Bölüm 9

57 8 0
                                    

Taehyung şu an en masum duyguyu tadıyordu hem de ona bu duyguyu tattıran kişi en masum haldeyken. Aklındaki taşlar birer birer yerine oturuyordu.

O artık Seokjin olmadan eksik hissedecekti. O Seokjin'e aşıktı.

Her türlü şeye hazırdı Taehyung, yöneliminden dolayı gelecek eleştirilere de Seokjin hali hazırda bir ilişkiye yelken açmak üzereyken hislerini açıklayacağı için reddedilmesi ihtimaline de. Kararını vermişti, erken de olsa bugün her şeyi netleştirecekti.

Öncelikle üzerine her zaman giydiği salaş kıyafetlerden giydi ama bu sefer daha çok özendi. Ardından iki kişilik ortalama bir kahvaltı hazırladı. Çabuk olması da gerektiğini hiçbir zaman unutmadı.

Ve her şey tamamdı. Şimdi yapması gereken tek şey bundan sonra hayatından asla eksilmemesini istediği parçasının uyanmasını beklemekti.

Taehyung şu an büyük bir belirsizlik içerisindeydi ancak sanki hayatındaki en enerjik gününü yaşıyor gibi görünüyordu. Seokjin ona iyi gelmişti hem de hiç kimsenin gelemeyeceği kadar.

Seokjin bir süre sonra uyandı. Uyandığı an bile bir şaheser gibi görünüyordu. Taehyung onu görünce bir kez daha kalbinin işi bildiğini fark etti.

Seokjin: İlk defa mı uyanan bir yakışıklı görüyorsun?
Taehyung: Hayır ama ilk defa uyanınca bu kadar yakışıklı olanını görüyorum.

Taehyung cümlesini bitirdiğinde Seokjin ona baktı ama bu seferki bakışı normal bir bakış değildi. Gözlerini kocaman açmış, böyle bir cevabı hayatta beklemeyen bir bakıştı. Taehyung fırsatı bulduğunu düşündü. Seokjin'in yüzü ona dönükken bir Barbie bebeğin kıskanacağı cinsten olan dolgun ve pespembe dudaklarına yapıştı. Hareket etmiyordu ama durmuyordu da. Ne yaptığını ne kendisi ne de Seokjin biliyordu. Yavaş ama sevgi dolu bir şekilde hareket etmeye başladı Taehyung. Bu yavaşlık daha 2-3 gün önce tanıştığı birine aşık olup daha karşısındakini detaylı bir şekilde tanımadan sevgisini dile getirebilecek hızdaki biri için şaşırtıcıydı. Bir süre sonra ayrıldı. Seokjin'in ağzından çıkacak tek bir söze izin vermeden konuştu.

"Kim Seokjin, dünyadaki eksik parçamı tamamladığın, kalbimin ritmini yakalamasını sağladığın ve hayata en baştan başlamamı sağladığın için teşekkür ederim. Ben, sana aşık oldum."

Fate Hacker | TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin