**Doğu**
Uzay'ın bana atarlanıp cüzdanımı aldıktan sonra gitmesinin üzerinden beş dakika geçmesine rağmen hâlâ barın önünde dikilmiş ve az önce durduğu yere bakıyordum.Bir kaç saat önce benimle neden Aslı'yla sevgili olduğunu söylemedin diye kavga edince onun kıskançlık yaptığın düşünmüş ve bu düşünce tuhaf bir şekilde hoşuma gitmişti.
Sonra benimle öyle saygısızca konuşması sinirlerimi bozmuştu ve onu korkutup susturmak için ensesini kavramıştım ancak gözlerim barın ağzında ellerini kendine dolayan ve dikkatlice bize bakan Aslıyı görünce bir anlık kararla Uzay'ın küçük pembe dudaklarına yapışmıştım.
Onu,Aslı bizi izlediği için öpmüştüm evet ama öper öpmez ağzımın içine yayılan çilek tadı yüzünden geri çekilememiş ve öpücüğü derinleştirmiştim.
Neden böyle saçma bir şey yapmıştım bilmiyorum.Neden Tuna denen o herifin peşinden gidince öfkelenmiştim bilmiyorum,neden aramalarıma cevap vermeyince endişelenmiş ve ıslak ve kızgın bir yavru kedi gibi yanıma geldiğinde rahatlamıştım bilmiyorum.
Kısaca hiç bir sikim bilmiyordum! Bildiğim tek şey kızıl saçlı bela yüzünden sağlıklı düşünümemdi.Allah aşkına kim bir erkeği annesine kız diye kakalayıp,her kesi kandırırdı ki?
Bunların hepsini şirket için yapıyorum demek,kendimi böyle avutmak istemiştim ama en başından beri şirket umrumda bile olmamıştı.Her şeyi,beni kuzenimle aldatan Aslı'dan intikam almak için yapmış,sonra da yine kuzenimden intikam almak için şirketin başına geçmek istemiştim.
Evet, Aslı'ya deli gibi aşıktım ve küzenim Kayaya deli gibi güveniyordum ama kendi gözlerimle onları çıplak bir şekilde yatakta gördüğümde ne saygı kalmıştı nede sevgi.Klişe ama acı bir durumdu aldatılmak.Ve bu klişe benim başıma en kötü şekilde gelmişti.Anneme yada onların ailesine bir şey bahsetmemiş ve sonrasında apar topar asker ocağına gitmiştim.
O gün annemle bir kızı istemeye gideceğimi öğrendiğim de aklımda gerçekten de o kızla evlenip bir aile sahibi olmak vardı.Aşk ilişkilerinden ağzım yandığı için artık mantık ilişkisi kurup mutlu olacağım diye düşünmüştüm.
Bir anda Uzay'ı karşımda görünce afallamış ve sinirlemiştim.Askerlik boyunca fazla sevimliliği ve bir erkeğe göre fazla güzelliği yüzünden dikattimi çeken ve bu yüzden de sinirimi bozan çocuk yine karşıma çıkmıştı.
Askerlik döneminde onu kendimden uzak tutmak için çocuğa bin bir türlü laf etmiştim,ondan ve hareketlerinden rahatsız olduğumu söylemiştim ama aslında ondan değil kendimden rahatsız oluyordum.Çocuk çok güzeldi evet ama yine de erkek olduğu her halinden,belliydi.
Aptalın tekiydim işte.
Derin bir nefes alıp sertçe yüzümü sıvazladım ve hız kesmeden yağan yağmura bir küfür savurup barın içine geçtim.
Tuna denen herifle kavga edip ardından Uzay'ın onun peşinden gitmesiyle arkadaşlarıma bin bir türlü yalan atarak Uzay'ın, Aslı'yla olan ilişkimi öğrendiğini ve bu yüzüden sinirli olduğunu,bana yumuruk atan herifinde Uzay'ın kuzeni olduğunu ve Uzay ağladığı için sinirlendiğini söylemiş ve olaydan sıyrılmıştım.Aslı inanmadığını bakışlarından belli etsede bana hesap sorup sorgulayacak olan son kişi bile değildi.
Bara girer girmez bakışlarımla kızıl saçlı belayı aradım ve onu sahneye çıkmış kendince nerde dansı yaptığını görünce ağzım açık kaldı.Piste çıkmış ve elinde ki viski şişesini kafasına dikerek nerdede garip hareketler yapıp sarsakça gülüyordu.Sarhoş olduğu her halinden belliydi yani.
Ben hâlâ şokla onun hareketlerine bakarken bir anda otuzlu yaşlarında bir adamın gülerek piste çıkıp ardından Uzay'a yaklaşıp gülerek bir şeyler demesi ve üstüne bacağına dokunmasıyla,hissettiğim yoğun sinirle dişlerimi sıkıp sert adımlarla hızla yanlarına gittim ve Uzay'ı ellemeye çalışan adamın arkadan yakasını sertçe tutup ondan uzaklaştırdım.
Adam benim bu hareketim yüzünden arkaya doğru sendelerken, kaşlarını çatıp "Derdin ne senin?"diye bağırınca.Onu omuzlarından ittirip "Ellemeye çalıştığın kişi benim sevgilim lan! Ağzını burnunu kırmadan siktir git!"diye bağırdım aynı şekilde.Yüz ifadem nasıldı bilmiyorum ama adam yutkunup hızla pistten inmiş ve uzaklaşmıştı.
Derin bir nefes alıp sakinleşmek için gözlerimi yumup açtım ve hâlâ bacaklarını herkese göstere göstere nerde dansı yapmaya çalışan Uzay'a yaklaşıp kolunu tutarak nerdeden uzaklaştırdım ve baldırına kadar çıkan,beyaz ince bacaklarını açığa çıkaran eteği tek elimle düzelttim ve aşağı doğru çektim.Bir erkeğin bacağı neden bu kadar güzel olurdu ki amınakoyayım?
Uzay onu nerdeden uzaklaştırdığım için yüksek sesle sızlanıp kolunu elimden kurtardı ve iki adım arkaya doğru sendeleyip"Bırak be! Nerde dansı yapacağım ben!"dedi huysuzca ve elinde ki şişeyi yine kafasına dikti ama boş olduğunu anlayınca ağzından çekip "Ağa bitti ki bu!"dedi gülerek.
Tek elimle yüzümü sıvazlayıp,nerdenin önüne geçtim ve omzularından tutup "Uzay saçmalama.Ne nerde dansı amına koyayım? Gel gidelim hadi."dedim sakin olmaya çalışarak.
Bana kaşlarını çatıp parmağını havaya kaldırarak "I-ıh! Olmaz!" dedi kelimeleri uzatarak ardından elinde ki şişeyi bırakmadan gömleğinin düğmelerini açmaya çalışarak"Bir striptiz yapmadan bırakmam!"dedi deli gibi gülerken.
Ne striptizi lan?Sokacaktım sarhoşluğuna ha!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı | Gay
General Fiction+18 |Tamamlandı|√ • • Doğu kıp kırmızı olmuş bir şekilde,sakinleşmek için derin derin nefes alıp eliyle yüzünü sıvazladı ardından put gibi elimde ki tepsiyle dikilmiş beni gösterip "Erkek lan bu!Hem de askerlik arkadaşım olan bir erkek!"diye bağırd...