Seokjin eve gittiğinde bir haber ajansını aradı. Kendini çok net ifade etmişti ama bir o kadar da kafa karıştırıcıydı. "Ben bir yazılımıcıyım ve birisinin kaderini hackledim." Karşısındaki adam biraz tereddüt etti. Ne cevap verecekti?
Sonucunda adam onunla bir röportaj yapmaya karar verdi. Aklındaki tüm soruları sıraladı. Seokjin de hepsine teker teker yanıt verdi.
Adam: Ne kadar süredir yazılımla uğraşıyorsunuz?
Seokjin: Bu evrende herkes yazılım yaparak doğmuyor mu sanki? Hahaha, sanırım 20 yıl kadar oldu.
Adam: Çok uzun bir süre gerçekten. Peki kader hackleme fikri aklınıza nereden geldi?
Seokjin: Bilmem. Belki bir gece yatarken kader hakkında düşündüğüm için oldu. Belki de hayatıma renk getirecek bir şey olmasını istediğim için.
Adam: Kaderini hackleyeğiniz kişiyi nasıl seçtiniz?
Seokjin: Yaklaşık 100 kişinin olduğu bir dosya hazırladım. Öncelikle bir sağlık sorunu olanları ve ilişkisi olanları eledim. Sonrasında zaten 2 kişi kaldı. Oradan da önde olanı seçtim. Sağlık sorunu olanları elememin sebebi kimsenin az kalmış ya da zor geçen ömrüne denek olarak devam etmesini engellemek. İlişkisi olanları elememin sebebi ise kimsenin mutluluğunu bozmak istememem.
Adam: Deneyi hangi konuda yaptınız?
Seokjin: Deneğimin aşk hayatı hakkında ufak bir oynama yaptım.
Adam: Peki, deneyiniz başarılı oldu mu?
Seokjin: Evet, deneğim bana bense deneğime aşık oldum.
Adam: Teşekkürler. Röportajınızı yarın yayınlayacağız.Seokjin röportaj bittikten sonra derin bir nefes aldı. Ama ya röportajı Taehyung görürse, o ne tepki verecekti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fate Hacker | Taejin
Fanfiction"Boo, kalplerimizin ve evlerimizin bir ömür birleşmesine ne dersin?"