Prolog

14 2 2
                                    

Nasza nastoletnia ignorancja zaćmiła nam wizję konsekwencji czynów, których się dopuściliśmy. Byliśmy młodzi, chcieliśmy się bawić, w końcu byliśmy tylko nastolatkami pragnącymi poczuć na języku smak szaleństwa, błędów i adrenaliny.

Naszym celem była zabawa do nieprzytomności, zanim przyjdzie czas by dorosnąć. Czasami robiliśmy naprawdę głupie rzeczy, ale to dlatego, że wciąż zmagaliśmy się ze swoimi nastoletnimi problemami. Jak bawiła się młodzież z Las Vegas?  Żyła jakby miało nie być jutra. Na naszych słonecznych przedmieściach nie martwiliśmy się o przyszłość, bo liczyło się dla nas to, co było tu i teraz.



***

Witam wszystkich w prologu Teenage Ignorance!

Zacznijmy od tego, że to opowiadanie jest moją pierwszą autorską książką na moim profilu, nie licząc fanfików, które pisałam i nad którymi aktualnie pracuję. Jednak po długim namyśle postanowiłam spróbować swoich sił i stworzyć coś swojego. Od razu zaznaczam, że nie jestem jakąś wybitną pisarką, jednak myślę, że mój wiek nie ogranicza mnie w tworzeniu.

Postanowiłam napisać to opowiadanie, z zamiarem poruszenia trudnych, życiowych tematów. W tej książce chciałabym przedstawić problemy nastolatków, jak oni sobie z nimi radzą i jakie są przyczyny oraz skutki ich decyzji. Chciałabym też poruszyć temat tolerancji i relacji międzyludzkich, począwszy od toksycznych do tych zdrowych.

AUTORKA nie pochwala niektórych zachowań i relacji przedstawionych w mojej twórczości. Przestańmy romantyzować toksyczne relacje, które swoimi czasy stały się „popularne”. Osobiście jestem przeciwko takim związkom.

Niech pierwsze rozdziały was nie zniechęcają, obiecuję, że w tej książce znajdziecie coś dla siebie.

W takim razie już nie przedłużając, zapraszam do czytania<333

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 24, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Teenage IgnoranceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz