Capitolul 36. Răzbunare!

715 44 18
                                    

La naiba, obrajii îmi frig și pot sa jur ca fața mea arată ca o roșie...
Nu credeam că doamna Park v-a venii atât de devreme, de obicei apărea cam în 2-3 zile înapoi la vila. Iar ipostaza în care ne-a găsit... Mai mult m-a găsit, că pe mine m-a văzut jumate dezbrăcată în patul fiului ei... Nu mai cobor din camera mea niciodată, aici voi murii, nu vreau să mai dau ochii cu nimeni.
Nici nu apuc să-mi termin gândurile ca stomacul meu se face auzit, umplând camera de zgomote, parcă aș avea o balenă acolo...

După ce termin de periat părul aud bătăi în ușă, o deschid iar pe partea cealaltă se află Jimin cu o tavă în mână, plina de mâncare delicioasa acompaniata de o cafea minunată.

- Parca mi-ai citit gândurile!
Spun uimita și foarte înfometată
- Mai degrabă ți-am auzit stomacul, chiar mă întrebam dacă nu cumva vine al treilea război mondial peste noi...
- Yaa, nu mai aveam de gând să ies din cameră...
- De ce? Doar nu din cauza fazei de dimineață...
- Ba da, ști...a fost ciudat, îmi e rușine sa mai dau ochii cu mama ta, dacă mă v-a concedia? Dacă o să-mi spună să stau departe de tine?
- Hei, cum să te gândești la așa ceva? Te adora, vrea să fim fericiți împreună, dacă era sa se opună o făcea de mult, ea deja știa de noi, mai ales ca te iubeam de foarte mult timp...si nu mi a spus nimic ba din contra, m-a încurajat și mi a spus sa am grija sa nu te pierd!
- Serios!? Nu știam...
- Acum sti, nu trebuie să-ți faci griji iubito, totul este bine.
- Dar tot e ciudat modul în care ne-a văzut de dimineață!
- Asta, poate puțin... Dar trebuia sa se aștepte la asta într-o buna zi

Încep sa zâmbesc și deja ma simt mai bine.
Îi iau tava din mana și deja fur un sandwich, absolut delicios
Iau o gura de cafea și pot spune că acum am energie maximă
Cafeaua înseamnă viață, asta e legea

Pov Jimin

Astăzi este luni, deșii nu-mi place asta pentru ca am facultate din păcate nu am de ales... Îmi parchez superbul bolid în parcarea facultății și mă îndrept către clasa mea
Asta nu înainte de a mă întâlnii cu prietenii mei, deja îl vad pe J-hope vorbind la telefon aproape de intrarea în clădire.
Mă apropii de el și îl bat ușor pe umăr semn ca sunt lângă el
Se întoarce brusc și tot ce aud din partea lui este o înjurătură

- De ce mama naibii nu răspunzi la telefon? De ce îl mai ai serios...
- Ce s-a întâmplat?
- Ai mari probleme...
- Adică?

Nici nu apuc sa aflu despre ce e vorba că vin și restul băieților, toți fiind agitați și înjurându-mă pe sub mustăți, serios acum, ce dracu se întâmplă?

- Frate, nu știu ce a fost în capul tău, dar sincer de data asta nu sunt de acord cu ceea ce ai făcut...
- Despre ce dracu tot vorbești Suga?
Îmi explica și mie cineva vă rog!?
- O să-ți explic eu, în biroul meu, acum!
De nicăieri apare lângă noi directorul, super, ce am mai făcut de data asta...

Nici nu apuc să fac doi pași în biroul directorului ca ușa este trântită cu putere în spatele meu, mă întorc și-l văd pe țâfnos cum mai are puțin și mă ucide din priviri... Ce naiba? Ăsta nu și-a luat medicamentele de dimineață, la cum îi pulsează vena din gât poate face dracu infarct lângă mine. Doamne ferește și ajuta în același timp.

- Pot sa știu de ce m-ați adus aici?

Secundele în care niciunul dintre noi nu a scos nici măcar o vorbă mă zgâriau pe creier așa că am decis să iau eu inițiativa.

- Ce ai făcut azi-noapte?
Cam pe la 2:30-4:00 dimineața?
- Dacă v-aș zice a-ți spune ca sunt un nesimțit lipsit de respect!
- Nu mă lua cu din-astea băiete, poți fi exmatriculat oricând!
- Dar de ce? Ce am făcut?
- Mașina mea cea nouă, cadoul soției mele de ziua mea, a fost vandalizata azi-dimineață de către un tâmpit îngâmfat ce se crede regele facultății! Asta s-a întâmplat!
- Și ce legătură are asta cu mine?
Uitați, cred, adică a-ți greșit cu siguranță persoana, nu aș avea un motiv sa o fac, plus...o mașină vandalizata? Serios? Ăsta nu i stilul meu, pot mai mult de atât!
- Deci zici ca nu ai fost tu?
- Da, aseară eram cu iubita mea! Ca doi tineri îndrăgostiți!
- Atunci de ce tu ești cel care apare pe înregistrările camerelor de supraveghere?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 02, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Menajera Familiei ParkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum