Kishte kaluar nje jave qe nga lidhja e atyre te dyve dhe cdi gje shkonte shume mire. Kieran ishte mese i lumtur gjithashtu edhe Amelia por fakti qe muajin qe do te vinte ai do te martohej e trishtonte shume. Edhe pse ai i thonte se do ta gjente nje zgjidhje perseri i trembej atij fakti. Kieran ishte marr me letrat e Amelias duke ia ndryshuar emrin dye duke i lene perseri emrin e saj te vertet pervec mbiemrit. Rayla Hernderson gjithashtu edhe Alayna.
Kishte mbaruar cdo pune dhe tani po gatuante disa biskota qe Klara i kishte then ti bente. Ishte vetem ne kuzhine pasi te gjitha vajzat ishin tek klubet duke i pastruar.
Shume arome biskote po vjen-i thw Kieran duke e perqafuar nga mbrapa
Kieran mund te na shoh dikush-i tha Rayla duke u kthyer nga ai e duke e puthur me buze
Moss moj Rayla ktej thua do te na shoh dikush edhe ketej me puth ne buze. E cuditshme je-i tha Ai dhe Rayla qeshiEpo ne djall te vej une pa te puthur nuk rri dot-i tha Rayla dhe ai e ktheu nga vetja,e ngriti hopa dhe e uli ne banak
As une pa te ndier aromen ty,pa te prekur ty nuk rri dot-i tha Kieran dhe filloi ta puthte ne qafe
Do ngelin biskotat pa bere ore-i tha Rayla
Ska gje se i bejme bashke me von-i tha Kieran teksa i linte puthje te lehta,kafshime dhe shenja qe tregonin shume mire qe ajo ishte e zene
Kier..ann ben mire te ndalosh-i tha Rayla me zerin e ngjirur e duke leshuar disa renkime te vogla qe e ndezen akoma me shume.
Ameliaa Z.Robert kerkon kafe-i tha Klara duke u futur brenda(tani keto i therrasin Amelia pasi nuk e din historin e Rayla dhe qe ajo e ka ndryshuar emrin) dhe duke ngelur ne shok.
Dreq -tha Rayla dhe shtyu tutje Kieran dhe u ngrit.
Me falni zotri-i tha Klara duke pare Rayla me inat dhe uli koken
Menjehere ne zyre tani-i tha rrept kieran dhe ajo u nis para
Kieran mos i bej gje nuk ka faj-i tha Rayla e turperuar ne maksimum edhe teper fajtore
Mos u shqeteso beb,thjesht do ta paralajmeroj mos te te afrohet ty pasi e njoh shume mire ate femer-tha Kieran me inat dhe e puthi ne balle dhe iku.U fut ne zyr dhe pa qe klara po e priste ne kembe. U ul ne karrige dhe i dha leje te fliste.
Nuk kam pare,nuk kam degjuar asgje zotri-i thw ajo e friksuar
Shume mire. Dua te qendrosh larg Ra..Amelias,nuk dua ta ngarkosh me pune qe si takojne pasi fola me babin dhe ajo perseri u kthye per te pastruar vetem dhomat e shefave. U morem vesh apo jo?-i thw autoritar Kieran dhe ajo tundi koken
Po zotri-i tha Klara me gjysem zeri
Dhe ben mire te mos mendosh ate qe je duke menduar pasi te njoh mire. Babi e di per ne te dy dhe nuk eshte nevoja te behesh shkas per ndarjen ton ashtu sic u bere per prindrit e mi.-i tha Kieran ftohte dhe ajo u gelltit e friksuar.
Nuk e di per cfare po flet zotri-i tha Klara duke u dridhur
Ehmm,pa merak se nuk e di jo thjesht kur te flas me tim ate shohim e di apo jo. ZHDUKU PERJASHTA-i tha Kieran ftohte,rrept dhe me nerva dhe ajo doli me nxitim,mori telefonin dhe i nisi nje mesazh asaj-"ne zyren time te lutem beb"-i shkruajti dhe ia nisi. As 10 minuta tek dera u degjua nje trokitje lehte.
Te futem zotri?-i tha Rayla me koken brenda dhe trupin jashte e ai buzeqeshi lehte
Dhe ilaci im erdhi-i tha Kieran dhe e terhoqi brenda,e e puthi ne buze.
Pash qe Klara ishte mire-i tha Rayla duke luajtur me floket e fij
Nuk i bej gje biskote,te pakten jo derisa ta marr vesh babi im-i tha Kieran duke e marr ne prere.
Pse cfare ka ndodhur?-e pyeti ajo
Histori te te shkuares beb,mos e loddh koken kot-i tha Kieran dhe futi koken ne qafen e saj.Hazelll u lodhaaa-i tha Roan si femij asaj
Roan nuk ke bere asgje-i tha Alayna teksa perziente salcen e makaronave
Si nuk bera asgje Hazell lava nje mal me ene-i tha Roan duke u ulur kembe kryq ne pllaka dhe jo ne karrige e Alayna qeshi. E kishte detyruar te lante disa ene dhe ai sia kishte bere fjalen dysh.
Pak ishin thjesht tu duken shume ty sepse nuk ke bere pune shtepie ndonjehere-i tha Alayna
Po poo-ja ktheu me ironi Ròan
Roan fik gazin dhe kulloji makaronat-i tha Alayna. U ngrit duke shfryr mori kullesen dhe hodhi makaronat por avulli i nxehte i ra ne fytyre duke bere qe te digjej.
DREQQQ-bertiti,la tenxheren aty dhe filloi ti bente fresk fytyres kurse alayna i ra ballit me dore.
Nuk je per gje joo-i tha ajo dhe shkoi i pa fytyren
Jam hazel jam. Jam ne vrasje,udheheqeje dhe ne krevat-i tha kete te fundit me nenqeshje dhe Alayna e goditi me shpulle ne koke
Ulu ne tavoline ulu-i tha ajo dhe ai ate beri. U ule,ndau makaronat,vendosi pjatat ne tavoline dhe u ul te hante.
Me pelqejne-i tha Roan me gojen plot
Me behet qejfi por ha tani.-i tha Alayna me buzeqeshje dhe ai e puthi tek faqja.Zotrii sipas disa te dhenave vajza jeton,nuk e dim ku por jeton-tha nje xperson i cili erdhi me nxitim nga jashte.
Cfare thua,????-tha e gezuar xperson qe ndodhej n ate dhome
Je i sigurt?-e pyeti nje tjeter dhe nxori telefonin
Jam shume i sigurt-u shpreh xperson.
Me ne fund o zott-tha xperson dhe u ul perseri ne divan i lumtur.Po qendronte ne shtepi ulur duke degjuar muzike kur telefoni i saj ra.
Hermesss-thirri Rayla e lumtur
Rayla me degjo me vemendje...-ju pergjigj ai me nxitim dhe fjalet qe degjoi ishin nje bomb per Rayla. Mbylli telefonin,lajemeroi Alayna e cila u friksua ne maksimum dhe me pas mori nje taksi e u nis per ne vil. Pas 20 min arriti,u fut brenda dhe u drejtua direkt per ne zyren e Z.Robert . Trokiti dhe pasi degjoi ate qe i thonte te futej u fut.
Oo Amelia eja-i tha Roberti kurse ai e pa me cudi pasi ajo nuk duhet te ishte ne pune sot.
Mund te flasim pak....privatisht te lutem-i tha Rayla dhe ai ngriti njeren vetull akoma me shume i habitur.
Kieran-tha Roberti por Kieran nuk levizi
Ok ne rregull nuk ka problem.-tha Rayla
Cfare do Amelia? Ke ndonje ankes?-e pyeti Roberti
Uhhff jap doreheqjen. Nuk kam pare,nuk kam degjuar asgje dhe nuk ju njoh.-tha serioze,autoritare dhe prere Rayla e ai u ngrit me nerva nga kolltuku,e kapi per krahu dhe me nxitim doli jashte nga zyra duke e lene te habitur Robertin.
A mund ta di cfare dreqin po thuaa Rayla??-i tha Kieran me nerva
Une...unee...une..nuk dua por jam e detyruarrr.......Vazhdon..
YOU ARE READING
Prekjet E Tua Nen Driten E Henes
ActionNuk eshte e vertet apo jo?-e pyeta duke qare me denes Me vjen keq por eshte-mu pergjigj me koken ulur Pse psee dreqi ta haj nuk me the por vazhdove te merreshe me keto pune te felliqura-ja ktheva duke e goditur ne kraharorin e tij Nuk mundesha te...