FL: Chapter SEVENTEEN

112 6 82
                                    

+×+ 08 EYLÜL 2018 +×+

Lancy yaklaşık 15 dakika sonra gündelik kıyafetleriyle bir sürü yemekle geldi. "Bakın kim varlığımı kabul etmeye karar verdi. Choi Yeon jun'u hepiniz!" Lancy hırladı ve ona bir göz rulosu çekerken onu yakalayan bir torba cips fırlattı.


"İhtiyacımız olan şeyler var mı?" Yeon jun ona bakarak sordu. Kapıyı arkasına kilitlemeden önce mırıldandı. "Bakalım kim daha uzun sürecek!" Lancy, yaşlılara o kadar melek olmayan bir gülümsemeyle yaklaşmaya meydan okudu.

↬❦↫

Soobin, kafenin kapısını açmadan önce derin bir nefes aldı ve orada oturan ve uzaktaki bir şeye bakan tek Choi Jongho'yu ortaya çıkardı. Büyüğü yaklaştığını fark etmedi ve Soobin elini omuzlarının üzerine koyduğunda irkildi.


"Hey, fark etmedim - nasıl Soobin oldun? Uzun zamandır görüşmedik, değil mi?" Jongho, karşısında oturan erkeğe küçük bir gülümseme verdi. "Evet, meşguldüm falan. Bu ani buluşma falan da neyin nesi?" Soobin içten çığlık atmasına rağmen kıkırdadı.


"Böylesine... Umarım beni garip bulmazsın - aman Tanrım, bu çok utanç verici - "Jongho kendine ve yüzüne mırıldandı. "İtiraf etmem gereken bir şey var" Jongho küçük bir gülümseme verdi.Ben de "aman bana. Önce bir şey sipariş edelim sanırım" Soobin yumuşak bir gülümsemeyle konuştu, gamzeleri belirdi, alfa vibrasyonunu sevimli bir melezinkine batırdı.


Planladıkları gibi, her biri menüden rastgele bir şey sipariş ettiler ve sabırla siparişlerinin gelmesini beklediler. "Yani -" Her ikisi de küçük bir kahkaha atmadan önce garip bir şekilde başladı ve durdu. "Tamam, birlikte söyleyelim," diye önerdi Jongho siparişleri geldiğinde.


Soobin, "Elbette yapalım," diye kabul etti. Onlara yumuşak bir gülümsemeyle hizmet etmeyi bitiren garsona teşekkür ettiler.


"Seni seviyorum"

"Kardeşini seviyorum"

↬❦↫

"Daha hızlı sikeyim Choi Daniel!!" Soobin, seçeneklerini düşünmeyi ve tartmayı yarıda bıraktı. Düşündüğü şey buydu - hayır, yurtta sikişmeme kuralı koydular. Tam o sırada içine bir şey düştü ve Soobin'in yerine atlamasına neden oldu.

"İçeri girmeli miyim? Neden korkuyorum bekleyin. Orası benim de odam!!"Soobin şişti. Ne bekleyeceğini bilmeden derin bir nefes aldı, kuralları çiğnediği için Yeonjun'a bağırmaya hazırdı-"Siktir git Choi Daniel senin yüzünden kaybettik!" Lancy acı içinde titreyen yaşlı erkeği yataktan tekmeledi. İkisi de, daha fazla olmasa da Yeonjun kadar kafası karışmış duran Soobin'i hemen fark ettiler.

"Randevuda olduğunu sanıyordum" Yeonjun kaşlarından birini kaldırdı. "Bana seni bitirebileceğimi hatırlatma," diye inledi Soobin karnının üstüne kendi yatağına attı.


"Tahmin edeyim, Choi Soobin değil mi? Yeonjun'un sevgilisi mi?" Kızıl kafa bir yaramazlık ipucu ile sordu.


"Sevgilim falan değil!!"


"Ben onun sevgilisi değilim"


"Oops- benim hatam! Demek istediğim, sizi lanetliyor ve sürekli olarak tüm oyunları kaybediyor, bu yüzden sizin bir şey olduğunuzu varsaydım ve birkaç dövüşü biliyorsunuz — "Lancy, ağzını dolduran Yeonjun'u daha fazla açığa çıkarmasını engellemek için ortaya çıkardı.


Evet, Yeonjun ve Lancy Soobin'in yokluğunda oyun oynuyorlardı. Yeonjun kimseyi becermekle ilgili değildi, biliyorsun. "Vay canına, bana küfrediyordun ve burada sana son kez özür dilemek için yiyecek getirmem gerektiğini düşündüm" diye bağırdı Soobin yaşlılara.


"Bir saniye, baştan başla, bu boku kaydetmek istiyorum -" Lancy telefonunu çıkararak sırıttı. "Tanrım Lancy sush" Yeonjun gözlerini devirdi ve ağzını tekrar yemekle doldurdu. "Siz tüm sesler y oyun" Soobin kollarını ve bacaklarını germe ve saçları dalgalanmalarından kadar otururken yapın duyduğumda lanet ya da bir şey olduğunu düşündüm.


"Choi Daniel'i rahat bırak bir adamı asla beceremem! Vajinalara ve göğüslere düşkünüm, kısa yaraklara değil, lütfen " Lancy burnunu sıktı. "Hey, biraz eksiğim var" Daniel kırgın bir bakış attı."Bahse girerim her maçı kaybeden Daniel'sin" Lancy kocaman bir sırıtış yaptı. Yeonjun'un Yeonjun olması elbette durmadı ve onu kollarının arasına sıkıştırdı. "Bunu size kanıtlamalı mıyım leydim?" Yeonjun açıkça şaka yaparak sırıttı.


Bu iki ilişki paylaştı... Hemen hemen bunun gibi. Her ikisinin de birbirlerine aktardıkları yorumlara rağmen, cinsel olarak birbirlerine gerçekten ilgi duymadılar.


"Bay Choi Daniel ve Kang Lancy'nin etrafında dolaşmak yeter. Şimdi sakıncası yoksa kız arkadaşımı geri ödünç almak istiyorum" Bir ses tüm atmosferi kırdı. Kısa kızın içeri girdiğini bir süre önce fark etmemişlerdi.


Birini canlı canlı yiyebiliyormuş gibi görünüyordu - korkutucu, evet son derece korkutucu görünüyordu. Yeonjun geri çekilmek için acele etti ve teslim olmak için elini kaldırdı. "Oops" Yeonjun kıkırdadı, Lancy kıpırdadı ve Soobin izledi.


"Artık kız arkadaşımı arkamdan ödünç almayacaksın" Kısa kadın bir uyarı ile işaret etti, gerçekten tehdit edici değil. "Ve sen anne, cezalandırılıyorsun, bu yüzden iki katına çıkmaya karar vermeden önce kıçını odamıza götür," Diye fısıldadı uzun boylu dişinin kulağına, sessiz bir şekilde duyulabilirdi.


Lancy yudumlarken kısa olan başka bir kelime etmeden odadan çıktı. "Geceni baharatlı hale getirdiğin için bana sonra teşekkür et" Yeonjun, yakalamış gibi yapıp çöp kutusuna attığı uçan öpücüğü ona patlattı.


"Soobin, sana sikini uyuşana kadar onu becerme sorumluluğunu veriyorum" Diye yüksek sesle konuştu ve sanki ölüm ve yaşam meselesiymiş gibi ona ciddi ciddi baktı. Soobin şaka yollu başını salladı ve Lancy'den bir gülümseme aldı.


Lancy Yeonjun'a dönerek göz kırptı, "Sikini yırt, kaçırılmayacak." dedi. "Amını yırt, o da kaçırılmayacak" diye bağırıyor Yeonjun, arkasından kapıyı bir göz yuvarlamasıyla kapatırken.Sonunda aşağı inmeden önce ikisi de bir süre güldüler. "Junghoon'la randevun nasıldı?" diye sordu Yeonjun, söz konusu erkek ismini bilerek karıştırdı.


"Bu Jongho ve gitti... Ah beklenmedik. Kız kardeşimden hoşlanıyor" Soobin iç çekmeden önce alay etti. Yeonjun sessizdi, gülmesini engellemek için çok uğraşıyordu ama sonunda o kadar güldü ki midesi bir noktada ağrıyordu.


"Çok mu eğleniyorsun küçük çocuk?" Soobin kaşlarından birini kaldırdı, tavşan gibi yüzü görünüyordu... Son derece seksi. Hayatında ilk kez bu kadar korkmuş görünen yaşlılara yaklaştı."Şimdi sikin uyuşana kadar sikişelim mi, Choi Daniel?"


***

🍉Eğer beğendiyseniz oylamayı

🥥Yorum yapmayı

🍒Sonraki bölümlerde olmasını istediklerinizi yazmayı

🍇Kitabı okuma listesine almayı

🍍Takip etmeyi

🍋Diğer kitaplara bakmayı unutmayın

[M] FORBİDDEN LOVE * ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin