》Ollin nk. Seuraavana päivänä《
Heräsin siihen kun kuulin jonkun oksentavan. Nousin ylös sängystäni ja kävelin vessaan, jossa näin Joonaksen oksentamassa. Samalla huomasin hänen kädessä pari uutta jälkeä ja partateeän lattialla. Vessanlattialla oli verilammiko. Kävelin hänen luokse ja vedin hänen hiukset taakse. Hetken päästä hän lopetti oksentamisen ja pyyhki suupielensä paperiin. Vedin vessan. Joonas nousi ylös lattialta ja kääntyi minua päin. Nähdessään minut, hän laski hihansa alas. "Olli...huomenta." Hän sanoi. "Huomenta vaa sulleki. Ootko tulos kipeeks vai miks oksensit?" Kysyin. "Olin juomas Nikon kaa eile yöl." "Aiaa." Sanoin. "No tota mee sä lepää." Sanoin ja hän nyökkäsi. Joonas lähti vessasta.Otin pyyhkeen yhdestä korista, kastelin sen ja aloin sitten pyyhkimään verta pois lattiasta. Otin partaterän käteeni ja pyyhin loput veret lattiasta. Nousin ylös, kävelin lavuaarin luokse ja laitoin pyyhkeen sinne. Avasin vesihanan ja aloin pesemään partaterää. Kuivasin terän käsipyyhkeeseen ja laitoin sen takaisin peikikaappiin. Aloin pesemään verta pois pyyhkeestä, jonka jälkeen laitoin sen pesukoneeseen. Otin vessankaapista haavanhoito tavarat ja lähdin huoneeseeni.
Joonas makasi sängylläni. Kävelin hänen luokse. Laitoin haavahoito tavarat sängylle. "Joonas voitko nousta istumaan, ni saan sulta ton hupparin pyykkiin." Sanoin. Joonas nousi ylös ja otti hupparinsa pois, heittäen sen lattialle ja meni takaisin makaamaan. Aloin puhdistamaan hänen haavoja. Huomasin hänen rintakehällä pari fritsua. "Teittekö Nikon kaa jotai muutaki?" Kysyin. "Ei oikeestaa." Hän vastasi. "Mist noi fritsust tuli?" Kysyin. "Oltii menos sänkyy, mut en pystyny siihe." Hän kertoi. Hymähdin. Aloin käärimään sideharsoa hänen haavojen päälle. "Ahdistiko sua vai miks satutit ittees?" Kysyin. "En haluis puhuu siit." Hän sanoi. "Selvä." Sanoin. Kun sain sideharson sidottua, keräsin kaikki tavarat ja nostin Joonaksen hupparin lattialta, jonka jälkeen lähdin vessaan. Laitoin haavanhoitotavarat takaisin vessankaappiin ja hupparin pesukoneeseen, jonka jälkeen lähdin takaisin huoneeseeni.
Hain kaapistani jonkun paidan ja annoin sen Joonakselle. Blondi poika puki paidan päällensä. "Haluutko jotain syötävää?" Kysyin. Joonas pudisti päätänsä. "Mul on paha olo." Hän sanoi. "Oksettaako?" Kysyin. "Ei." Hän vastasi. "Joitko sä ite vai pakottiks Niko sut juomaa?" Kysyin. "E-En mä muista." Joonas vastasi. Nyökkäsin. "No mä meen keittää kahvii, tuu syömää sitku sul on parempi olo." Sanoin. Joonas hymähti. Lähdin huoneestani.
》Joonaksen nk.《
Olli lähti huoneestansa. Tuntui jotenkin pahalta valehdella Ollile. En ollut itse juonut tai olin, mutta en niin paljon, korkeintaan kaksi, mutta Niko pakotti minut juomaan enemmän alkoholia, vaikka en halunnut. Laitoin käteni silmilleni.》Takauma《
"Juo ny vähä enemmä hei." Niko sanoi ja antoi minulle kaljapullon. "En mä halua, mul on huono olo." Sanoin. Niko juotti kaljan minulle, kunnes koko pullo oli tyhjä. "Noi, ei ollu nii paha." Hän sanoi hymyillen. Hän laittoi tyhjän kaljapullon olohuoneensa pöydälle ja otti sitten jostain vodkapullon. Hän avasi sen ja ojensi sen sitten minulle. "Juo puolet tost." Hän komensi. "Niko mä en oikeesti pysty. Mua oksettaa ja väsyttää." Sanoin. "Joojoo, vien sut takas Ollil sitku oot juonu täst puolet." Hän sanoi. Epäröin hetken aikaa ja otin pullon sitten häneltä. Join pullosta puolet niinkuin hän käski. Join aika nopeaa tahtia ja kun olin lopettamassa, Niko kallisti pulloa, jolloin join koko pullon tyhjäksi. Litku poltteli kurkkuani ja minulla oli sekava olo. Niko otti pullon minulta ja laittoi sen jonnekin.Olin nousemassa pois sohvalta, mutta menin takaisin istumaan, sillä en pysynyt pystyssä. Päässäni pyöri, minulla oli huono olo ja minua väsytti. Tunsin kun minulta vedettiin huppari pois päältäni ja sitten rintakehälleni asetettiin pieniä suudelmia. Tunsin kun housujani alettiin avaamaan, joten laitoin käteni sinne, estääkseni sen. Saatoin ehkä olla todella sekavassa tilassa, mutta tajusin jotenkin mitä tapahtui. "E-Ei. Älä ko-oske sinne." Sanoin sammaltaen. Niko suuteli minua huulille ja vastasin siihen. Hän työnsi kätensä lähemmäs haarojani, mutta työnsin hänen käden kauemmas. "Mä en h-halua. Lo-opeta." Sanoin. "Rakas ei sul oo mitään hätää. Se tuntuu hyvältä, luota muhu." Hän sanoi. "Ei, e-ei. L-Lopeta. Mua a-ahdistaa." Sanoin. "Joonas, hengitä. Ei se satu, mä lupaan." Hän sanoi ja alkoi suutelemaan rintakehääni, laskien samalla housujani. "Niko lo-opeta!" Huusin ja työnsin hänet kauemmas itsestäni. "Voi vittu." Hän sanoi ärtyneenä.
Vedin housuni kunnolla ylös, nousin ylös sohvalta ja aloin etsimään huppariani, joka oli todella vaikeaa, sillä näköni oli hiukan sumea. "Koska sä oikee suostut siihe?" Hän kysyi minulta. "Si-itte ku oon va-almis." Vastasin. "No koska sä sit vittu oot valmis?" "En mä t-tiedä." Vastasin. Löysin hupparini ja puin sen päälleni. "Helvetti." Hän sanoi. "Vo-oitko viedä mut O-Ollil?" Kysyin hiljaa. Niko pyöräytti silmiänsä ja huokaisi, mutta nousi ylös sohvalta ja käveli eteiseen. Hoipertelin eteiseen.
》《》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 725
YOU ARE READING
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fanfiction"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...