25. Kapitola- Famrpálový konkurz

72 3 0
                                    

,,Jak je to možný?! Dělala jsem všechno podle učebnice a stejně to vyhrál Harry." Zamručela Hermiona ve společenské místnosti, když se tam po obědě všichni sešli.

,,Štěstí." Ušklíbl se Harry a dál listoval učebnicí lektvarů, kterou si půjčil o hodině a nevrátil ji.

,,Proč jsi tu učebnici nevrátil?" Zeptala se Kristin.

,,Zapomněl jsem, a navíc ji budu mít do doby než mi přijde moje vlastní." Pokrčil Harry rameny.

,,A objednal sis ji alespoň?"

,,Ne, ještě ne." Přiznal Harry.

,,Na to jsi taky zapomněl?"

,,Uvěříš mi, když řeknu, že jo?"

,,Harry, kdy je konkurz do týmu?" Zeptal se Ron, který se chtěl do týmu vrátit.

,,Zítra odpoledne." 

,,Už? Není to brzo?"

,,Nemyslím si, potřebujeme, aby byl tým co nejdřív, abychom mohli trénovat co nejdřív a dostat se do formy." Vysvětlil Harry, získal post kapitána nebelvírského týmu a byl z toho nadšený, konečně neměl zákaz hraní famfrpálu a ještě k tomu se stal kapitánem.

,,Určitě ti to půjde skvěle." Ujistila ho Laura.

,,Harry!" Do společenské místnosti se přiřítila Ginny, vypadala, že vybíhala všech sedm pater, vlasy měla rozcuchané a hořeli ji tváře. Harry z ní nemohl spustit oči. ,,Ano?"

,,Kdy je... Kdy je konkurz do týmu?" Vydechla a padla na zem vedle křesel.

,,Zítra odpoledne." Odpověděl stejně jako Ronovi.

,,Skvěle, tak to budu moct přijít." 

,,Rád tě tam uvidím." Usmál se.

********

Harry s přáteli vstoupil do učebny obrany proti černé magii. Už od dveří šlo poznat, že učebnu má pod rukou profesor Snape, protože byla zatažená okna a tak bylo v učebně potemnělo.

Posadili se do lavic a čekali, až začne hodina a objeví se Snape, který je určitě za něco zpeskuje a strhne body v každý možný moment, který bude moct, i kdyby si k tomu měl vymyslet nejhloupější důvod.

Když zazvonilo, v učebně se objevil profesor a třískl za sebou dveřmi, kráčel si to ke katedře a jako vždy za ním vlál jeho hábit, jak svižně chodil.

,,Nestrpím žádné povídání a šprty, když budete chtít něco říct, přihlásíte se a počkáte až vás vyvolám." Uvítal studenty Severus Snape a otočil se, aby na ně viděl.

,,Dosud jste neměli žádného dobrého profesora obrany proti černé magii, já vás naučím jak se bránit, útočit, naučím vás používat kouzla neverbálně, aby váš soupeř nevěděl, k čemu se chystáte, nebudou tu žádné přiblblé opičí dráhy, bubáci a podobně, budete chodit na mé hodiny připravení a vždy budete mít úkoly a eseje, které vám zadám, pokud ne, budete přicházet o kolejní body a budete dostávat ještě víc úkolů a esejí."

,,Snape na to jde z ostra." Pošeptal Ron Harrymu.

,,Weasley! Co jsem právě řekl?!" Snape zpražil Rona přísným pohledem a vypadalo to, jako by se měl Ron propadnou až do sklepení.

Ron sklopil pohled a už nic neřekl, neměl za potřebí riskovat kolejní body, o které můžou přijít i jinými způsoby, ne jen mluvením během vyučování.

,,Ze začátků vás naučím obranu, postavte se a přesuňte lavice ke zdem." Poručil Snape a pohodlně se díval, jak jeho studenti odtahují lavice.

Květiny Pobertů II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat