Birkaç gün geçmişti. Batuhan sürekli bir şeyler alıyor, yapmaya çalışıyordu. Kutay bunlara gerek olmadığını yüzlerce kez tekrar ettiğinde de devam etse de en son küsmekle tehdit edince durmuştu.
Şimdi uzanmışlar bulutları izliyorlardı.
"Çok güzel değiller mi? Hareket ediyorlarken benim de onlarla koşasım geliyor."
"Koşalım o zaman."
"Şimdi sadece seninle izlemek istiyorum."
Kutay sözünü bitirdikten sonra bir süre sessizce izlemeye devam ettiler. Sonra Batuhan'ın aklına şarkı açmak gelince bir tane açmıştı. Sesi son ses değildi. Henüz. Son verse kısmını bekliyordu.
Şarkıyı açtıktan sonra ayağa kalkmış söylüyorlardı.
"Ve gökleri toprağın üstünden izlemek ne büyük kayıp!"
Bekledikleri kısım gelince ikisi de birbirine dönmüştü.
"O kadar gerildik ki ortadan kırıldık. Bir zaman sonra ben gibiler hazır mı? Şimdi uçalım mı?" (Ados - Toprak ve Gökler, medyadaki)
Bu kısımda Kutay, Batuhan'ı kucağına almıştı ve dönmüştüler. Mutluydular. Birbirlerine sarılıp şarkıyı söylediler sonuna kadar.
"Cidden ne büyük kayıp!"
"Seninleyken bulutları izliyor değil de bulutların yanı başında senleymiş gibi oluyorum."
"Yalarım seni Batuhan."
"Yalasana."
Kutay yaklaşıp dilini Batuhan'ın dudağına sürdü.
Batuhan için bu yeterliydi. Kutay geri çekildiği anda dudaklarını birleştirmiş belinden tutup kucağına çektikten sonra oturmuştu.
Ardından bir süre nefeslendiler.
"Kutay seni çok seviyorum. Ben seni salak nedenlerle bırakabiliyorum göz kulak ol bana, sen sakın bırakma beni, hep sor niye gittin diye tamam mı?"
"Saçma sapan konuşma. Bir daha bıraktırtmam kendimi. İzin vermem. Ben, sen hayatımı renklendirmeden önce düşünüp dururdum biliyor musun? Sevgi beni de bulur mu diye ya da ben bulabilir miyim diye. Ben inanmam aşka, sevgi vardır benim için. Çok uzun konuşmalar yapamam ben, içimden geldikçe söylüyorum zaten. Seviyorum seni sarı kafa. Galiba sorumun cevabını buldum."
"Buldun mu?"
"Buldum."
Sevgi ya da aşk yalan mıydı?
ya da durun bir dakika asıl soru
Var mıydı?
Bilmiyordu.
Ama aramaktan da hiç vazgeçmemişti.
Bulmuş muydu?
Bilemezdik.Ama onlar bilirdi...
Bitti.
Diğer kurgularıma da bakarsanız belki ilginizi çeken bir şeyler çıkabilir.
Okuyanların beğendiğini umarak teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buldum mu? (bxb)
General Fiction[Tamamlanmıştır (×2)] Sevgi ya da aşk yalan mıydı? Ya da durun bir dakika asıl soru: Var mıydı? Bilmiyordu. Ama aramaktan da hiç vazgeçmemişti. Bulmuş muydu? İyi okumalar,