Démonkát elengedtem, kibújtam belőle, és szembefordítva egy finom puszit adtam az arcára. Combja alá nyúltam, felemeltem, lassan az ágyhoz vittem. Kinyílva az öleléséből letettem, majd csendben, gondolatainkba mélyülten néztük egymást a félhomályban. Egyáltalán nem zavart az, hogy kielégületlen maradtam, sőt: élveztem az örömét, hogy újra és újra elrepíthettem a fellegekbe. Ez boldogsággal, némi büszkeséggel töltött el.
Kisimult arcát megsimítottam, és elmosolyodtam:
– Szeretnél pihenni? Vagy... – hagytam némi szünetet, mert meglódult a fantáziám. Feldobtam neki a labdát: – Vagy járunk egyet a városban?
– Itt? Láttad mi van odakint? – mutatott fáradtan a nyitott ablak felé. – Leszúrnak az első sarkon. Normális vagy?
– Nyugi, hívunk egy taxit, aztán bemegyünk a belvárosba inni valamit. Na?
– Mondjuk elég szomjas vagyok... – nézett mögém elmerengve. – Oké, menjünk!
– Helyes! Aludni holnap is ráérünk! – ugrottam fel mellőle.
Démonka levette a hárommintás harisnyát, majd egy alul nyitott, minta nélküli darabot húzott magára. Melltartó nélkül visszabújt a virágos ruhába, majd a zakó következett, hiszen hűvös volt odakint. „Meggyőzően dögös lett. Ez a ruhaösszeállítás megunhatatlan" – állapítottam meg magamban.
Méltatlankodó tekintettel várt rám, mire magamhoz tértem a látvány okozta ámulatból. Alsó nélkül felhúztam a nadrágot, majd a félredobott ing következett, végül cipőbe bújtam. A táskámba tekert laza kabátot a vállamra dobtam, mert a franc akart csontig fagyni. „Ki tudja, hol leszek pár óra múlva, és akkor jól jöhet majd."
– Lassabban készülsz el, mint én! Mehetünk végre? – türelmetlenkedett csípőre tett kézzel. Minden táskát magunkkal vittünk, nem mertük a szállóban hagyni. Az ablakot becsuktuk, majd kiléptünk a félhomályos folyosóra. Mikor az ajtót zártam, erősen megmarkolta a fenekem. A meglepetéstől félreugrottam, mire a szája elé tett kézzel jót nevetett.
– Látom, nem bírsz magaddal! – ráztam meg a fejem mosolyogva. – Esetleg visszamenjünk egy újabb körre?
– Nem, nem! – suttogott integetve. – Mindjárt szomjan halok!
– Akkor ne incselkedj! Gyerünk, menj csak előttem! – tettem el a kulcsot, és egy ütéssel megpaskoltam a fenekét, amitől ő is megugrott. Mint két tini, úgy vihorásztunk a lépcsőn lefelé menet. Amikor az előtérbe értünk, a recepciós leányzó életuntan emelte fel a fejét, és hasonló lelkesedéssel nézett ránk. Határozottan a pulthoz léptem, és némi mosollyal fűszerezve feltettem neki a tíz pontos kérdést:
– Hívna nekünk egy taxit, kérem?
– Rendicsek – vonta meg a vállát, és már tárcsázott is a mobilján. Biztosan felmerült benne, milyen seggfej lehetek, és miért nem hívtam magamnak taxit, de úgy gondoltam, hogy ha már szállóban vagyunk, hívjon ő.
Miután letette a készüléket, kiszólt a rágója mögül:
– Öt perc és itt van!
– Köszönjük! – feleltem, majd távolabb álltunk a pulttól. A frissen kialakult kínos csendben volt időnk alaposan körbenézni az előtérben: a falak szintén fával voltak burkolva, az egyik oldalon még festmény is lógott. „Tisztára, mint a harmincas évek!" – gondoltam magamban. Ha már nálam volt a fényképező, készítettem a képről egy fotót.
– Rólam is egyet! – súgta a fülemhez hajolva Misty. A festmény alatt egy karfás kanapé várta Démonkát. Intettem a szememmel, aztán kérdőn ránéztem:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Házinyuszi (Hangulatkeringő - 1. rész)
RomanceMilyen egy jó játékos? Bevállalós, merész, kalandvágyó, és cseppet sem szégyellős. Misty, a cég üdvöskéje pont nekem való. Kellően szemtelen, hogy bármikor elkapjam egy menetre. Vagy többre. Munkaidőben vagy azon kívül, és még a swingertől sem fél...