|8|

696 54 27
                                    

"İşlemleriniz tamamdır . Geçmiş olsun !"

"Sağ olun . İyi günler ." Sonunda çıkıyorduk hastaneden . Umarım bir daha hangi sebeple olursa olsun dönmem buraya .

"Bak , ben sana iyi olacak demiştim . Dediğim gibi oldu , boşuna üzülüp stres yaptın ." Omzumdaki elle o tarafa döndüm .

"Haklı çıktın , bunla övünebilirsin . İzin verildi ." Göz devirdi .

"Yürü hadi arabaya ." Arabaya bindiğimizde telefonum öttü .

Annem👩‍👧💖 kişisinden 3 yeni mesaj

Annem👩‍👧💖


Kızım

Çıktınız mı yola

Bişey sorcaktım da


Yok annem

Şimdi çıkıcaz

Noldu ki


Hah çıkmamışsınız

Şey dicektim

Şimdi yorgunsunuzdur siz

Senin eve geçin duş falan alırsınız sonra bize gelirsiniz çay içmeye

Yorgun yorgun öyle gitmeyin

Özledim de seni ben

Hem Levi oğlumu da görmedim uzun zamandır

Yanındaysa sor


Tamam sorayım


"Levi ."

"Hm ?"

"Annem mesaj attı . Eğer sen de istersen şey yapalım , önce benim eve uğrayalım duş falan alırız sonra annemlerin yanına geçeriz ." Buraya kadar normal dinleyen suratını keyiflendirecek cümleyi sona sakladım . "Çay içeriz dedi ."

"Olur gidelim , iyi olur . Bir duşa hayır demem ." Sırıttım .

"Beş bardak çaya da demezsin ." Ters ters baktı .

"Ben o kadar içmiyorum ."

"Doğru daha fazla ."

"Sus ve evin konumunu at ." Kıkırdadım ve telefona döndüm .

Annem👩‍👧💖

Tamam dedi

Evden çıkarken haber veririm anne 


Tamam kızım

Dikkatli gelin

😚



Domestos İçmiş Mal🗿

*Konum*


            Levi arabayı çalıştırdı . Dikkatinin tamamen yolda olduğundan emin olunca telefonumdan rehberi açtım . Gülmemek için dudaklarımı ısırıyordum .

"Domestos İçmiş Mal🗿" kişisinin adını "Çaycı Hüseyin 'Çaylarrrr'☕" olarak değiştirdiniz 

            Ama bilin bakalım neyi açık unuttum ? Sesli okumayı . Evet . Duydu . Bana bakıyor şuan . Kaşları çatılmanın son sırında . Kendisini kaydettiğim adı biliyordu . Başkası olmadığından emin . Ben , Y/n L/n : Az önce ölüm fermanımı imzaladım .

"Eheheh ... Levi a-"

"BİTTİN SEN VELET ."

_                                               

🔱

_                                                 



✨LEBLEVİ✨ Levi x Reader(Y/n) ~textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin