Przepraszam że wczoraj nie było rozdziału ale oglądałam gejowskie dramy do 02.40 XDDDD
Baji pov:
Po usłyszeniu tego moje serce zaczęło bić jeszcze szybciej a gdy momentalnie się odwróciłem poczułem mocny cios na mojej twarzy po czym zemdlałem.
Obudziłem się na jakimś totalnym wypizdowiu nie wiedziałem jak się nazywam ani co ja tu robię więc postanowiłem iść przed siebie.
Chifuyu pov:
Ocknąłem się w totalnie ciemnym pomieszczeniu lecz nie pamiętam żebym zgaszał światło więc trochę mnie to zaniepokoiło.Gdy próbowałem ruszyć jakąkolwiek kończyną ramię na którym leżałem zacisnęło napinając mięśnie co miało oznaczać żebym się nie ruszał.Odrazu pomyślałem że to Baji, a słowa które usłyszałem dodały mi pewności.
-Już księżniczka wstała? To dobrze ponieważ nie odpowiadało mi przebywanie w ciemnym pomieszczeniu.
-Baji to ty?
-Błąd-Odsunąłem się gwałtownym ruchem a nieznajomy pociągnął mnie bliżej siebie na co ja protestowałem i zastanawiałem się gdzie ja jestem.
-W takim razie kim ty jesteś i gdzie do cholery jest baji?!
-Nie tak agresywnie skarbie-Chłopak zaczął powoli się do mnie zbliżać zapalając przy tym światło
-Ty..Jesteś tym nowym kapitanem-Odpowiedziałem drżącym się głosem po czym zadałem ponowne pytanie na temat gdzie jest mój chłopak.
-Oh...Baji tak? hah....
-Odpowiadaj!
-Podałem mu pewne środki więc pewnie cię teraz nie pamięta kaochanie.
-Nie...TO NIE PRAWDA!
-Przykro mi kochanie on stał na drodze do naszego związku-Moje oczy momentalnie się zaszkliły gdy dowiedziałem się że chłopak mówi poważnie a moje dłonie zaczęły drżeć.
---------------------------------------------------------
No więc tak...Jeszcze dwa rozdziały i koniec książki ! :(
A jeśli chodzi o 2 część to zobaczymy, jeżeli liczba głosów wzrośnie i moja książka wybije się to ją napiszę ^^
PROSZE MNIE ZA TO NIE ZJEŚĆ SZCZEGÓLNIE TY @zoeiieee XDDD
CZYTASZ
{Wspomnienie z przeszłości}-Bajifuyu
Genç Kurgu"Gdy miałem 17 lat opuściłem mojego najlepszego przyjaciela...teraz tego żałuje" Hejka! <3 Chciałabym przekazać wam kilka informacji zanim zaczniecie czytać moją książkę ^^ -To moja pierwsza książka więc jak coś będzie niezrozumiałe proszę pisać...