Au trecut 8 saptamani de cand am aflat. Vreau să găsesc o modalitate de a țipa Yoongi, dar încă nu mi-am dat seama. M-am trezit în brațele Yoongi azi dimineață. E sambata. S-a simțit grozav. Până la urmă a trebuit să mă ridic să alerg la baie și să-mi vomita plămânii. "Jimin?" întreabă Yoongi. vomit din nou. Mă freacă pe spate. Odată ce termin, scot toaleta și mă clătesc gura.Intru in dormitor. "Încă ești bolnav?" El intreaba. Dau din cap. M-am întins înapoi. El își înfășoară brațele în jurul taliei mele, le alung. "Bine, ce este cu tine?" Întreabă să se dea jos din pat. "Ce vrei sa spui?" Întreb. "Ce vrei să spui, ce vrei să spui”. El intreaba. "De obicei îți place să te îmbrățișezi cu brațele mele în jurul taliei tale, dar de fiecare dată când mă apropii de tine, mă îndepărtezi.” strigă el. "Este complicat." Spun. "Ei bine, atunci spune-mi."
strigă el."Mi-a fost frică, bine”. Spun. "Sunt eu, nu trebuie să-ți fie frică”. El spune. "Promiți că nu te vei supăra? Întreb. "De ce m-aș supăra când ești tu." Spune că se îmbracă în hainele lui pentru ziua respectivă. "Promisiune." Spun. "Bine, promit. " Spune întorcându-se înapoi la mine. "Sunt însărcinat." Spun. "Tu ce ești?” Își întreabă vocea încordată. "Sunt însărcinat." Spun. El stă acolo șocat. "Ma mai iubesti?" întreb, încercând să-l fac să răspundă. El fuge din cameră. Mă ridic și fug după el.
"Yoongi așteaptă”. Spun văzându-l mergând la uşă. Pleacă fără să spună nimic. Fug în camera Jungkook și Taehyung, lacrimile curgându-mi pe față. Fug în camera lor și îl îmbrățișez strâns pe Taehyung, care a fost trezit în luptă. Își freacă mâinile în părul meu în timp ce plâng la pieptul lui. "A plecat, știam că va reacționa așa”. Plâng. "Ce a facut?" El intreaba. "Yoongi, tocmai a iesit pe usa. Nu stiu unde se duce." Plâng. "Ce s-a întâmplat?" El intreaba. "I-am spus." Spun.
"Ce i-ai spus?" întreabă Jungkook. "Putem să-i spunem acum?" întreabă Taehyung. Dau din cap. "Jimin însărcinat, Yoongi tocmai a aflat și a plecat." spune Tae. "Tu ce ești?" strigă Jungkook. "Cum ai putut să faci asta?” strigă el. "Nu e vina lui." spune Taehyungs. Jungkook se ridică și își ia niște haine. Intră în baie. "Jungkook nu." spune Taehyung. "Mă duc să-l iau." spune Jungkook ieșind din baie. "Nu face nimic aspru”. spune Taehyung. "Nu pot să promit asta." Jungkook spune ieșind pe ușă.
CITEȘTI
𝗗𝗼 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗺𝗲? | 𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡
FanfictionJimin este un omega. Jimins merge la o școală atât cu lupi, cât și cu oameni. Oamenii nu știu despre lumea lupilor. Jimins are 15 ani și încă nu și-a găsit perechea. Prietenul lui cel mai bun, Jungkook, l-a găsit pe al lui la 13 ani. Este în suferin...