Pov Jungkook.
Er is veel gebeurd we hebben sinds kort een nieuwe directeur van de gevangenis.
Alles wat ook maar iets te maken heeft met een relatie wordt gelijk afgestraft waardoor eigenlijk alle relaties uit zijn gegaan voor onze veiligheid. De rest kom je wel achter.Het is vroeg in de ochtend.
Ik zit in me cel ik draai wat in me bed ik kan niet slapen.
Ik hoor wat hard gepraat op de gang.
Ik sta op en loop naar de celdeur er zit een klein raampje in.
Ik kijk door het raampje en zie bewakers lopen met nieuwe mensen."Jungkook wat doe je?" Hoor ik de stem van Taehyung vragen.
"Wist jij dat er nieuwe mensen kwamen?"vraag ik.
"Geen idee ga slapen Jungkook."zegt Taeyung.
Ik zucht en loop weer naar me bed.
~paar uur later~
We zitten in de kantine.
Ik sta in de rij te wachten op me eten.
Ik zie in me ooghoek een jongen die veder op in de rij staat steeds naar me kijken.
Ik kijk hem aan en hij kijkt gelijk van me weg."Wie is die gast?" Vraag ik aan Jimin die in de keuken staat.
"Wie?" Jimin.
"Die gast met dat rood zwarte haar."zeg ik.Jimin kijkt naar de jongen.
"Geen idee volgens mij is hij nieuw. hoe zo? " vraagt Jimin.
"Hij kijkt me steeds aan alsof hij iets van me wilt."zeg ik.
"Loop door."zegt Chanyeol die achter me staat.
"Je kunt ook wel even wachten je eten loopt echt niet weg hoor."zegt ik.
"Luister je staat in een rij voor eten niet om een theekransje te houden."zegt Chanyeol terug.
Ik kijk Chanyeol boos aan.
"Jungkook loop door anders eet je in je cel." Zegt Jorden.
Ik zucht en loop door.
" wat is dit voor eten?" Vraagt een jongen.
"Wat bevalt het niet? Sorry hoor maar je leeft niet in een prinsessen dorp hier doe het met wat je krijgt." Zegt een jongen met donker haar hij is duidelijk iets jonger dan mij ook zie ik aan zijn kleding dat hij nieuw is.
Ik lach even en loop door.
"Wat?" Vraagt de jongen aan mij.
"Niks, is het je eerste dag hier?"vraag ik.
De jongen geeft me een bord aan en zegt niks.
"Slecht dag ?"vraag ik.
"Ik ben hier niet om vrienden te maken of om gezellig te doen."zegt de jongen.
"Prima dan zal het heel eenzaam voor je zijn."zeg ik terwijl ik het bord van hem aannemen.
"Alsof jou dat iets uitmaakt."zegt de jongen.
Ik kijk de jongen even aan.
"Jungkook loop door dit is echt de laatste keer dat ik dit nog ga zeggen." Zegt Jorden.
JE LEEST
Jail 2
FanfictionDit verhaal is een vervolg op JAIL ik raad je aan om eerst dat verhaal te lezen anders begrijp je het waarschijnlijk niet. Maar als je het niet wilt is het ook oke. (Slow uploading door wat ding uploaded ik wat slomer ik hoop dat je daar begrip voor...