'Thankss Mounir' zei ik toen we uitstapte op het vliegveld. 'Geen dank joh, alles voor mijn vrouwtje' zei die terwijl hij keek naar Aamani. 'tss, slijmbal' zei ze. Ik pakte onze koffers uit de kofferbak en zag Mounir zoenen met Aamani. Haha oke derde wiel. Ik deed alsof ik niks zag. 'Niks geks doen aub, en bel me als er wat is' zei hij toen serieus.'Jaa jaa, we weten het ondertussen wel, DOEEEII' riep ze hem nog na en we liepen naar binnen. OP NAAR SPANJE.
~
'Het is kapot lekker warm!' riep Aamani onderweg naar het hotel. Het was inderdaad heerlijk, niet te warm of te koud. We zijn nu in Marbella en aangekomen op locatie. Na een gedoe met inchecken opende we de kamer en plofte ik meteen op bed. 'KO!' riep ik.Aamani daar in tegen was meer actief dan dat ze normaal al is en begon al het uitzicht te snappen. Na een korte douche voelde ik me iets meer energie krijgen begonnen we onszelf op te maken. Het was inmiddels al avond aangezien we later in de middag vlogen. We kozen een restaurant uit en zag dat ze een zwembad hadden. We hebben daar bijna een hele fotoshoot gehouden voordat we naar binnen gingen. Ik plaatste de foto op snap. Na ons maag goed te hebben gevuld was het al best laat. Ondanks dat we niet vroeg vlogen ben ik toch wel moe. 'Gaan we nog drankje doen of??' vroeg Aamani. 'Ik ben echt moe man' Ze knikte. 'Dan gaan we goed pitten, en morgen kom je niet van me af' ik moest lachen en namen een taxi naar het hotel. 'Niet vergeten morgen om 2 uur moeten we die auto ophalen' Herinnerde Aamani me nog. 'Jep'
De volgende ochtend hebben we een ontbijtje gepakt bij een tentje om de hoek van ons hotel. We willen alles een beetje proberen nu we hier zijn. Ik ga 10 kg zwaarder naar huis. We hadden een auto gehuurd voor onze dagen hier zodat we niet steeds een taxi hoeven te pakken. 'NAAR HET STRAND' riep Aamani entousiast. De muziek, het windje wat tegen mijn gezicht blies, de zon, Aamani die meezingt met de muziek. kortom, mijn dag kan niet meer stuk. Aangekomen op Nikki beach claimde we ons plekje en ik smeer heel mijn lichaam in. Mijn rug ging wat moeilijker. 'Zal ik je helpen' Hoorde ik van achter me. Ik draai om en keek recht in de bruine ogen van een jongen. 'Nee het gaat wel, bedankt' 'Zeker?' Ik zocht Aamani met mijn ogen maar zag dat ze bij de bar stond, waarschijnlijk drinken halen voor ons. 'Heel zeker' Antwoordde ik zonder hem aan te kijken. Hij knikte en liep weer weg. Ik zag hem een paar stoelen verder plaats nemen bij een groepje jongens. Aamani kwam weer aanwandelen met 2 drankjes. 'Wat moest hij' zei ze terwijl ze me drinken overhandigde. 'plakken' zei ik schouder ophalend. Ik genoot van de zon en besloot me er verder niks van aan te trekken. Ik sloot mijn ogen en ging onder de zon liggen.
pov Chafik;
'Weet je zeker dat zij dit is' zijn mijn vriend. 'Jaa broer, ik heb toch die foto gezien van haar. 'Dat is ze 100%' Dit is de dochter van Hamid.
flashback
Ik trok de dashboard open om te zoeken naar de papieren die ik nodig had. Ik rommelde met mijn hand maar vond niks. Er viel een foto uit. Ik keek er naar en zag een jongen en meid. ze leek veel op Hamid. Dat moet zijn dochter zijn. Hier heb ik wel wat aan.. Ik zag in de verte dat hij weer terug kwam lopen. Ik pleur alles weer in de dashboard en maak een foto met mijn telefoon van de foto. Ik stapte uit en gooi de deur dicht alsof ik aan het wachtten was. ja dit alles is in een halve minuut gebeurd. Hamid zat zo in zijn telefoon en keek nie eens op totdat hij bij zn auto was. 'Waar wacht jij op eh rotzooi' Zei hij meteen. Ik keek hem strak aan stapte in en reed hem weg. Ik deed het raam open door deze marokkaanse hitte maar dat vond meneer ook niks want dan komt het zand naar binnen. 'Airco eh mogool' zei die nog daarna.
ik heb echt een grote haat voor deze vent. Heel mijn familie voor een lange tijd onder de duim gehad door een of andere belofte die ooit is gemaakt. Het is gewoon een grote drugsdealerbende waar je niet in wil worden vermengd. Ik moest met iets wraak kunnen nemen, En dan heb ik nu ook gevonden...
pov walid:
'Je wil naar Spanje maar je weet niet eens waar in spanje ze is.' Herhaald Nouri. Ik draai mijn telefoon om zijn kant op. Ik liet de foto zien van Safiya. 'Geen locatie erbij gezet toch? Kan overal zijn dit' Ik wees naar het achtergrond. Zijn ogen werden groot. 'Marbella' ik knikte. Hij herkende het ook. Wij zijn hier ooit eerder geweest in dit restaurants en zag hoezo heb je haar snap, heeft ze open account?' 'Dus gaan we meh' lachtte ik en probeerde de vraag te ontwijken. 'Zeker, maar wel eve vragen aan Hawa.' zei die toen lachend. 'VRAGEN?! HAHAHAHAHAHHAH' ik kwam niet meer bij. 'jaa maat, lach maar tot dat jij een vrouw hebt.' ik bleef lachen. 'Mohiem we gaan gewoon, maar wel even aan haar laten weten, dat bedoel ik meer' zei die toen. Ik knikte. 'Stuur mij foto van jou paspoort dan, dan fix ik de rest.'
word vervold...
STEMMEN <3
JE LEEST
Wat ik altijd heb gewild.
RomantikEen 23 jarige meid die haar leven op een rijtje heeft en maar al te graag jong wil trouwen. Maar gaat dit lukken met de tegenslagen?