Taehyung ertesi gün kalktığında yataktan çıkmasına neden olan robot sesiyle aşağı indi. Yarı çıplak, ya da çeyrek giyinik demek daha doğru olur, bir şekilde uykulu gözleriyle geleni karşılamaya indi. Taehyung nihayet aşağı indiğinde Seokjin uzun çaplı bir şok yaşadı. Aslında Taehyung da haklıydı. Daha kargalar kahvaltılarını etmemişken, Güneş doğması gerektiğini kabullenememişken Seokjin neden bu saatte gelmişti ki? Taehyung biraz daha ayılmış gibi olduğunda Seokjin'e eliyle gel anlamına gel bir hareket yaptı. Yavaşça yukarı çıkıp yatağına uzandı ve içine konuşurmuş gibi uykulu ama aynı zamanda kalım karizmatik bir sesle "Bu saatte şu an yapacağım şey yapılır." dediği an uyuyakaldı. Seokjin önce ne yapacağını bilemedi. Biraz düşündükten sonra fırsat bu fırsat diyip Taehyung'un kocaman yatağında kendine yer edindi. Acaba tek başına bu koca yatakta ne yapıyordu? Hayır, tek yaşayan biri için fazla büyük bir yataktı bu.
Taehyung birkaç saat sonra uyanmıştı ama yanında Seokjin'in olmasını ilk birkaç saniye kavrayamadı. Kavradıktan sonra da neden yanında olduğunu kavrayamadı. Biraz uzun süren bu aydınlanmasından sonra da Seokjin'in nasıl bu kadar güzel olduğunu kavramaya çalıştı ama onun cevabını bulamadı. Acaba tarot kartları ona bu konuda yardımcı olur muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fate Hacker | Taejin
Fanfiction"Boo, kalplerimizin ve evlerimizin bir ömür birleşmesine ne dersin?"