsemeyle bana da kısaca sarılıp selamlaştı.

Geri çekildikten sonra yine beni süzüp "Çok şık olmuşsun Uzaycığım.Tabii üstünde ki eteğin modası bayağı geçti ama yine de güzel."dedi.

Aynı şekilde gülümseyip "Yo? Son baktığımda bayağı trend bir etekti.Tabii sen 2015lerden fırlamış gibi durduğun için anlayamazsın tatlım."dedim onun konuşmasını taklit ederek.

Yüzünde ki gülümseme solacak gibi oldu ama kendini zorla tutup yine gülümsedi.Doğu boğazını temizleyip beni kendine biraz daha yaklaştırdı ve"Hadi sevgilim gel seni diğerleriyle tanıştırayım."dedi bar tezgahında gülüşerek içki içen bir gurubu işaret ederek.

Ona gülümseyip "Umarım aralarında asker arkadaşın yoktur hayatım."dedim.

Zorla gülümseyip "Yok, merak etme sen bebeğim."dedi ve ardından beni çekiştirerek arkadaş gurubunun yanına götürdü ve her kesle bir bir tanıştırdı.

Aslı'yla beraber gurupta üç kız ve dört erkek vardı.Bir çoğu Doğu'nun lise arkadaşıydı ve hepsi çok sevecen insanlardı,tabii Aslı ve onun kankası olduğu belli olan Evrim dışında.

Bu gece asabım çok bozulacaktı anlaşılan...

Yalancı | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin