Przede wszystkim ponawiam ostrzeżenie z opisu jakby ktoś przeoczył: w niektórych kartach z rzadka można natknąć się na mały bądź ciut większy ‼️SPOILER‼️, by ich uniknąć najlepiej nie wchodzić w rozdziały zatytułowane imieniem postaci, której historii jeszcze się nie poznało.
Karty, aby się wszystko ładnie zmieściło i wyglądało, są zapisane po angielsku, ale na dole każdego rozdziału znajdziecie przetłumaczone informacje z nich.
W informacjach tych, jeśli miałem do wyboru: albo ich większa rzetelność, albo robienie sobie jaj, to, jako poważny twórca, oczywiście wybierałem robienie sobie jaj XDDDD Ale wciąż prócz pośmiania się, nacieszenia oczu aestheticiem oraz uszu pasowną w jakiś sposób piosenką można się czegoś ciekawego i prawdziwego o postaciach więcej dowiedzieć.
No i jeszcze dla jasności: Zdecydowałem się na dodanie do podstawowych informacji "typu osobowości MBTI", bo to dość znana i fajna sprawa, pewnie słyszeliście, a jeśli mało się znacie to zawsze można sobie typ interesującej nas postaci wygooglować (do samych literek pododawałem nazwy, a nawet przedstawienie graficzne typów, by łatwiej było skojarzyć o który chodzi), z tym że trzeba pamiętać, że choć nader trafnie definiują one kilka wybranych aspektów osobowości (nie całą osobowość), to wciąż nie jest to żadna prawda objawiona i bywa rozbieżne, a i ja – choć każdej postaci robiłem test co najmniej dwa razy i starałem się nie opierać tylko na nim, a samodzielnie poznać znaczenie i dopasować każdą literkę – mogę się mylić, nie siedzę w temacie tak głęboko jak można by było. To tylko taki ciekawy dodatek, jak zodiaki ;)
Można się pochwalić swoim typem, kto tu doczytał xD Ja jestem dość książkowym przykładem dumnego INTP (logika)~💜
CZYTASZ
Karty postaci
Random❗Są to tylko dodatki do moich prac i lepiej będzie je tak traktować, zaglądając do KP danych bohaterów już po przeczytaniu ich historii, jeśli chce się uniknąć SPOILERÓW z nich, bo niektóre mniejsze bądź ciut większe mogą zdradzać❗ Od dzisiaj, w r...