Integettem neki és már futni kezdett Zsombor.Felültünk egy buszra és haza indultunk. Hazaérve Zsoma felsegített a lakásba majd a kanapéra ültetett le, Masni természetesen egyből az ölembe ugrott és hozzám bújt.Valami filmet kezdtem keresni a tévén és hát eléggé untam a filmeket és én még ennyi idősen is neki tudok állni rajz filmet nézni.1 bő órácska elteltével kaját rendeltem mert valami kínai kaját akartam enni de ha Bombi csinálná a hús ízesítéséig sem jutnánk el csak egy fél óra alatt.
-Zsombiiii megjött a kaja kimész érte?Ordítottam neki mert éppen e fiúkkal beszélgetett Face time-on.-Igen megyek!!Majd kisétált a szobájából behozta a kaját és leült mellém enni kezdtünk.Megettük én fojtattam a rajz filmet Zsoma meg a szobájába indult.
Tudom minden részben ugrunk vagy két hetet de:Két héttel később.
Ma szedik le a gipszem és hát eléggé készülök.Hamar felkeltem gyorsan elugráltam a ruhás szekrényemig.Fekete crop topp rajta sárga ing és egy kék farmer short.Innen az asztalomhoz ugráltam ahol csak egy kis alapozót meg egy tus vonalat húztam fel.A konyhába ki mentem főztem magamnak egy élet mentő kávét és egy avokádós pirítóst is csináltam.A teraszra kiülve néztem a felkelő várost ahogy a kocsik elindulnak ahogy a postás a leveleket viszi.Na igen ezért szeretek itt élni.
-Lili miért vagy ilyenkor már fenn hajnali 7 óra van.Nyújtózott ki majd mellém ült és ásított egyet kettőt Zsombor.
-Hajnali hét a fejed.Nevettem el magam majd belekortyoltam a kávéba.Megettem a reggelim lementem a buszhoz és már úton is voltam a kórházhoz.Levették a gipszem és újból felszálltam egy buszra majd hazaértem.-Szia Bombi haza értem!
-Szia Lili a fiúk kérdezik, hogy eljössz-e majd a próbára?
-Igen megyek.
-Oké akkor egy óra múlva indulunk.
-Rendiii.Majd bementem a szobámba és ruhák után kezdtem nézelődni.Egy szoknyát vettem fel és a fekete crop topp maradt.A hajam két fonatba fontam.Leültem és könyvek után kezdtem nézelődni.5 perccel később megtaláltam a tökéletes könyvet, így olvasni kezdtem.Egy fél óra után Zsombi jöttbe az ajtómon.
-Lili indulunk.Te nem nézed az órát?
-De nézem csak olvastam.Majd felálltam a fotelből letettem a könyvet majd egykis nasit meg italt kerestem a kamrában.Végül csak néhány somersby mellet döntöttem.Ezután mentem is cipőt húzni és felültünk egy buszra.-És város már, hogy találkozz velük?Nézett rám Zsoma.
-Igen már nagyon.Leszálltunk a buszról és lassan a próba terem felé értünk.Barni éppen egy cigarettát szívott Atival.
-Mi megjöttünk!Gondolom Giorgio mint mindig késik.Ezután bementünk a próba terembe ki pakoltam az italokat majd Zsoma mellé ledőltem arra a kis kanapéra.Lassan mindenki megérkezett ebbe beleértjük Giorgio-t is.Egy beszélgetés után neki álltak zenélni.Én ültem vagy hátra dőltem, mindig olyan pózban próbáltam lenni a még mindig fájó lábammal.Idő közben egy somersby-t és iszogatni kezdtem.Ati hagyta abba a gitározást először majd lehuppant mellém.
-Éhes vagyok!Nézett körül és ő is bontott egy italt.Barni egyből a telefonját vette elő.
-Milyen Pizzát kérsz Lili?
-Sima sonkás kukoricás.Megrendelte Barni a Pizzát és beszélgetni kezdtünk.
-Lili lenne egy kérdésem.Fordult hozzám Giorgio.
-Mi lenne az?
-Galambot lehet tartani háziállat ként.(Nem tudom, hogy jött ez a kérdés)
-Miért?Szeretnél tartani?
-Nem csak valameik nap próba közben megkérdezte Barni, hogy lehet-e tartani és ezen "veszeledtünk" fél órán keresztül.
-Kérdezd meg egy állat tudóstól.Honnan tudjam? Megjött a pizza így én ki mentem érte mind eközben a fiúk ki tettek egy insta story-t amin megjelöltek.Mintha az emberek elfeledték volna, hogy létezek azt se tudták ki vagyok.Így csak át vettem a kaját és bevittem.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na hello ez ilyen minden van benne résznek sikeredett de nem nagyon volt ötletem úgyhogy ez ilyen össze csapott munka.Jó éjszakát/reggelt.<3
YOU ARE READING
Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)
FanfictionBóna Lili egy 18 éves lány mindene megvan ami neki kell de egy tragédia miatt olyasmi történik ami miatt minden emlékét újra kell gyártania.Még továbbra is szánalmas a helyes írásom úgyhogy bocsi.❤️ !A történet kitalált!