Sınır 50 oy
Keyifli okumalar.
&
&
&Aşk her zaman benim için tehlikeli bir oyundu onu kazanmak istiyorsam elimdekilerden de vazgeçmek zorundaydım.
Ve vazgeçtiğim bir şey vardı gururum. Ama umrumda değildi bu bir oyundu ve kimse kurallarına göre oynamıyordu.
Bende bu oyuna göre hareket etmeye başladım yani Ceydaya göre elimden aldıklarını tek tek hepsini tekrardan alicaktım ki o hiç bir zaman kimseyi elimden almadı.
Zira onun zekası ve gücü buna yetmezdi korkaktı ve tek başına bir hiçti babası murat bey olmadan koskoca bir hiçti.
Kapı çaldı ve kapıya doğru yürüdüm Boranın geleceğini biliyordum son kez kendimi düzelttim ve kapıyı açtım gelen Boraydı onunla konuşmak istiyordum çünkü artık bu oyunlardan gizli gizli buluşmalardan sıkılmıştım korkak gibi arkamı gözetlemekten bıkmıştım.
"Hoşgeldin" dedim ve onu içeriye geçirdim malum biri görürse gecenin bir yarısı ikimiz için de fazla iyi olmazdı özellikle de Ceyda için.
Bora içeriye geçti ve oturdu karşısına oturdum ve onu izlemeye başladım hic keyfim yoktu malum yarın akşamki yemekten dolayı.
"Yanıma otursana" dedi Bora " yok böyle iyi malum yarın akşam için prova yapmalıyız biraz uzak olmalıyız" dedim ve göndermeli bir şekilde konuştum.
Bora gömleğinin iki düğmesine açtı ve yanıma yaklaştı ve oturdu eli belimi kavradı ve beni kendine çekti.
"Yapma böyle" dedi "fazla rahatsız olmazsın diye düşünüyorum malum hiç bir şey yapmıyorsun ona sevmediğini bile soylemiyorsun" dedim Bora " yapamam bunu sen de biliyorsun neden bu kadar ısrarcısın?" dedi ve kan beynine sıçradı.
Bağırmaya başladım ve yanından kalktım " ben de yapamam Bora anlıyor musun daha fazla buna devam edemem dayanamıyorum artık benim olmam gereken yerde Ceydayı görmekten bıktım usandım ya bu oyunu bitir ya da ben artık pes ediyorum" Bora yanıma geldi ve ellerimi tuttu " bırak beni!" diye bağırdım.
"Biraz daha zaman lazım bebeğim yapma böyle hepsini tek tek yok edeceğim" dedi net bir şekilde.
Her şey fazlasıyla üstüme gelmeye başlamıştı ve ağlamaya başladım üzüntüden falan değildi bu kan yaşları sinirden ve hırsımdan benim en zayıf noktalarım.
"Ssshhh sil şu gözyaşlarını sana yemin ederim Ceydaya elimi bile surmüyorum senin dışında bütün tenler cehennem bana beni yakar öldürür" dedi ve ellerini yüzüne attı ve gözyaşlarımı sildi.
"Yarın akşam yemeğe çağırdı Ceyda" dedim ve yüzümü göğsüne yasladım " biliyorum seni kıskandırmaktan başka bir niyeti yok ama buna müsade etmiycem" dedi ve kollarını bedenime doladı.
"Çok pişman olucak bunların hepsi için onu öldürmekten beter yapicam" dedim içimdeki intikam duygusu gün geçtikçe daha da büyüyordu ve önünde durulmayacak dereceye gelmişti.
" Senin kılına bile zarar vermez gözünden akan her yaş için ölürüm hepsini tek tek bitircez" dedi.
Söylediklerine inanmak istiyordum ama bir yanında inanmıyordu ama bu oyunun elbet bir gün biteceğini biliyordum.
Bora gece evden ayrıldı ve gitti Ceydayla aynı evde yaşamıyorlardı ilişkileri bir yalandan ibaretti Ceyda bunun farkındaydı ama hala aptal gibi Boranın yakasından aytilmiyordu bana olan nefretini anlamış değilim sanki elinden sevgilisini alan bendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET(+18)
Literatura Feminina" Altımda kıvranmana deli oluyorum bebeğim" Kitap +18 bir kitaptır aldatma vb uygunsuz icerikler olucaktır rahatsız olanlar okumasın.🖤