Kuva

1.1K 82 2
                                    

Joonaksen nk. Pari minuuttia myöhemmin《
Katsoin ottamaani kuvaa. Kehoni tärisi ja minua ahdisti. En halunnut lähettää kuvaa hänelle, vaikka seurustelemmikin. Hengitin syvään ja lähetin kuvan sitten Nikolle. Mitä jos tästä tulee hänelle tapa? Mietin. Huomasin kun Niko vastasi kuvaan vain sydämmellä. Sammutin puhelimeni ja hengittelin rauhallisesti, ainakin yritin.

》Nikon nk.《
Katsoin kuvaa virnuillen. "Oho, kenel on noi hyvä perse?" Kuulin yhden kaverini kysyvän. Sammutin kännykkäni nöytön, jottei hän katsoisi kuvaa sen enempää tai ketään muu ei näkisi sitä. En ole niin mulkku, että näyttäisin Porkon alastonkuvan kavereilleni, se vain ei ole oikein. "Vittuu kattelet? Häh?" Kysyin hiukan vihaisesti. "En mä tahallani, mut oikeesti ketä se o?" Hän kysyi. "Mieti." Sanoin. "Porko? Sullaha on sen kaa jotai." Hän sanoi, nyökkäsin. "Pakko kyl myötää et sil o hyvä perse. Paljo maksaa jos saa lainaa?" Hän kysyi virnuillen. "Anteeks? Mä en myy sen keho kellekkää, joten pidä rahas ja näppis erossa siitä, onks selvä? Sen keho on vaan mun tyydytyst varte." Sanoin ja kaikki nyökkäsivät. "Eli se on sulle vaa lelu?" Joku kysyi. Virnistin. "Nii onki. Luuletko oikeesti et mä rakastaisin sitä? Oon vaa seksin takii sen kaa." Kerroin, muut naurahtivat.

》Joonaksen nk.《
Kävelin takaisin Ollin huoneeseen ja istuin sängylle. Pidin käteni toisen käteni hihan sisällä ja raapisin kättäni. "Onks kaikki hyvi?" Olli kysyi. Säpsähdin hiukan. "Joo, on." Vastasin. "Näytät ahdistuneelt." Hän sanoi. Tiesin etten voinut valehdella hänelle. "Mä....mä l-lähetin....Nikolle ku-uvan." Kerroin hiljaa. "Kuvan? Minkälaise?" Hän kysyi. "A-Alastonku-uva." Vastasin. "Lähetitkö sen omasta tahdosta vai painostiks se sua?" Hän kysyi. Mitä mun pitäis vastata? En halua että Olli luulee Nikon olevan sellainen kuin Aleksi. Mietin.

"Joonas?" Olli kysyi. "O-Omasta tahdos-stani." Sanoin. "Ootko varma?" Olli kysyi ja nyökkäsin. "No miks sit näytät ahdistuneelt?" Hän kysyi. "Koska o-oon epävarma om-masta kehostani." "Epävarma?" "Ni-ii..." "Jonsku, tiiän et tää ei varmaan auta paljoonkaa, mut sun ei tarvii olla. Oot hyvä just sellasena ku oot, oot hyvännäkönen just noin." Olli sanoi. Hymähdin vain. "Onko sulla mitään ajatusta siitä et laihduttaisit tai et ruoka kontrollois sun elämää?" Hän kysyi. "En mä tiedä, ehk j-joskus. Tiiäkö h-haluisin olla lai-ihempi, mut en tee sen e-eteen mitää, koska en ja-aksa, eikä mu-ua enää ees hirv-veesti kiinnosta mun p-paino." "Hyvä sit jos et laihduta ja kyl sä syötki normaalisti." "Mmm.."
》《》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 385

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISWhere stories live. Discover now