Öncelikle mağazaya gitmişlerdi. Taehyung oradan kendisine yeni bir fal örtüsü aldı. Sonrasında yemek yemeye gittikleri yerde başka bir sürpriz de vardı Seokjin'in söylemediği. Gizemli ama estetik bir hava veren lokantaya geldiklerinde ortalarda bir masaya oturdular. Sakin ama aralarda şakalaşarak yemeklerini yediler. Yemeğin sonuna gelmek üzere olduklarında Seokjin, Taehyug'un ellerini tuttu ve gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladı.
"Taehyung, seninle geçirdiğim her saniyede saniyelerle birlikte ben, kendim de akıyorum adeta kum saatindeki kumlar gibi; sanki kalbim sana doğru daha da kaymak, daha da seninle birleşmek istiyor gibi. Boo, kalplerimizin ve evlerimizin bir ömür birleşmesine ne dersin?"
Beklemediği anda gelen bu teklif Taehyung'un şaşırmasına neden olmuştu. Biraz ağırdan alıyor gibi göstermek istiyordu.
Taehyung: Seokjin... Biraz hızlı olmadık mı?
Seokjin: Taehyung, güzelim sen daha tanışmamızın 3. gününde sevgililik teklifi etmedin mi? Bugün teklif, 6. gününde de evleniriz planı kuran sen değil miydin? Aniden neyin yavaşlama isteği?
Taehyung: E, evlenelim bariSeokjin tekrar konuşmaya başlayacakken Taehyung'un cümlesini idrak etti. Bulutların üzerinde uçmaya başladığı anlarda sevgilisine, nişanlısı ya da kocası da denebilir, sarıldı. Bir süre sarılma pozisyonunda kaldıktan sonra biraz uzaklaşıp yüzünün her yerine öpücükler kondurdu Taehyung. Ardından tekrar sanki iç içe geçmek istermişçesine sıkı sıkı sarıldılar.
(2 gün sonra)
Evren gelişmiş olunca homofobikler de azalmış oluyor galiba. Seokjin ve Taehyung resmî bir nikah için tarih aldılar.
Ve işte birbirleri için yaratılan, birbirlerinin oksijeni olan bu iki insan hızlı hatta akıl almaz bir tanışma, flörtleşme, sevgililik sürecinden sonra evlenmişlerdi. Çevrelerindeki insanlar hızlı davranmalarından dolayı kısa süre sonra ayrılacaklarını söylese de onlar bunu dinlemeyip birbirlerinin ömrüne ömür kattılar, birlikte on yıllarca gerek kavgalı gerek neşeli anlar geçirdiler. Yeri geldi birlikte vakit geçirmekten sıkıldılar, belki birbirlerine oksijen değil karbondioksit oldukları anlar da oldu ama günün sonunda kazanan yine Taehyung ve Seokjin'in asla bitmeyecek olan aşkları oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fate Hacker | Taejin
Fanfiction"Boo, kalplerimizin ve evlerimizin bir ömür birleşmesine ne dersin?"