Kapitel 10

29 0 1
                                    

[Selinas perspektiv]

Jag stod och tittade in i ett par svarta ögon som tillhörde en arg vakt. What are you doing here? Frågade han ilsket. Uh ... I'm with One Direction and I would just go to the toilet.
Yes, you have a passport with you to the stadium, uh no it's in my bag of Louise Teasdale.
I do not trust you, I think you are one of those fans who would do anything to meet them. I promies, sa jag bedjande. Han tog tag i mig och jag försökte att kämpa emot men han var stark.
Han orkade inte att hålla fast mig längre och gav mig en hård smäll i ansiktet och sen blev allt svart.

[Vaktens perspektiv]

Jag vet att det var dumt gjort att slå henne men hon kan ju inte bara koma in och störa killarna i deras show.
Jag gick iväg med henne till en soffgrupp och la henne ner på soffan, hon var väldigt vacker. Jag gick till Paul och frågade lite om henne och han följde med mig.
Jag gick före ut till soffan.

[Pauls perspektiv]

Jag gick fram till tjejen och till min förvåning var det Harrys flickvän Selina.
Vad har du gjort sa jag, det är Selina, eh who sa han, this is Harry Styles girlfriend!

I did not know and when she went there so I thought it was one of those desperate fan sa han oroligt.
Jag satte mig ner på huk och tog fram en pappersnäsduk ur fickan och orkade bort lite näsblod.

Jag hörde att killarna var på sin sista låt Through The Dark och att de kommer att komma ut snart.

[Harrys perspektiv]

Efter ca 1 timme så gick vi ner från scenen och ut i korridorerna.
Jag hade inte sett Selina någonstans när vi var på scen och då så frågade jag Lou om hon hade sett henne men det hade hon inte hon sa att hon kunde hjälpa till at leta.
Jag frågade en vakt vart Paul var och han anropade honom via sin walkie talkie som han hade i sina byxor.
Hey Paul, the guys are ready, where are you? Com Ehh... Me and Charles are at section 3 and take care of Selina, it's been an accident. you can come here. Com.

Jag sa till Liam att jag skulle gå och kolla till vad Paul höll på med, Liam sa att de andra kunde följa med.
Vi gick igenom korridorerna till sektion 3 och där vid en soffa satt Paul och Charles. Jag skyndade mig fram till dem med killarna hack i häl.
Jag ser en liten ljus kropp ligga på soffan med en blod sprängd näsa.

What has happened here sa jag och satte mig ner vid Selina och strykte henne över håret.
Yeah... Sa Charels, she walked in here and I thought she was a fan so I told her that she would walk out of here. but she only fought more and I was tired of her so I hit her, and it got worse consequences than I had expect.
Jag stälde mig upp och skulle precis säga något till honom då Selina började röra sig och försökte sätta sig upp.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I love you Harry! - a swedish love storyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin