2.45 Yüreğimdeki Canavar✾

248 31 139
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 22.01.2022 (01:13)

Bölüm Şarkısı: Tommee Profitt - In The End (Mellen Gi Remix) [Fleurie Cover]

İyi Okumalar!

Naymahaen-Derhen

Bartan

İnsanın verdiği en büyük  savaş, kendine verdiği savaştır her daim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnsanın verdiği en büyük  savaş, kendine verdiği savaştır her daim.  Kendi yüreğindeki canavarı  yenerse muzaffer olabilirdi. Savaşın bir  kuralı yoktu. Kuralların  olmaması daha vahşi daha saldırgan yapıyordu.  Elimden geleni  yapıyordum. Yüreğimdeki o korkunç canavarı yenmeye  çabalıyordum. Bir  kez beni yenmesine izin vermiştim. Kollarımın arasında  sevdiğim insanı  kaybetmiştim. O korku yüreğime hükmetmeye çalışıyor,  kaybedeceksin diye  baskı yapıyordu. Fakat buna inanmak istemiyordum.  İnanmayacaktım. Ben  bu kez kaybetmeyecektim. Hayır, canavarın tam  kalbine kılıcımı  saplayacaktım. Kazanan ben olacaktım.

Venira'yı dinlemek,  delilikti ama ona dur diyememiştim. O deliliğe  uymak istemiştim.  İçgüdüsel bir karardı. Doğru olabileceğine inanmıştım.  Üstelik  Venira'yı Yesui gibi görmüyordum. Yesui kendisini savunmakta  zorlanan  birisiydi gözümde ama Venira kendini savunurdu. Söz konusu  kendi  savunma olunca ona güvenim tamdı. Kaybedeceğimi düşünmüyordum,  düşünmek  bile istemiyordum. Benim güzel Venira'm. Onun bu inatçı ve  kendi  bildiğini okuyan halleriyle ne yapacağımı hiç bilmiyordum. İkna  olması  zordu.

İsyan onun öngördüğü  gibi başarılı olmuştu. İnsanların desteği bizden  yana olmuştu.  Samirna'dan bıkmış olan halk, benim isyan hareketimi  desteklediği gibi  Venira'nın sebebi bilinmeden hapsedilmiş olmasıyla  beni daha da çok  mağdur görmüştü. Sarayın bu isyanlara çok  dayaanbileceğini sanmıyordum.  Üstüne üstlük diğer aileler benden yana  olduklarını belli etmişlerdi.  Sarayın düşmesi zor olmayacaktı, bundan  sonraki mesele önemliydi.  Sarayın yapısı değişecekti. Baştan sona her  kademesinde yenilik  düşünüyordum. Samirna ve ondan önceki Kentair  soyunun getirdiği  kurallar değişmeliydi. Devlete zarar vermişlerdi.  Yenilikçi olmam  şarttı. Diğer yandan Ztin'e karşı kaybettiğimiz  toprakları alma arzum  vardı. Petur'u almak için çalışmaya başlayacaktım.  Çok işim vardı.

Çadırımdan içeri amcam  Uran'la Talger girmişti. Şehrin her yanını  sarmış, kamp kurmuştuk.  Bugünkü saldırıyla içeriye sızar ve sarayı  alırdık. Kaç gündür süren bu  karışıklık, sona ermeliydi. İkisine bakarak  "Son durum nedir?" dedim.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin