Well let me explain

466 58 8
                                    


4.Října/októbra

Sapnap se probudil ve velmi nepříjemné pozici,pomalu otevřel oči ale stále viděl rozmazaně.První co ho dostalo do reality byli tenké hlasy,stejné hlasy které slyšel než usnul.Začal se dívat kolem sebe a přitom vykulil oči "Víly?" Pomyslel si a začal házet myšlenkou že je to donutí odletět,ale naopak.Víly začli rychlostí kličkovat a smát se,no a ano.George nás přece před vílami varoval,nemám pravdu?Nad touhle "myšlenkou" si Sapnap povzdechl a přestal s jeho rukami házet.„hmm nikdy bych nečekala že v tom domečku někdy najdeme tak hezkého klučinu!" Ozval se velmi tenký hlas jedné víly.„Tak co s tebou uděláme?jsi moc hezký na to aby jsme ti ublížili" Sapnap si myslel že by tentokrát bylo lepší být ve vězení než se nutně přidat do konverzace „Já mám nápad!přece jen se blíží oběd..a on vypadá taaaaaaak chutně!" Vykřikla další víla a SapNap hlasitě polkl „Zapomeň,jen dívej co si provedla!vždyť má strach" zakázala třetí víla a ty další dvě stichli „Jestli matka zjistí že jste s tý chaty vzali dalšího člověka tak to budeme my který budou k obědu!" Seřvala je obě a oni odlétly pryč.Ta třetí se zhluboka nadechla a podívala se na sapnapa „Moje omluva za mé menší sestry,stále z té chaty berou samé chlapce" řekla a snažila se sapnapa odvázat ze židle,hned jak se jí to povedlo sapnap vstal a poděkoval jí.„To je v pořádku,teď jdi než jsem znovu přijdou!" Nařízila mu a SapNap kývl.Co nejrychleji utekl z toho místa kam ho víly odnesli a znovu začal hledat les,ale když se koukl kolem sebe zjistil že je opět úplně někde jinde takže samozřejmě pár kilometrů od lesa.Sapnap si povzdechl a začal se dívat kolem sebe a doufal že opět najde nějakou vesnici či městečko,ale tentokrát takové štěstí neměl.

Sapnap byl na místě kde se nacházela jen tráva a nějaký rybník,no alespoň to se nám teď hodilo.Sapnap se rozeběhl k vodě,z brašny vytáhl jeho láhev a z rybníka si nalil pár vody.Jeho láhev si opět dal do brašny a pokračoval v jeho cestě do zámku,v tuhle chvíli bylo pro sapnapa ale hlavní se dostat zpátky do lesa.Nevěděl kde je nebo kudy jít takže se rozhodl jít nějakou random cestou.

Skip time

~

6.Října/októbra

Sapnap se zpátky do lesa vrátil po nějakých 2 dnech,hledal tak dlouho že musel chodit kilometry do vesnic aby zjistil kudy jít,ale v skoro každý vesnici byl Sapnap hledaný takže trvalo dost dlouho než zjistil pravou cestu do lesa.Ale nakonec ji samozřejmě našel a teď opět pokračuje v jeho pravé cestě,ale teď už to bude pár dní co je Sapnap na útěku a na cestě.A je jasné že se mu už po jeho matce stýská,po městě ne.Nikdy to tam rád neměl a jsem si jistá že mu les vyhovuje víc než stan ve kterém přespával noci než utekl.Ale co jiného by si chudý chlapec mohl přát?To nikdo neví ale my víme že co Sapnap chce je Princ Karl....

This Is cringe ale něco tu být prostě musí 😭👍

Tak.....už nějakou dobu si tu povídáme o Sapnapovi že?Ale myslím že tomu bychom zrovna teď měli dát trochu prostoru.Takže samozřejmě nezapomeňte že se tenhle příběh odehrává kolem dvou chlapců,a o tom druhým si teď trošku popovídáme ano?tak dobrá,dobře

Let's gooo

Takže dobrá...Uh druhý chlapec samozřejmě,No už víte jaký to je.Princ Karl je stále v kómatu a jeho rodiče stále doufají že se co nejrychleji vzbudí,ale vesnice se od té doby co se Princ do toho kómatu dostal se stále neuklidnila.Mají strach až takový že každý den musí do vesnice chodit královna s její mladší dcerou a snaží se vesnici uklidnit,je to opravdu hrozné věřte mi.Ale vždyť já se vsadím že by jste chtěli slyšet jak je na tom Princ Karl že?No moc vám toho říct nemůžu vždyť přece stále spí,Ale dobrá něco vám o něm povím.

-

Princ Karl byl narozen v královské rodině jak samozřejmě už všichni víte,byl první dítě a také první syn kterého král s královnou měli.Starali se o něj uklízečky které si s ním občas hráli aby se necítil sám.Tohle ale samozřejmě vše skončilo když se princovi narodili dva mladší sourozenci,s těmi se on vždy zabavil.Byli to rozený rytíři jak jim občané říkali!heh, samozřejmě to byla jen role na kterou si hrávávali do té doby kdy měl Princ Karl své 14. Narozeniny.Po tom se vše samozřejmě změnilo,princ se začal učit jak být Králem který se dokáže starat o své lidi než předá korunu jeho bratrovi.To se ale samozřejmě stane jen až princ umře,a to nám v téhle době právě hrozí.Ale věřte mi, věřte mi!to my nějak vyřešíme!No ale pokračujeme ano? Takže....Princ Karl začal vyrůstat sám a dál od svých mladších sourozenců.A věřte mi prince to moc netěšilo, někdy ho dokonce mrzelo že je princ a že má královskou krev.Ale i tak to něco znamenalo,a i když byl Karl princ...vůbec na to nevypadal.No to víte.. rozcuchané vlasy,nespolečenské oblečení no a korunu na hlavě,heh král a královna vždy říkali že je to nějaké znamení nebo že to něco znamená.Jejich myšlenky v tuhle dobou byli že by ten pravý neboli práva mohli být z chudé rodiny,kdykoliv si vzpomenou na jejich syna a na jeho styl oblečení začíná jim to víc a víc docházet...

že by jen se princ snažil něco naznačit? třeba že je jiný nebo někdo kdo je z chudé rodiny ho běží zachránit...

No uvidíme jak to bude vypadat v příští kapitole moji milý! uvidíme se příšte

365 Days [Karlnap] ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat