Ahu

4 0 0
                                    

Hayatta sadece mutlu olmak isteyenleriniz var aranızda. Sadece mutlu haberler almak,sadece gülmek ve içten bir kahkaha atmak isteyenleriniz var. Ama hayat öyle bir şey ki sadece mutlu olamıyoruz. Karşımıza mutlu olmamızı engelleyen bazı şeyler çıkıyor. Ama nasıl ki her zaman mutlu olamıyorsak her zaman üzgün de olamıyoruz. Yapılan bir şakaya saatlerce güldükten sonra aynı şakaya yine aynı şekilde gülünmediği gibi,yapılan bir davranışa karşı hissettiğiniz duygular da emin olun ki çabucak geçiyor. Unutmayın ki hiçbir şey sandığınız kadar zor değil,bu hayatı,yaşamı,evreni bütün bu her şeyi zorlaştıran sadece bizleriz. Ağlamaktan,üzülmekten korkmayın. Ağladığınız için mutlu olun,şaka gibi gelecek belki ama ne zaman ağlayacağım diye düşünün,bu soruyu ara ara sorun kendinize. Korkmayın,eminim ki kalbinizi kıranların yerini, sadece bir dokunuşuyla sizi yepyeni bir insan yapacak insanlar girecek hayatınıza. İçinizde ki şeyleri tutmayın dökün hepsini. Ağlamak istiyorsanız ağlayın,biri görecek diye ağlamanı,biri dalga geçecek diye de kahkahınızı saklamayın. Sizleri siz yapan en önemli iki şey. Bunları saklamayın,özgür olun. Asla ve asla duygularınızı tutmayın. O an ne yaşıyorsanız,ne hissediyorsanız anlatın birine. Anlatacak biriniz yoksa kendi sıkıntılarınızı kendinize anlatın. Kitaplara,şarkılara sığının. Onlardan ilham alın. Güçlü olmak zorunda değilsiniz,sadece kendiniz olun.
Hatırlayın, eskiden yaşadıklarınızı asla geçmeyecek deyip geçen, o acılarınızı hatırlayın.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 19, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AhuWhere stories live. Discover now