Alergam pe holurile spitalului încercând ajung mai repede la persoana care era sa moara. Ajung în salon acesteia,dar... Deja murise...
Sunt doctor Bang Chan, și da, sunt medic, dar în ultima vreme ma cam abat dela acest lucru.
Înainte eram mult mai atent cu meseria mea, dar decand am aflat ca fost mea iubita ma înșela am fost distrus. Chiar în ziua în care vroiam sa o fac a mea pentru totdeauna, sa fie mama copiilor mei... Am văzut-o inselandu-ma.
După acest "incident" am fost chemat în biroul domnului director Kim. Kim Gang-tae. Este un om destul de aspru, dar când îl atingi în cel mai sensibil punct al lui se instalează în el cea mai mare mila.
Ajung la el în birou. Avea o privire ucigătoare. Îți era ma mare frica.
Dr.Kim-A câta oara pe luna asta se întâmplă doctor Chan?
Îmi las capul în jos de rușinea pe care o aveam.
Eu-A 2 a oara domnule...
Dr.Kim-Si ce ar trebuie noi oare sa facem cu acest fel de doctor?
Când aud spusele lui îmi ridic capul din pământ, mărindu-și ochii cât apele de socul pe care mi l-a dat.
Eu-Domnule Kim! Va rog! Va rog frumos! Mai dați-mi o șansă, nu o sa va deajamagesc! Promit!
Spun aceste cuvinte, punându-ma în genunchi, frecând-mi palmele și foarte speriat de situație.
Sta pe gânduri ce a ce îmi face inima sa iasă din piep la ce tare bătea.
Dr.Kim-E ultima ta șansă Chan!ai grija ce faci ca dacă dai greși nu o mai calci în spitalul asta în veci!
Spune ridicându-se de pe scaunul lui de piele și ieșind pe ușa.
Se întoarce. Îmi înmânează un dosar cu numele unui pacient pe el.
Dr.Kim-E noul tău pacient. Ai grija ce faci!
Iau dosarul timid, ieșind și indreptandu-ma spre birou meu. Ma uit peste dosar și observ ca e abandonat pacientul, ceea ce ar însemna că dacă îl pierd, și pe asta, nu rănesc pe nimeni.
Primesc un mesaj. Era la Domnul Kim.
"De mâine începi treaba cu noul pacient. E prea târziu dacă începi de azi. O seara buna!"
Ii răspund și eu cu "bună seara".
Maine e o noua zi, noua mea șansă și unica... Sper sa nu dau greș..__________________
Asta e prima mea carte, deci......
Scuze pt greșeli cap 2 o să-l postez mâine
Va pup! ❤️❤️🙃
CITEȘTI
Doctorul inimii mele
FanficUn doctor, care în urma unei relații a fost devastat, a ajuns sa se reindragosteasca de pacient sa. Kim Sia. Povestea celor e una emoționantă și una cu în sfârșit la care nimeni nu s-ar fi gandit