5.fejezet

234 17 1
                                    

 

Kinek kiébzeli ez magát ? -gondoltam amikor felálltam a földről . Ő is felállt és levette a kapucniját . Ja , igen tipikus Orochimaru embere ! Elővettem a katanámat és egy shurikent . A shurikent felé röpítetem utána még 2 . Aztán mögé teleportáltam .

- Nincs ...kedvem játszadozni ! - ezzel a mondattal tűntetem el a klónt .

-Ahogy akarod !- ugrodt le egy magassab faágáról Kabuto. A kezében chakra kezdet világítani a kezében  és felém kezdet szaladni én csak egy akrobatikus mozdulattal  a levegőbe ugrodtam . Majd nyitottam egy portált Orocimaruhoz és Orochimarunak löktem. Így Orochimarunak ajándékozta a jutsuját .

-Mehetünk haza ! - mondtam felvettem a maskom és mindenki körém gyűlt így elteleportáltunk Konoha kapujához .

- A küldetés véget ért ! - erre a 2 ambus elment az útjára Itachi mögöttem volt én meg háttal neki .

-Köszönöm...Hogy megmutattam ,hogy ,hogy harcolsz ...
- mondta ő elsőnek . Én oda teleportáltam elé ( túl sok lesz a teleportálásból...) és a fejem a mellkasára hajtottam .

-Ma van a szülinapom ...Meghívott apa ugye ?

- Honan tudtad ? - erre én csak mosolyogtam .

- Este 7 el ne felejtsd !

-Rendben Tenshi kisasszony! - erre én csak intetem és faképnél hagytam avagy
elmentem jelenteni a Hokagénak . Aztán mentem haza . 

-Naaaaa? - jött a kérdés Hanától . Én csak bologattam .-Tudtam ... Na , nesze vett fel ezt ! - adott kezembe egy bordó dús szoknyájú ruhát . Hát mi mást tehetem felvettem ...

- Aztán mindenit !

- Ennyire jó ? - ő csak legyintett egyet és oda vezetett a tükörhőz .- Arigatou ...

- Na , te csak ne arigatou-zál itt nekem !
Vedd csak fel ezt is ! - mutatot egy fekete tűsarkúra . Hát felvettem ezt is ...Aztán hozott egy bordó rúzst és kifestete a számat . Az eredmény meglepően jó lett ...

Itachi

-Naaa? - én csak bologattam .-Tudtam ...
Nesze itt az öltönyöd ! 

-Köszi öcsi ! - borzoltam bele a hajába .

-Naaa tudod mennyi ideig tartott belőni ? - én erre csak felnevettem . Átöltöztem meg felvettem egy cipőt .
Aztán elindultam Tenshiékhez .

-Jónapot Uchiha  Tenshi születésnapjára jöttem - mondtam a papírt szorongató nőnek .

-Itachi úrfi ? - neee ez gonosz volt !

-Igen...

-Tessék bejönni !  - beléptem a hatalmas terembe ahol rengeteg ember volt és rengeteg ...Dango... Köztük ott volt az apja is ... Aztán megérkezett ő maga a lépcső tetején  egy másik lány nézte. Biztos ő Uzumaki Hana .  Észre sem vettem ,hogy már előttem áll.

-Na , Itachi úrfi !   - köszöntöt egy mosollyal .

-Gy-gyönyörű vagy! - erre a mondattra a földet nézve mosolygott . Egyszerre csak felcsendült egy szám .- Felkérhetlek ?

- Nem is tudom ....-mondta mosolyogva amikor én magamal vittem a terem közepébe . És kb a fele társaság csatlakozott hozzánk ... Ekkor én átkatoltam a derákát . Ő csak értetlenül nézett . Majd később ő is átkarolta a nyakam . Csodásan táncol ! És ő maga is csodálatos ...Vissza emlékeztem a tegnapra ... Egy kicsit erősebben karoltam át . Ő is a nyakamat . Amikor a zene véget ért mélyen  egymás szemébe néztünk . Ő megfogtam a csuklómat és elteleportáltunk a szobájába . Hát nem kellet nekem több megcsókoltam...

-Boldog születésnapot kiasszony ! - vettem ki a zsebémből egy kis dobozt . Ő rám nézett és elfogadta a dobozt és kibontota . Egy rózsás kartötő volt benne . Ő felvette megcsókolt és ezt mondta .

-Arigatou !

-Ha most megengeded megyek haza...

-Nem...- jött a válasz .- Itt alszol ma velem !

-Végülis ma születésnapod van ...!- ezzel a mondattal bedőltem az ágyába .ő meg oda feküdt mellé és én átöleltem .

-Jó éjszakát kisasszony !



Csak érdek semmi többWhere stories live. Discover now