4.fejezet

259 17 3
                                    

Jó , jó tudom mi volt tegnap de nem haladunk a küldetéssel ! Gondoltam amikor egy faágán ültem és egy almát dobáltam. A többiek tüzifát gyújtötek estére . Amikor a tegnapra gondoltam mindig elmosolyogtam . Úgy láttam Itachi is . Hirtelen éreztem egy idegen chakrát éreztem a fa egyik ágáról . Felálltam ők tudták ,hogy ez mit jelent letették a fát felvették és felurgordtak mellém . Az egyik már éppen ugrani készült a csapdába amikor elértem a kezem . Profi munka .Klónt idéz és abba az irányba ahonan a chakra áramlik csapdát állít . Felételezem információ kell neki.A fa lombján van . Intetem a többieknek ,hogy megvan. Elkezdtem teleportálni majd a faágára lehuppantam . Egy kék csukjás fehér hajú és szemüveges férfi volt az . Kabuto ! Kivettem a katanámat a tokkból és oda tetem a nyakához ,megjelentek a többiek...

-Miért vagy itt...Kabuto ? -kérdeszte Itachi , ő is felismerte !

- Uchiha Tenshit keresem , Uchiha Madara és a Konohai angyal lányát . Orochimarunak kell a nyakláncát elvileg ...Hatalmas erőt rejt . És amien erős és is eltudok vele bánni ! -mondta mosolyal az arcán . Engem? Velem simán elbánik ? A nyaklánc hatalmas erő ? Tudja , hogy kivel beszél ez ? Aztán rájöttem ,hogy rajtam van a mask és a nyaklánc a pólóm alatt volt .

-Miért Orochimaru és szerinted ki Uchiha Tenshi?

- Egy gyenge huszad éves lány aki szerencsés génnekkel van megáldva .Semmi több!

-Semmit több?!??-háborodtot fel Itachi . Én mérgemben megvágtam a nyakát és leguggoltam elé .

-Figyelj ...-megfogtam a maskot és levettem - Ha ez kell ...-vettem elő a pólón alól - Gyerünk ...! Tépd csak le ! És tudd meg ...- egy gonosz mosoly kanyarodott a számra - Hogy milyen az igazi pokol ...

Na , bezzeg ezután nem kellet neki !

-Ja , és ... Tudod hol keverd a bajt ...! Ezért ...-elemeltem a katanám - Ha gyenge kis huszad évesnek tartasz ... Gyere és tapasztald meg az erőm ! -erre elmosolyodott ...

-Ahogy akarod... Uchiha Tenshi ! - intetem Itachinak ,hogy menjenek arrébb . Itachi ... Most láthatod...

Na gyerekek pont 300 szó ^~^ !

Csak érdek semmi többDonde viven las historias. Descúbrelo ahora