》Joonaksen nk.《
Kuivasin varovasti rintakehäni ja jalkani. Otin sideharsoa pitkästäkaapista ja aloin kiertämäön sitä reiteni ympärille. Kun olin saanut kierrettyä sen reiteni ympärille, aloin kiertämään sitä rintakehälleni, kun olin sen tehnyt laitoin lopun sideharson takaisin kaappiin. Aloin pukemaan ja tajusin sitten ettei minulla ollut housuja mukana, pelkät bokserit, mutta eivät ne mitään sideharsoa peitä. Laitoin pyyhkeen lantiolleni ja lähdin vessasta. Kävelin huoneeseeni, otin kaapistani jotkut kolitaihousut ja laitoin ne jalkaani, jonka jälkeen kömmin Nikon viereen. En kylläkään menisi vielä nukkumaan, sillä en saa unta. Tuijotin kattoa. Ei siinä olisi enää mitään järkeä mennä nukkumaan, kun pitää kuitenkin parin tunnin jälkeen herätä.》Aleksin nk. Aamulla《
Heräsin aivan jäätävään pahaan oloon, huomasin ämpärin sängyn vieressä, joten oksensin sinne. "Hyi helvetti." Sanoin. Katsoin hiukan ympärilleni ja huomasin etten ollut kotona tai kenenkään kaverini luona. Huomasin yöpöydällä särkylääkkeitä ja vettä, joten otin ne. Nousin ylös sängsytä ja lähdin huoneesta. Kävelin keittiöön ja huomasin Ollin tekemässä leipiä. "Hei tota miten mä päädyin sun luo?" Kysyin ja poika säpsähti hiukan. "Toin sut tänne, ku et ois selvinny himaan asti." Hän vastasi. Nyökkäsin vain. "Kuule oon pahoillani kaikesta, oikeesti oon. Taisin ehk jo kännis sanoo jotain ja varmaa luulet et en tarkottanu sitä, koska olin kännis, mut mä tarkotin sitä." Kerroin. "Aleksi, vaikkakin mä rakastan sua vieläkin, tuun varmaa aina rakastaa, ni mä en pysty luottaa suhun. En vaa pysty luottaa siihen et sä oikeesti rakastat mua." Olli kertoija huomasin kun hänen silmistä valui kyyneleitä.Kävelin lähemmäs häntä ja laitoin käteni hänen poskille, pyyhkien peukaloillani hänen kyyneleet pois. "Voitko antaa mulle toisen tilaisuuden ja mä lupaan sulle et mä en enää satuta sua, okei?" Kysyin. "Mä..-." "Olli kiltti, vaan yks mahis, jos mokaan voit jättää mut etkä ikinä ottaa takas, mut kiltti edes yks mahis viel." Pyysin. "H-Hyvä on.....mut." "Mut mitä?" "Pidetään tää s-salas meidän ka-avereilt." "Okei, jos sä haluut, ni okei." Sanoin. Olli nyökkäsi. Hän suuteli minua huulille ja minä suutelin takaisin. "En kai mä vaa keskeyttäny mitää?" Kuulimme Ollin äitin kysyvän. Menin hiukan kauemmas Ollista. Olli pyyhki vielä kyyneleensä pois. "Et keskeyttäny." Olli vastasi hiljaa.
》Joonaksen nk.《
Istuin olohuoneen sohvalla Nikon kanssa ja odotin että isäni olisi valmis, niin voisi heittää minut nuorisopsykiatrian poliklinikalle. Niko laittoi kätensä reidelleni, josta säpsähdin, sillä hän oli laittanut kätensä juuri sen reiden päälle missä haavat olivat. "Sori, ei ollu tarkotus pelästyttää." Hän sanoi. "Ei se mitää." Sanoin. "Vaikutat jotenki ahdistuneelt." Hän sanoi. "En mä oo." Sanoin hiukan hymyillen, vaikkakin minua ahdisti. En halunnut mennä puhumaan ongelmistani, koska se ei auttanut minua, ei psykiatri ymmärtänyt minua. "Selvä." Niko sanoi ja silitti reittäni, jolloin sihahdin kivun takia ja työnsin hänen käden nopeasti pois reideltäni, jolloin hän katsoi minua hiukan oudoksuvasti. "Onks sul kaikki varmasti hyvin?" Niko kysyi. Hymyilin hermostuneesti. "Joo on, miks ei olis?" Kysyin. "Sä käyttäydyt oudosti." Hän vastasi. "Aijaa, en omasta mielestäni." "Joonas sattuuko tää sua, jos mä kosken sun reiteen?" Hän kysyi ja laittoi kätensä reiteni päälle, josta irvistin, jonka Niko huomasin, joten hän otti kätensä pois reideltäni. "Oot viillely lisää." Hän sanoi. "Enkä oo." Sanoin."No miks sua sit sattuu se et mä kosken sun reiteen?" "Mul on reides mustelma, joten siks mua sattus." "Nii varmaa joo." "Miks et usko?" "Koska oot viillely jalkoihiski, älä ees yritä kieltää sitä." Niko sanoi. Pysyin hiljaa ja käänsin katseeni lattiaan. Niko huokaisi. "Entä sit jos viiltelinki? Miten se suhun vaikuttaa? Ne jäljet on mun kehos, ei sun, ni mitä välii?" Kysyin hiljaa. "No mitäpä luulet? Rakastan sua, oot mul tärkee, enkä haluu et satutat itteäs." Niko vastasi. "Mä yritän lopettaa, okei? Mä oikeesti yritän, mut se ei oo noin helppoo. Ainut mitä tarviin täl hetkel on tukea ja ymmärystä." "Ja mä tuen sua ja yritän ymmärtää nii hyvin ku vaa voin." "Mmm."
》《》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 616Ois kiva jos laittaisitte ees jotain
Joonaksen kyssärit
Nikon kyssärit
Tommin kyssärit
Joelin kyssärit
Aleksin kyssärit
Ollin kyssärit
Mun kyssärit
KAMU SEDANG MEMBACA
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fiksi Penggemar"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...