𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐋𝐈𝐊𝐄 𝐘𝐎𝐔.
❨ 𑁍゚𝗂 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖽𝗈 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𑁍゚❩
━━━ THE EXORCISTS,
❝ i could even learn how to love like you ❞❨ ∘ 𝑠𝑦𝑛𝑜𝑝𝑠𝑖𝑠 ∘ | あなたのような愛 ❩
𝑳𝑶𝑽𝑬 𝑳𝑰𝑲𝑬 𝒀𝑶𝑼 - 𝚈𝚄𝙺𝙰𝚁𝙸 𝙭 𝚃𝙴𝚁𝚄
❝ muszę wyrzucić te nieproszone uczucia daleko stąd. ❞𝗈𝗈𝗼. 𝐘𝐔𝐊𝐀𝐑𝐈 𝐘𝐀𝐌𝐀𝐌𝐎𝐓𝐎 pochodziła z niesamowitego klanu Yamamoto, który od dawien dawna zajmował się egzorcyzmami. Klan ten od praktycznie zawsze rywalizował z sąsiednim klanem Minamoto i spór trwałby do dnia dzisiejszego, gdyby nie śmierć głowy rodziny, ojca Yukari, który zawsze dolewał oliwy do ognia. Po jego śmierci rodziny pogodziły się, a egzorcyzmy stały się dla nich czymś po prostu normalnym i nie mieli żadnych problemów z drugą rodziną, zajmującą się sprawą szybciej, niż ta pierwsza. Mimo, że nastolatka kochała swojego ojca, wiedziała, że był złym człowiekiem, dlatego jego śmierć nie zabolała ją aż tak bardzo i szybko się pozbierała. Gdyby wychowywała ją tylko matka, na pewno byłaby szczęśliwszym dzieckiem, ale to ojciec zmuszał ją już od dziesiątego roku życia do przeróżnych treningów, powtarzając, że musiała podtrzymać tradycję rodziny. Była jedynym potomkiem, gdyż kolejny poród mógłby niesamowicie zagrozić życiu jej matce, dlatego wszystko zostało zrzucone na jej barki. Była to presja, i to niesamowita.
CZYTASZ
𝓛𝐎𝐕𝐄 𝓛𝐈𝐊𝐄 𝓨𝐎𝐔, 𝑡𝑒𝑟𝑢 𝑚𝑖𝑛𝑎𝑚𝑜𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦
Fanfiction▌·˚ ༘ ミ 𝒐𝒐𝒐. ┊ ❪ 𝓛𝙾𝚅𝙴 𝓛𝙸𝙺𝙴 𝓨𝙾𝚄! ❫ ↳ あなたのような愛 ❛ i always thought i might be bad now i'm sure that it's true 'cause i think you're so good and i'm nothing like y...