Coleman 'ın Vicdan Azabı

577 17 15
                                    

Umarım güzel olmuştur ,tutturamadığımız kısımları umarım es geçebilirsiniz.Çok geç geldiği için çok mahçup hissediyorum kendimi.
Isaac
Myth çabuk durdurulamaz kükreyen alev vuruşunu yap ... Ne!? Bu olamaz ...Sen ciddi misin Shawn?.. Sakın bana Myth ...Eyvaaah Myth olmadan kesin kaybederiz ...Onun eksikliği Barefoot takımının gücünü baya bi azaltacak gibi görünüyor...Haydi bastırın ...Asla pes etmeyeceğiz ...Sana ihtiyacımız olan zamanda geldin ...Sayın seyirciler Samba maçı aldı ...Hayal kırıklığına uğradım ...İyi misiniz ?..Size bir maç daha teklif ediyoruz .
                                                                   ***
Isaac:AA yeter artık ya !Bu maç ve Myth in hafızasını kaybetmesi ve bu Samba maçını durmadan aklımda ,rüyamda olmasını istemiyorum.İki hafta oldu bu olayın geçmesinin ardından .Samba kısmını
Allah 'a şükür bir maç daha teklif etti Shawn.

Myth ile tekrar birlikte olmaktan dolayı mutluyum .Beni ve onca olayı hatırlayamaması ise çok üzücü,gerçekten.Bunun için babamın dosyalarını, kitaplarını da karıştırdım .Hatta okulda unuttuğum olmuştu .

FlashBack
Coleman:Isaac bir şey mi unuttun acaba ?
Isaac:Um ...Evet ,okulda unuttum baba özür dilerim .
Sonrada gece yarısı gizlice okula ,hırsız edasıyla girip kitapları falan aldık.

Ayrıca babam demişken benimle hiç konuşmuyor .Bu tuhaf ,o gelince her şey eski haline dönecek sanmıştım .Sukut 'u hayale uğradım.

"Isaac kalk çabuk bana yardım et !Bir de sözünü tut bari .Tatildesin okulun yok elin bi iş güç tutsun".Ahhhh Betty Hala tamam geliyorum.
Aşağıya indiğimde Cat ve Betty babamın odasına doğru hışımla gidiyordu.Neler olduğunu merak ettim ve odanın kapısının arkasından onları dinlemeye başladım .Ayıptır ayıp ama ...Sonra farkettim ki yine aynı muhabbetleri yapıyorlar ben de çekip gittim .Tabii bu babam ve Halam arasındaki ilk tartışma değil .Bunun kadar beterini görmedim .Sonra Cat endişeli bir şekilde odadan çıktı. Bana seslenip durdu .Ben de onu odama aldım .Ne olduğunu ona soracağım ,sabah sabah noluyor acaba ?

Cat:İşler fenalaştı .Onları ayıramaz mısın ?Bu olayların sebebi de benim aslında ...Tek kaşımı kaldırdım .Cat 'in dış görünüşünde değişiklik var sanki .Bunu umursamadım ve sordum .

Isaac:Neden sen karışıklık yapasın ?
Cat:Dinle ,bu sabah olan olayları sana baştan anlatacağım .

Cat
Sabah yataktan kalktım .Duşa girdim ,duştan çıktığımda kot şort ,soluk sarı üstüne pembe minik kalpleri olan bir tişört giydim .Tüm saçımı toplayıp at kuyruğu yaptım .

Sonra ise Swift 'in Ggo kutusunu temizledim ve Swift bana utangaç gözlerle bakıyordu.Ayy ...Çok tatlı ,Allah nazarlardan saklasın .

Evden çıkarken annem bana sıkı sıkı sarıldı .Zaten hep böyle yapar . Beni zar zor bıraktı .Annemin kaküllü,kısa ve küt siyah saçlara sahip .Benden daha yardımsever ve dışa dönüktür .Annem tırnaklarıma baktı ve berbat olduğunu söyledi.Annem kuaför olduğu için tırnaktan da biraz anlıyor .

Babamla evden çıktık ,bana harçlık verdi.Babam cömert ve güvenilir birisi .Babam ise bir şirkette çalışıyor .Bu sabah Akıl Hocam'a gideceğim . Isaac 'in durumu nasıl bir bakayım .Onun için hepimiz bir şeyler yapmaya çalıştık .

Ggo Futbol SonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin